Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spuiten en slikken - drugslab

<<

Anoniem186

Bericht 24 Okt 2016 09:18

Spuiten en slikken - drugslab

Ik kwam via fb een fragment van drugslab van spuiten en slikken tegen. Wat vinden jullie daar nou van? Dat drugs op de televisie wordt getest en uitgelegd? Zou het mensen teveel stimuleren om drugs te gebruiken? Of moet het gewoon kunnen?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Okt 2016 09:27

Re: Spuiten en slikken - drugslab

Ik heb het niet gezien. Maar ik ben van mening dat als iemand wil gebruiken, hij beter kan weten wat hij gebruikt, wat het doet en welke de 'veilige' vormen ervan zijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem315

Bericht 24 Okt 2016 09:56

Re: Spuiten en slikken - drugslab

Ik vind het goed. Als je ziet wat het met iemand doet, kan het afschrikken of juist stimuleren om net dat ene middeltje te pakken wat wél aardig veilig is of leuke bijwerkingen heeft. Al is het natuurlijk altijd afwachten wat het met jou doet.
<<

Anoniem187

Bericht 24 Okt 2016 09:58

Re: Spuiten en slikken - drugslab

Exogenesis schreef:Ik vind het goed. Als je ziet wat het met iemand doet, kan het afschrikken of juist stimuleren om net dat ene middeltje te pakken wat wél aardig veilig is of leuke bijwerkingen heeft. Al is het natuurlijk altijd afwachten wat het met jou doet.



Dit inderdaad.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Okt 2016 10:00

Re: Spuiten en slikken - drugslab

Moet kunnen. Mensen weten toch wel wat er te koop is in de wereld, het lijkt mij geen optie om op programma's die daarover informatie geven censuur toe te passen omdat mensen anders misschien gaan gebruiken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 24 Okt 2016 10:02

Re: Spuiten en slikken - drugslab

Ik vind het zelf ook wel goed. Mede door de redenen die jullie hier boven noemen. Op fb zag ik juist ook reacties voorbij komen van mensen die het echt niet vonden kunnen.
Ik heb zelf behoorlijk wat soorten drugs gebruikt, maar er kwamen daar drugs voorbij die ik nooit gebruikt heb en waar ik dan toch wel nieuwsgierig van word. Maar ik ben sowieso vrij nieuwsgierig aangelegd, dus zo'n aflevering hoeft dan niet perse een extra trigger te zijn.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Okt 2016 10:13

Re: Spuiten en slikken - drugslab

Ook helemaal eens met wat Exo zegt.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 24 Okt 2016 11:08

Re: Spuiten en slikken - drugslab

Ik denk dat het goed is om drugs te laten testen. Daarmee kun je hopelijk (gedeeltelijk) voorkomen dat het gebruik van drugs fout gaat. Ik denk niet dat mensen nu meer/sneller drugs gaan gebruiken. Mensen die drugs gebruiken doen dat toch wel, of het nu op tv komt of niet.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers