Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstboom

<<

Anoniem249

Bericht 25 Nov 2018 15:32

Kerstboom

Nemen jullie dit jaar een echte of een neppe? Waarom? En als je voor nep gaat, welke heb/wil je dan?

Ik zag nu een nep kerstboom in de aanbieding mét lichtjes erin (zie link). Wij zijn eigenlijk nooit thuis rondom de Kerst periode, maar dit jaar wel. Zit nu in dubio...
https://www.wehkamp.nl/black-box-verlichte-kerstboom-canmore-h120-x-o76-cm-231806/?CC=C28&SC=8K8&KAC=HHT&artikelNummer=231806&MaatCode=0000&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCswylf_BBFCjCoxnNvoix&scid=scplp862318060000&sc_intid=862318060000&gclid=EAIaIQobChMIgumtguDv3gIVCkTTCh32agImEAQYAyABEgIc9_D_BwE
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 25 Nov 2018 15:40

Re: Kerstboom

Wij hebben altijd een echte, dit jaar ook weer maar wel een wat kleinere. De baby komt rond de feestdagen en op de plek waar hij normaal staat hebben we vandaag de box neergezet. Ik vind het altijd zo gezellig in huis, zeker nu ik veel thuis ben in de kerstperiode.
⁠♡♡♡
<<

Geel

Bericht 25 Nov 2018 16:00

Re: Kerstboom

Een echte, want we gaan een kerstboom adopteren. We nemen wel een kleine (1.25m), want mijn man wil er niet teveel geld aan uitgeven dit jaar. We adopteren 'm voor €31 en het statiegeld is €10.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Nov 2018 16:10

Re: Kerstboom

Een neppe, ten eerste ben ik allergisch voor echte kerstbomen en ten tweede zijn we helemaal niet thuis als het echt Kerst is. Wij hebben een neppe die je heel makkelijk opzet en weer afbreekt en die vind ik er hartstikke gezellig uitzien. Mooie zilveren ballen erin, lichtjes, nog wat van die candy canes aan de takken en klaar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem248

Bericht 25 Nov 2018 16:10

Re: Kerstboom

Hoe moet ik dat zien, een kerstboom adopteren? Klinkt interessant!

Wij nemen weer een echte. Hebben van de week staan twijfelen bij een kunstboom, maar we vinden een echte toch veel gezelliger ogen. En ruiken.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 25 Nov 2018 16:12

Re: Kerstboom

Ik zeg altijd dat ik geen neppe wil, dus halen we weer een echte.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem249

Bericht 25 Nov 2018 16:13

Re: Kerstboom

Maple schreef:Hoe moet ik dat zien, een kerstboom adopteren? Klinkt interessant!

Wij nemen weer een echte. Hebben van de week staan twijfelen bij een kunstboom, maar we vinden een echte toch veel gezelliger ogen. En ruiken.

Hier ben ik het wel echt mee eens, maar ik vind t altijd zo'n zooi met die naalden. Wij wonen 3 hoog en tegen de tijd dat ie naar buiten moet liggen dan al die naalden door het hele trappenhuis. Twijfel, twijfel.
<<

Anoniem248

Bericht 25 Nov 2018 16:18

Re: Kerstboom

Wij wonen vier hoog. Dan wel een lift en het is inderdaad een naaldenbende, maar m’n vriend veegt alles net hetzelfde gemak weer op. Vorig jaar hebben we de boom in een laken gewikkeld, scheelt al de helft! Het ziet er alleen wel uit alsof je met een lijk in een laken over je schouders loopt.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 25 Nov 2018 16:19

Re: Kerstboom

Wij hebben altijd een echte. Ik vind een neppe niet mooi.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem281

Bericht 25 Nov 2018 16:28

Re: Kerstboom

Wij hebben altijd een echte, hoort er voor mij toch gewoon bij! Het ruikt lekker en ik vind een (goede!) Neppe vaak te perfect. Ik vind het bij een echte boom juist mooi dat bijvoorbeeld de ene kant voller is, het imperfecte, natuurlijke enzo.

Maar ik moet wel toegeven dat er veel heel mooie kunstbomen zijn.
<<

Geel

Bericht 25 Nov 2018 16:31

Re: Kerstboom

Maple schreef:Hoe moet ik dat zien, een kerstboom adopteren? Klinkt interessant!
http://www.adopteereenkerstboom.nl
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Nov 2018 16:36

Re: Kerstboom

Als ik er een neem, wordt 't sowieso een echte maar ik denk eigenlijk dat we dit jaar overslaan. Ik zie het echt niet zitten om de hele dag nee te moeten zeggen zodat zoon eraf blijft. Misschien een klein boompje of een kerstkrans op tafel. We zijn er ook niet met de kerstdagen dus 't is ook wel best zo.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Nov 2018 16:44

Re: Kerstboom

Wij hebben een echte. Het enige moment dat ik wel een neppe zou willen, is als ik de lichtjes in de boom hang. Dat vind ik altijd zo'n gedoe. Het lijkt me ideaal als ze er al in zitten.
10.04.17
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Nov 2018 16:47

Re: Kerstboom

Ik vind de geur heerlijk in huis van een echte. Dus ik denk dat ik er over twee weken weer eentje op de fiets ga proberen te vervoeren. Het voordeel van klein wonen, dan past rook een grote boom
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem281

Bericht 25 Nov 2018 16:54

Re: Kerstboom

Ik moet nog even kijken hoe ik m in huis haal dit jaar.. hij past namelijk niet in m'n auto! Wordt wss gewoon lopen want ik wil wel graag een 2 meter hoge boom.
<<

Anoniem250

Bericht 25 Nov 2018 16:57

Re: Kerstboom

Een echte. Dat vind ik toch gezelliger.

Marin, ik heb eigenlijk elk jaar een kerstboom gehad. En dat is met drie ondernemende kinderen nog niet fout gegaan. Volgens mij kan je bij binnenkomst van de kerstboom best in een keer duidelijk uitleggen dat het verboden terrein is en anders kn je hem ook nog op een tafeltje zetten.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 25 Nov 2018 16:58

Re: Kerstboom

Ik vind het mooi Claire!

Wij hebben een kleine neppe.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Nov 2018 17:03

Re: Kerstboom

Ja misschien gaat 't wel goed hoor maar ik weet niet of ik de gok durf te wagen. Ik heb er zelf eigenlijk niet echt energie voor om constant nee te zeggen, dat zeg ik al de hele dag door bij alles dus een extra factor zie ik niet zo zitten. Maar misschien verander ik nog van mening als ik enorm in de kerstsfeer kom.
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 25 Nov 2018 17:08

Re: Kerstboom

Wij hebben ook een keer een jaar overgeslagen, om het onszelf gemakkelijk te maken.
Hier komt er weer een echt, zoon heeft het er al een tijdje over en wil hem graag al neerzetten zodat Sinterklaas hem kan zien :love: .
Ik wil eigenlijk ook nog een kleintje voor op de speeltafel van de kinderen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Nov 2018 17:23

Re: Kerstboom

Wij hebben al jaren een neppe, want m’n man is allergisch voor kerstbomen. En ik vind duurzaamheid belangrijk dus ook al was hij niet allergisch dan had ik het niet meer aan mezelf kunnen verkopen om met een echte boom mee te doen.

Onze neppe is wel een bouwpakket btw, dus hij moet takje voor takje in elkaar gezet worden. De lampjes moeten er alsnog handmatig ingehangen worden.

Wanneer zetten jullie de boom neer?
#teammaple🍁
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Nov 2018 17:27

Re: Kerstboom

Ik ben er ook wel een klein beetje bang voor Marin.
Vorig jaar hadden we geen boom, maar de GO wel. Daar bleef hij er wel vanaf.
We hebben sowieso geen glazen ballen dus dat scheelt.
Ik ben benieuwd!
10.04.17
<<

Patsy

Bericht 25 Nov 2018 17:27

Re: Kerstboom

Wij hadden de laatste jaren een kleine echte met kluit. Die van vorig jaar is zelfs meeverhuist en kont nu in de vensterbank.

Doordat de kinderen nog erg klein waren en we klein woonden hadden we dus een klein boompje. Dit jaar pakken we dus uit en komt er een grote echte boom. Het weekend na sinterklaas ben ik vrij en ga ik nieuwe versiering en een boom kopen. Ik kan niet wachten.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2018 17:32

Re: Kerstboom

Wij gaan het ook gewoon doen. Geen glas onderin, maar papieren versiering en kunststof ballen. De rest wel gewoon met glas.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2018 17:32

Re: Kerstboom

Uh en een echte. Altijd een echte mooie volle grote Nordmann.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Nov 2018 17:38

Re: Kerstboom

Sinds V er is (en daarvoor ook met 2 katten) hebben we een echte gehad met echte ballen. Dit jaar zijn we niet thuis dus doen we niks.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers