Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was ik een nepleren legging?

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jan 2018 19:06

Hoe was ik een nepleren legging?

Hoe? Met de hand? Er zit geen label in.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 06 Jan 2018 19:30

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Ik was ze gewoon in de wasmachine op 40 graden. Nooit geen probleem mee.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem236

Bericht 07 Jan 2018 08:25

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Ik was hem op 30 graden fijn was programma
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2018 14:01

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Lotus schreef:Ik was hem op 30 graden fijn was programma


Daar dacht ik net aan om dat te doen omdat ik 40 niet wil gokken.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 07 Jan 2018 14:19

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Binnenstebuiten, 30 graden, eventueel fijn programma of waszak. Op die manier was ik zo ongeveer alles wat delicaat is.
<<

Anoniem236

Bericht 07 Jan 2018 15:19

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Ja binnenstebuiten inderdaad. Gaat goed komen cbl
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2018 20:26

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Ik neem aan van wel en anders pech gehad.
<<

Anoniem273

Bericht 07 Jan 2018 20:48

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Binnenstebuiten en met de zwarte was mee op 40 graden gaat hier al jaren prima :)
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2018 20:51

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Aziraphale schreef:Binnenstebuiten en met de zwarte was mee op 40 graden gaat hier al jaren prima :)


Ik deed ze witte shirts van mijn man apart, maar doe dat niet meer. Zwarte was heb ik nooit. Ik doe alles van 40 gr bij elkaar. Het beddengoed doe ik apart en ook de handdoeken, washandjes, theedoeken en kleine handdoeken doe ik bij elkaar.
<<

Anoniem273

Bericht 07 Jan 2018 20:52

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Ik draag bijna alleen maar zwart en mijn man heeft ook veel zwarte t-shirts, vandaar dat wij elke week wel 1 of 2 zwarte wasjes draaien.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2018 21:08

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Aziraphale schreef:Ik draag bijna alleen maar zwart en mijn man heeft ook veel zwarte t-shirts, vandaar dat wij elke week wel 1 of 2 zwarte wasjes draaien.


Aha vandaar. Waarom? Vind het dat mooi of is dat voor je werk? Welke kleuren draag je in de zomer, ook zwart?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2018 21:09

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

Ik draag ook bijna alleen maar zwart, dus voornamelijk zwarte wasjes hier. Als er een kleur bij zit, gooi ik die gewoon bij de zwarte kleding in. Alleen witte was doe ik apart.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 07 Jan 2018 21:13

Re: Hoe was ik een nepleren legging?

caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:Ik draag bijna alleen maar zwart en mijn man heeft ook veel zwarte t-shirts, vandaar dat wij elke week wel 1 of 2 zwarte wasjes draaien.


Aha vandaar. Waarom? Vind het dat mooi of is dat voor je werk? Welke kleuren draag je in de zomer, ook zwart?


Ik vind het inderdaad mooi. Ik draag ook wel eens donkergroen of donkerrood. In de zomer draag ik ook wel veel zwart eigenlijk.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers