Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speelgoed schoonmaken

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Nov 2018 14:13

Speelgoed schoonmaken

Doen jullie dit vaak?

De zon staat al best laag en ik zag net dat de verdiepingen van de Toet Toet garage best wel eens een sopje kunnen gebruiken. Dat ding staat er al wel een jaar denk ik. Af en toe ga ik er wel met de stofzuiger overheen.
Bakjes/Duplo en ander plastic spul gaat soms de vaatwasser in als het echt vies is.
2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Nov 2018 14:44

Re: Speelgoed schoonmaken

Hier zat ik vandaag ook aan te denken. Ik doe dat eigenlijk niet vaak. Maar nu hebben m’n zoons wormen en dan is het wel slim om te doen denk ik. Maar wat een werk!

Kan ik een houten treinbaan ook wassen? Of in de vaatwasser doen? En autootjes van metaal en plastic?
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Nov 2018 14:55

Re: Speelgoed schoonmaken

Ik zou alleen plastic op een lage temperatuur in de vaatwasser doen.
Hout gewoon vochtig afnemen.
Duplo enzo in een zak in de wasmachine.

Maar inderdaad: wat een werk. Daarom gebeurd het dus amper.
2016
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 03 Nov 2018 15:58

Re: Speelgoed schoonmaken

Duplo, playmobil en lego gaat idd in een zak in de vaatwasser. Niet in de wasmachine, ik zag een poosje terug een foto op IG van iemand die het in de wasmachine had gedaan en de zak was open gesprongen. Wasmachine naar de gallemootjes...

Toettoet en ander speelgoed wordt eigenlijk niet schoongemaakt hier, omdat het altijd in bakken zit. Maar als er na lange tijd weer mee wordt gespeeld kan een wasbeurt geen kwaad :)
22112014 / 10042019
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 05 Nov 2018 13:57

Re: Speelgoed schoonmaken

Oreo, mij dus ook gebeurt... kon ook gelijk een nieuwe wasmachine aanschaffen....

Hier gaat lego in bad... maar te weinig...

Sowieso het speelgoed op hun kamers zou weleens een doekje kunnen gebruiken... als het voor het zicht vies is dan krijgt het wel een doekje maar tussendoor niet echt.

Speelgoed beneden krijgt wel vaak een doekje, ik doe eens in de 2 weken de woonkamer goed soppen en neem dan het speelgoed ook mee.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 05 Nov 2018 20:43

Re: Speelgoed schoonmaken

De grotere dingen, zoals het speelhuis van de vrolijke vriendjes en grote little people dingen, maar het kleine doe ik echt te weinig.

Dat van die wasmachine had ik nooit gehoord, moet er niet aan denken!
⁠♡♡♡

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers