Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Woondecoratie

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 11 Sep 2019 09:37

Woondecoratie

Ik ben gister even de stad in gegaan om inspiratie op te doen voor m'n huis maar ik kon niet zoveel vinden. Ik heb een kleine eettafel tegen de muur staan met daarboven een ingelijste poster en wil iets van kaarsjes o.i.d. op een langwerpig dienblad maar alles is rond. Wil ook niet dat het te rommelig wordt.
Zag ook mooie kandelaars maar weet niet of het dan allemaal weer te hoog wordt.

Zal zo even een foto plaatsen van hoe het nu een beetje is, misschien hebben jullie nog goede ideeën of aanraders qua winkels om even naar toe te gaan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 11 Sep 2019 09:50

Re: Woondecoratie

Oh, ik weet niet meer hoe ik een foto moet plaatsen want kan de link niet vinden op myalbum?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Sep 2019 14:58

Re: Woondecoratie

Als je op de foto klikt en dan op die drie puntjes rechtsbovenin dan zie je dat deelicoontje.

Ik vind H&M Home en Zara Home top voor dit soort dingen, heb je daar al gekeken?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 11 Sep 2019 15:30

Re: Woondecoratie

Harrison schreef:Als je op de foto klikt en dan op die drie puntjes rechtsbovenin dan zie je dat deelicoontje.

Ik vind H&M Home en Zara Home top voor dit soort dingen, heb je daar al gekeken?


Ik snap het nog steeds niet. Superstom maar ik krijg geen link? Alleen delen via whatsapp e.d.

Ja, Zara home ben ik geweest maar dat vond ik vooral erg duur. HM Home nog niet! Ga ik ook even kijken!
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 11 Sep 2019 15:39

Re: Woondecoratie

Voor dat soort dingen ga ik toch graag naar action of jysk. Vooral omdat ik decoratie nooit voor lang koop.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Sep 2019 15:53

Re: Woondecoratie

Feline schreef:
Harrison schreef:Als je op de foto klikt en dan op die drie puntjes rechtsbovenin dan zie je dat deelicoontje.

Ik vind H&M Home en Zara Home top voor dit soort dingen, heb je daar al gekeken?


Ik snap het nog steeds niet. Superstom maar ik krijg geen link? Alleen delen via whatsapp e.d.

Ja, Zara home ben ik geweest maar dat vond ik vooral erg duur. HM Home nog niet! Ga ik ook even kijken!


Ja Zara is wel wat duurder. H&M is beter betaalbaar. Ik denk dat je op het album klikt dan! Je moet eerst in het album om het zo maar te zeggen en dan echt één foto aanklikken.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers