Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietstassen (omg)

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2018 09:11

Fietstassen (omg)

Dat ik dit topic open voelt toch een beetje alsof ik aankondig een witte legging te gaan dragen. Wat de actual f...

Maar goed, vorige week ging ik voor het eerst 2 kids van de opvang halen rechtstreeks uit werk. Ik heb dan zelf een tas en een kolftas. Mijn kinderen hebben ook tasjes, en zij zelf moeten ook mee :laughcry: dit ging allemaal niet zo soepeltjes. Voorheen deed ik nog het eea op de bagagedrager maar daar zit T nu sindskort.

Voor mij zijn fietstassen, no offense, echt het ultieme moeke-item. Maar volgens mij heb ik ze nodig. Heb jij ze en is het idd zo handig? Bestaan er fietstassen die niet lelijk zijn?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem252

Bericht 25 Jun 2018 09:12

Re: Fietstassen (omg)

Haha ik vind ze wel heeeel handig hoor, heb ze op mijn elektrische fiets. Kan lekker veel in.
<<

ChiQ

Bericht 25 Jun 2018 09:13

Re: Fietstassen (omg)

Nee, maar who cares? Gewoon de minst opvallende pakken en accepteer het moederschap, de jongens en alle zooi that comes with.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jun 2018 09:16

Re: Fietstassen (omg)

Zora, schaam je niet. Ik heb fietstassen en ik vind ze super fijn. Misschien niet hip, maar wel veilig. En ik heb dan geen kinderen.

Ik heb toen ik mijn fiets kocht, fietstassen gekocht die qua kleur passen bij mijn fiets. Ik heb een witte, grijze fiets en mijn fietstassen zijn ook in de kleuren zwart, wit grijs. En zoeken en er is vast wel iets te vinden wat je mooi vindt. Er zijn zoveel soorten fietstassen te vinden tegenwoordig.

Ik wilde namelijk eerst een fiets met een fietsmand ( wel hip in mijn ogen), maar dat werd mij eigenlijk afgeraden omdat het zwaarder stuurt en het balanspunt dan niet meer ideaal is. Vandaag degelijke fietstassen en er kan een hoop in qua boodschappen haha. Soms stuitert mijn fiets achterover. :haha:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 25 Jun 2018 09:20

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb zelf een iets grotere tas gekocht en deed mijn kolf spullen daar gewoon in. Twee tassen is bij mij ook vragen om er ergens 1 te vergeten en in de trein te laten staan of zo. Die tas hang ik gewoon aan mijn stuur, de oudste heeft geen tas van het kinderdagverblijf, reserve kleding laten we gewoon daar en meer heeft hij eigenlijk niet nodig, of proppen we in de tas van zijn broertje. De jongste heeft een klein tasje, die hang ik aan mijn bel. Zo is het eigenlijk prima te doen zonder fietstassen.

Maar ik heb ze in het verleden wel gehad hoor, deed ik mijn weekboodschappen met de fiets en dan is het wel echt heel handig. Ik had er toen 1 van Kitch Kitchen maar ik denk dat ik dan nu voor een simpeler minder opvallend exemplaar zou gaan. Je kan trouwens met stoeltje voorop ook een krat, moet de fietsenmaker even iets van een aanpassing doen maar het is wel mogelijk, misschien nog wel handiger dat je alles er zo in kan gooien. Ik vind een krat dan wel weer minder handig als je je fiets in een vol gepropt fietsenrek op het station wil duwen :palm:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Patsy

Bericht 25 Jun 2018 09:31

Re: Fietstassen (omg)

Hahaha! Moeke-Zora. Maar euh, ik heb ze ook, ssst, niet verder vertellen hoor.

Ik vind ze ideaal, zeker met 2 kinderen op de fiets en hun tassen en mijn tas. Ik heb wel getracht om dan leuke/foute fietstassen te vinden. Ik heb ze met delfsblauwe tegelprint :P:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 25 Jun 2018 10:14

Re: Fietstassen (omg)

Yep, ik heb ze op m'n moeke fiets. Niet op m'n dagelijkse/stations fiets trouwens (gelukkig, haha).
Als ik boodschappen ga doen met E. op de fiets zijn die dingen toch wel ideaal hoor. De fiets zelf is toch al zo'n lomp ding, dan kan dit er ook nog wel bij, haha.

Hoe doe jij het nu met 2 kindjes op de fiets eigenlijk? Ik heb nog niets handigs voor ons kunnen verzinnen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 25 Jun 2018 10:19

Re: Fietstassen (omg)

Haha ik heb een mand op mijn fiets maar mijn man vindt dat doodeng als ik daarmee vol boodschappen ga fietsen (helemaal toen F. nog voorop zat). Voorlopig blijf ik toch nog even bij mn mand want ik snap je gevoel heel goed. Al heb je tegenwoordig hele hippe fietstassen volgens mij!
⁠♡♡♡
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Jun 2018 10:39

Re: Fietstassen (omg)

Twee weken geleden ging mijn fiets stuk en inmiddels hebben we een ‘nieuwe’ tweedehands moederfiets gekocht. Daar zaten deze pareltjes van fietstassen op:

Afbeelding

Zooo lelijk! Maar ik heb ze er, durfal die ik ben, gewoon op laten zitten. Lekker praktisch :smile:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 25 Jun 2018 10:42

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb J de fietstassen uit laten zoeken en naast een gebloemde fiets heb ik nu ook gebloemde fietstassen. Ik heb nog geprobeerd neutralere te doen, maar J wilde per se die. Prima. Moeke on the move.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 25 Jun 2018 11:01

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb fietstassen die je eraf kan klikken. Bij mij zitten ze er dus alleen op als ik ze nodig heb. Ideaal!
<<

Anoniem328

Bericht 25 Jun 2018 11:19

Re: Fietstassen (omg)

Ja ze zijn lelijk maar dat boeit me niks. Ze zijn heerlijk praktisch :smile:
Wij doen (nu wat minder met baby) vaak boodschappen op de fiets. Je kunt er echt zoveel in kwijt!
Ik had zelf graag neutrale gewild maar van m'n man kreeg ik ze cadeau en ze zijn mega gebloemd. Super lelijk maar dat interesseert me verder dus niks.
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jun 2018 11:25

Re: Fietstassen (omg)

Hier op inhakend; hoe zit dat dan, fietstassen achter en een kinder zitje? Ik heb de yepp achterop, maar ik zie niet helemaal hoe daar dan nog fietstassen op kunnen?

Ik wil ze ook, ondanks het moeke gehalte, gemak dient de mens
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2018 11:30

Re: Fietstassen (omg)

Haha jeetje hoi moekes :D :D Dat jullie allemaal al om zijn zeg! Maar idd, mijn afweging was ook dat die fiets toch al megazwaar en lomp is. Dan kan dit er ook wel bij.

Die delftsblauwe zijn dan idd wel echt lelijk haha :D Ik ga even simpele zwarte zoeken ofzo. Dank voor jullie begrip haha :laughcry:

Arwyn, ja dat was dus ook mijn probleem. Ik heb vorige week gelopen met de fiets aan de hand en M in de draagdoek. T dan of in het zitje, of ook lopend. Maar dat ging zo met horten en stoten en niet te doen, dat ik besloten heb toch eens te proberen met M in de doek te fietsen. Ik vind het geen prettig idee, maar hoe het vorige week ging vond ik voor hem ook niet fijn (had ook geen hand vrij om af en toe even onder zn kontje te kloppen of z'n hoofdje extra te ondersteunen). Dus... ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Gelukkig is het echt maar 1 km ofzo.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2018 11:31

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb ook een Yepp achterop. Neem aan dat de fietstassen daar gewoon onder kunnen. Althans, dat had ik gehoopt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Jun 2018 11:38

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb ook fietstassen op m'n moekefiets. Leek me zo handig als ik naar het dorp zou fietsen (half uur enkele reis) maar dat heb ik nog helemaal niet gedaan eigenijk.
Ik heb een witte fiets, tassen zwart met witte stippen en m'n bel is ook zwart met witte stippen.
10.04.17
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Jun 2018 11:56

Re: Fietstassen (omg)

Ik had fietstassen achterop toen mijn dochter nog in het voorzitje zat, maar sinds ik een achterzitje erbij heb, heb ik geen fietstassen meer en ik mis ze best wel qua ruimte! Vind het ook niet mooi overigens, maar wel praktisch. Maar het kan dus wel in combinatie met een achterzitje? Het is mij niet gelukt. Nu fietst mijn dochter meestal zelf en gebruik ik een van de zitjes voor mijn bagage :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 25 Jun 2018 13:04

Re: Fietstassen (omg)

Action heeft simpele zwarte fietstassen. Maar ook met luipaardprint, mocht dat je beter bevallen :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2018 13:12

Re: Fietstassen (omg)

Oh Suus ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het gewoon kan. Misschien niet alle soorten dan..

Haha bedankt voor de tip Skyler.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 25 Jun 2018 13:27

Re: Fietstassen (omg)

als fietstassen niet passen zijn er ook bagagedrager verlengers waardoor het wel past. voor de yepp bijvoorbeeld de Easyfitdrager XL
Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 25 Jun 2018 13:32

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb ook fietstassen :)
Mooie grijze, haha.
Wel trouwens incl. een verlenger van mijn bagagedrager.
Anders paste het niet met het YEPP-stoeltje.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 25 Jun 2018 13:41

Re: Fietstassen (omg)

Ik wacht nu op het moment dat er iemand komt vertellen dat zij die Delfblauwe fietstassen heeft :D.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Jun 2018 13:45

Re: Fietstassen (omg)

Harrison schreef:Ik wacht nu op het moment dat er iemand komt vertellen dat zij die Delfblauwe fietstassen heeft :D.


Katrien heeft ze, toch?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Jun 2018 13:46

Re: Fietstassen (omg)

Ik ben hierom dus over gegaan op een bakfiets. Dus dan valt fietstassen nog wel mee met moeke achtig :P

Super handig joh fietstassen, kan alle 'rommel' in!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 25 Jun 2018 13:49

Re: Fietstassen (omg)

Haha oh, dat had ik niet gelezen. Ik heb alleen de reacties ná de post van Teun gelezen.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers