Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mat voordeur

<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 15 Jul 2018 20:48

Mat voordeur

Welke mat hebben jullie voor je buitendeur, binnen in de hal en eventueel bij de tuindeur binnen en buiten?

Binnen zijn wij hard toe aan een nieuwe mat,maar ik weet nog niet welke, vooral de afwerking ervan niet. Hierom zijn foto’s van jullie erg welkom!

De buitenmat heb ik kapot geklopt bij het schoonmaken :smile: , daarom heb ik nu even een tijdelijke neergelegd. Een simpele met die grote gaten, maar opzich prima voor nu even.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 15 Jul 2018 20:49

Re: Mat voordeur

Bij de voordeur ligt een nu een vrij groffe grijze mat. Geen speciale droogloopmat oid. Moet zeggen dat ik die heel erg fijn vind. In het nieuwe huis krijgen wij matten die in de vloer neergelegd zijn geen idee wat voor dingen dat worden.
2015 💙
<<

Anoniem248

Bericht 15 Jul 2018 20:50

Re: Mat voordeur

Buiten hebben we niks, mag niet. Aan balkonkant mag dat wel, maar hebben we ook niks. Maargoed, daar loop ik geen viezigheid naar binnen. Binnen bij de voordeur hebben we een Takkie deurmat van de Hema.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 16 Jul 2018 07:32

Re: Mat voordeur

Wij hebben bij beide deuren aan de buitenkant een rubberen mat, om zand eraf te stampen/vegen. Binnen hebben we de grootste droogloop matten van de Action, deze vinden we heel fijn. We moeten wel echt met matten werken, omdat in onze nieuwbouwwijk nog volop gebouwd wordt en nog geen fatsoenlijke straten liggen. Overal zand en stof.

We hebben ook een tijdje een kokosmat gehad aan de buitenkanten, maar als het regent werd deze helemaal vol water gezogen. Vonden we niet prettig.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem243

Bericht 29 Jul 2018 16:55

Re: Mat voordeur

Binnen bij de voordeur hebben we een groot stuk mat / tapijt want het kruipluik moet daar bedekt. Gewoon van de praxis een grijsblauwige kleur. Buiten ligt zo'n kokosmat, van een tuincentrum. Maar die is wel eigenlijk aan vervanging toe, die dingen slijten best snel vind ik! Bij de achterdeur hebben we niets, we lopen zo van de zithoek de tuin in en uit en binnen een mat in de woonkamer vind ik niet zo mooi. Buiten ligt het ding dan nooit op z'n plek is de ervaring. Ik leg nu in de zomer vaak gewoon een handdoek neer binnen tegen natte peutervoeten enzo maar dat helpt ook niet heel veel :thumbdown:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 29 Jul 2018 20:12

Re: Mat voordeur

Sam schreef:Wij hebben bij beide deuren aan de buitenkant een rubberen mat, om zand eraf te stampen/vegen. Binnen hebben we de grootste droogloop matten van de Action, deze vinden we heel fijn. We moeten wel echt met matten werken, omdat in onze nieuwbouwwijk nog volop gebouwd wordt en nog geen fatsoenlijke straten liggen. Overal zand en stof.

We hebben ook een tijdje een kokosmat gehad aan de buitenkanten, maar als het regent werd deze helemaal vol water gezogen. Vonden we niet prettig.


Jaa die grote droogloop matten van de Action zijn geweldig goed. Die hebben wij ook.
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Jul 2018 07:48

Re: Mat voordeur

Als je echt een goede mat wil, dan zijn de matten van Jemako echt een aanrader. Wel behoorlijk prijzig.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 06 Aug 2018 13:05

Re: Mat voordeur

Dank voor de tips, ik ga eens bij de Action kijken.

Wij hebben in de gang ook een kruipluik, waardoor ik twijfel of ik een losse mat wil, of een mat precies van het formaat van het kruipluik en eromheen plinten o.i.d..

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers