Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


inspiratie twee meisjeskamers

<<

DoubleFun

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 25 Okt 2017 14:50

Bericht 24 Feb 2018 13:57

inspiratie twee meisjeskamers

Binnenkort willen we de kinderkamers aanpakken, ze slapen namelijk allebei nog steeds in hun babykamer. Ik ben echt een dikke kneus als het op inrichting aankomt, maar ik wil wel graag een keer écht leuke kinderkamers maken. Ook met Pinterest ben ik een dikke sukkel, ik vind nooit van die mooie inspiratieplaatjes. Misschien zit hier iemand die het leuk vindt om mee te denken?

Kamer 1: meisje (9 jaar)
Is een stoere dame, houdt van sport, is totaal niet van de prinsessen, roze, schattigheid. Houdt van de kleuren rood en blauw. 3 muren zijn gespact (wit) en bij voorkeur laten we dat zo. Eén muur heeft nu behang. Daar kan nieuw behang op, maar kan ook geverfd worden. Ze heeft een wit, stalen bed, een wit bureau en een witte ladekast. Rolgordijn is ook wit, laminaat is donkergrijs.

Kamer 2: meisje (3 jaar)
Is een prinsessenmeisje. Houdt van roze, glitters, jurkjes, rokjes en make-up. Hoe truttiger, hoe beter. Maak je gelukkig met poppen, verkleedkleren etc. Ook hier zijn 3 muren gespact en één muur heeft nu behang. Zij heeft ook een wit, stalen bed, een wit bureau en een witte ladekast. Rolgordijn is ook wit, laminaat is donkergrijs.


Ik wil niet zomaar alles op de muren hebben. Voor de oudste wil ik geen fotobehang van voetbal ofzo. De rest van het huis is rustig, redelijk strak ingericht, veel wit, hout en rvs. Ik houd niet van harde en felle kleuren. Het zou mooi zijn als deze wensen met elkaar gecombineerd kunnen worden. Ik vind vooral de oudste lastig, de jongste maak ik veel sneller gelukkig, de oudste is nogal kieskeurig.

Wie vindt het leuk om te helpen met ideeën op te doen?

Oh en nog een aanvulling: ik ben zeker niet onhandig, maar mijn klus-skills zijn niet oneindig.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 24 Feb 2018 19:59

Re: inspiratie twee meisjeskamers

Afbeelding

Mijn dochter van 9 jaar heeft dit behang op haar kamer (op 2 muren), de rest van de muren gewoon wit. En als bureau hebben we een grote plank van de bouwmarkt met schragen van ikea en een ladekastje van ikea eronder. Verder heeft ze nog een slaapbank op haar kamer.
Ze houdt inmiddels ook niet zo meer van roze, prinsessen enz. Hier moest het ook stoer zijn.
Er komt nog een plank met leren plankendragers op haar muur.
Afbeelding
En ze heeft 2 van deze borden aan de muur.

Ik zal eens kijken wat ik op pinterest had gevonden vorig jaar ter inspiratie.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 24 Feb 2018 20:06

Re: inspiratie twee meisjeskamers

Mijn zoon heeft een kledingrek op zijn kamer staan waar al zijn verkleedkleren aan hangen, misschien is dat iets voor jouw jongste?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers