Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's 'in de cloud' bewaren?

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Jun 2018 13:12

Foto's 'in de cloud' bewaren?

Waar bewaren jullie je foto's die je met je telefoon maakt?
Ik zette eerst alles over op de computer, maar nu is de computer dus gecrasht :cry: Hopelijk kunnen ze de harde schijf nog redden.

Ik ben nu dus op zoek naar een backup met een app ofzo. Je hebt natuurlijk Icloud van Apple, maar is dat wat? Onedrive had ik eerder eens gehad. Iemand nog andere opties? Ik wilde eigenlijk een Stack, maar die nemen geen nieuwe klanten meer :thumbdown:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 25 Jun 2018 13:13

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Ik heb alles in de iCloud en ik vind het wel makkelijk zo. Ik betaal 1 euro per maand voor extra ruimte (weet even niet meer hoeveel extra, maar wel veel extra) en ik kan overal bij mijn foto's.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2018 13:17

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Alle foto's worden bij mij automatisch geupload in de Google Photos cloud. Geloof dat het gratis is en anders zou ik er ook wel voor betalen. Is me heel wat waard.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2018 13:17

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Ik heb ook alles in de Cloud maar back up ook nog (eigenlijk helemaal nuet nodig natuurlijk) via DS Photo.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Jun 2018 13:48

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Dan zou ik toch maar eens naar de cloud moeten gaan kijken. Heb net een nieuwe iPhone en vind dat nog beetje van eng om te doen ofzo. Raakt dat nooit kwijt? :palm:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem244

Bericht 25 Jun 2018 13:49

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Ik heb ook alles in mijn iCloud staan, vind het ideaal :-)
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2018 14:01

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Ik gebruik de app Flickr.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2018 14:05

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Carrie schreef:Ik gebruik de app Flickr.

Doet die ook automatische back up? Dat vind ik 't handige van Google Photos (en ongetwijfeld ook iCloud voor iPhone) dat ie automatisch alle camera foto's upload. Je kunt ook kiezen voor back up van andere mappen, zoals Whatsapp foto's back up, maar dat heb ik juist bewust uit staan.

En eenmaal in de cloud geupload kan je foto's ook makkelijk terugvinden per locatie (gewoon plek intypen) of per object (gewoon object intypen, bijv flower, laat ie alle foto's zien waar bloemen op staan) of personen (de naam van de persoon intypen, eenmaal die persoon aangegeven, herkent ie die persoon ook). Super handig!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jun 2018 14:37

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Google Photos, MyAlbum (maar dat is niet automatisch) en ook nog een externe HD.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2018 14:49

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Marin schreef:
Carrie schreef:Ik gebruik de app Flickr.

Doet die ook automatische back up? Dat vind ik 't handige van Google Photos (en ongetwijfeld ook iCloud voor iPhone) dat ie automatisch alle camera foto's upload. Je kunt ook kiezen voor back up van andere mappen, zoals Whatsapp foto's back up, maar dat heb ik juist bewust uit staan.

En eenmaal in de cloud geupload kan je foto's ook makkelijk terugvinden per locatie (gewoon plek intypen) of per object (gewoon object intypen, bijv flower, laat ie alle foto's zien waar bloemen op staan) of personen (de naam van de persoon intypen, eenmaal die persoon aangegeven, herkent ie die persoon ook). Super handig!

Ja dat doet-ie, erg fijn inderdaad!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Jun 2018 15:20

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Cotton schreef:Google Photos, MyAlbum (maar dat is niet automatisch) en ook nog een externe HD.

Ik hoop zo dat MyAlbum ook met de mogelijkheid komt om verschillende albums samen te voegen in een echt fotoalbum. Ik vind het zo ideaal dat je nu een album kunt maken alleen ik mis dus de optie om verschillende albums uit MA samen te voegen tot eentje op papier.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jun 2018 15:32

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Lady schreef:
Cotton schreef:Google Photos, MyAlbum (maar dat is niet automatisch) en ook nog een externe HD.

Ik hoop zo dat MyAlbum ook met de mogelijkheid komt om verschillende albums samen te voegen in een echt fotoalbum. Ik vind het zo ideaal dat je nu een album kunt maken alleen ik mis dus de optie om verschillende albums uit MA samen te voegen tot eentje op papier.

Komt in orde. Najaar 2018 heb ik vernomen uit betrouwbare bron. :thumbup:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Jun 2018 17:51

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Kijk! Dat scheelt echt UREN werk en stress!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem248

Bericht 25 Jun 2018 17:57

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Ik heb een abonnement voor extra iCloud-geheugen omdat m’n telefoon bleef zeuren dat ‘ie vol zat, maar ik snap eigenlijk helemaal niks van dat hele iCloud. Hoe kom ik bij m’n foto’s die in de cloud staan dan?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2018 19:42

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

Ik neem aan via www.icloud.com maar ik mag er met m'n Android browser niet op.
Let's discover the world together.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 25 Jun 2018 21:22

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

klopt, je gaat naar www.iCloud.com, daar inloggen met je apple ID en dan heb je toegang.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 27 Jun 2018 08:23

Re: Foto's 'in de cloud' bewaren?

iCLoud werkt echt heel erg fijn! Ik gebruik hem ook altijd. Heb het 1x gebruikt toen mijn telefoon een tijdje voor reparatie weg was. Zo kon ik wel bij mijn contacten etc.
Verder vind ik het fijn dat er gewoon elke dag een back-up gemaakt wordt dat naar de cloud wordt verstuurd.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers