Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huis kopen

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 17 Feb 2018 16:46

Huis kopen

Mijn man en ik zijn op zoek naar een andere woning.
Vanmorgen zijn we voor de 2e keer bij een woning wezen kijken en zijn nog steeds enthousiast. Toen we hoorden dat er vanmiddag nog meer mensen kwamen kijken, voelde ik toch wel dat ik daar van baalde.
Maar ik vind een woning kopen zo moeilijk! Ik vind kleding kopen al moeilijk, laat staan een woning :laughcry:
Ik kan gewoon geen beslissingen nemen. Terwijl ik deze woning echt heel leuk vind en het alles bevat wat ik graag wilde. Had me er al bij neer gelegd dat ik niet alles kon vinden in 1 huis, maar vond het wel. Maar toch vind ik het moeilijk om de echte knoop door te hakken.
Hoe hebben jullie dit gedaan? Wanneer besloten jullie dat jullie de woning wilden?
Praten met mijn man werkt niet, die riep na de 1e bezichtiging al dat ie het wilde kopen, want die vind alles goed :laughcry:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 17 Feb 2018 18:14

Re: Huis kopen

Na de 2e bezichtiging. Huis had ook alles wat we wilde. Voor mij is dat vloerverwarming, garage (deze is zelfs in spouw, dus geïsoleerd en dat hebben de meeste garages niet), tuin, badkamer met inloopdouche (geen douchebak) en bad en vrij nieuw. Tevens was het dit huis of een nieuwbouwproject waar we destijds wel een optie op hadden dat afliep (met de onderhandelingen hebben we daar nog gebruik van gemaakt in ons voordeel, lees een eindbod neergelegd en als ze dat niet accepteerden zouden we voor de nieuwbouw kiezen).
<<

Anoniem247

Bericht 17 Feb 2018 19:09

Re: Huis kopen

Wij hebben dit huis 1x bekeken en toen al een bod uitgebracht. We wilde graag in deze wijk een huis en het huis deed verder gewoon aan onze eisen. De volgende dag zouden er nog meer kijkers komen en toen hebben we maar gelijk de volgende ochtend gebeld met een openingsbod. Later op de avond waren we eruit met de prijs. Toen zijn we in de bedenktijd nog een keer wezen kijken met mijn ouders zodat er met andere ogen naar gekeken kon worden. Maar die vonden het er ook gewoon goed uitzien.

Als weet wat je wil dan is het al snel duidelijk. Plus je moet er gelijk een goed gevoel bij hebben. Het hoeft geen wauw gevoel te zijn maar als je jezelf al in ziet wonen is het prima. Wij hadden geen wauw gevoel maar we hadden beide wel een voorstelling in ons hoofd om het wel wauw te maken. En dat was genoeg. Onze eisen waren verder hoekhuis of twee-onder-een-kap met een garage en eigen oprit, 3 slaapkamers, zolder, een redelijke tuin en het moest geen klushuis zijn. Andere vloer en verven oké maar meer ook niet. En de keuken of de badkamer moest naar wens zijn. Hier was dat de badkamer en een nieuwe keuken hebben we er een jaar later in laten zetten. Ik was hoogzwanger bij de verhuizing vandaar dat de keuken even moest wachten. Toen we er goed en wel inzaten (10 dagen) beviel ik van onze tweede ;)
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 18 Feb 2018 00:40

Re: Huis kopen

Wij hebben gelijk na bezichtiging een bod uitgebracht (onze aankoopmakelaar deed dat trouwens haha). Ik was zo verliefd op het huis en vroeg even snel in een van de slaapkamers wat mijn man dacht maar eigenlijk wist ik dat al wel haha.

Voor ons was het trouwens het 10e huis was we bezichtigde en ik had het gevoel wat we bij deze woning hadden nog niet gehad. Het hele plaatje klopte. Er stonden diezelfde dag en de dagen erop nog veel meer mensen ingeschreven voor bezichtiging, dus we moesten wel snel handelen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers