Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijzettafel(s)

<<

Anoniem250

Bericht 14 Aug 2017 11:53

Bijzettafel(s)

Ik zie hier regelmatig hele leuke dingen voorbij komen. Ik ben al even opzoek naar een leuke bijzettafel of bijzettafels en als ik die echt niet kan vinden misschien een salontafel, maar ik heb nog steeds niks echt leuks gevonden. Dus als je leuke tips hebt? Ik houd van speels, Scandinavisch en een beetje retro/vintage. Industrieel, strak, modern of landelijk in ieder geval niet. Het zou fijn zijn als het een beetje kindproof is. Glas vind ik bijvoorbeeld niet zo'n goed idee.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Aug 2017 15:06

Re: Bijzettafel(s)

Ik ken het probleem. Voor het nieuwe huis ga ik voor nu iig voor een aantal tafeltjes van Zuiver. Dat vind ik qua prijs schappelijk, het heeft geen glas en als ik het over een jaar zat ben dan kan ik het dan vervangen.

Ik heb ook andere leuke bijzettafels gezien maar dat werd echt design en voor nu vind ik ruim 400 euro voor een bijzettafel gewoon teveel. Hoe gaaf ik ze ook vind.

Made.com heeft ook leuke tafeltjes, maar dan moet je net kijken of er iets bij zit voor je.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga er iig een mix van maken. Bij mij komt het ook te staan op een rond vloerkleed (De rest van de woonkamer is namelijk vrij strak met allemaal rechthoekige meubels en dat wil ik doorbreken anders krijg je zo allemaal vlak op vlak)

Ik ben er nog niet helemaal over uit welke mix het wordt, maar we gaan wel die richting op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Aug 2017 15:16

Re: Bijzettafel(s)

Wij hebben dit tafeltje van Hay:

Afbeelding

https://www.flinders.nl/dlm-table?gclid ... w_wcB#3410

Wel prijzig dus als je er meerdere van wilt (ze hebben twee maten) wordt het wel duur denk ik. Ik vind het wel passen bij je omschrijving in elk geval.
Let's discover the world together.
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 14 Aug 2017 15:58

Re: Bijzettafel(s)

Deze heb ik

Afbeelding

in combinatie met deze;

Afbeelding

allebei wit
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Aug 2017 16:00

Re: Bijzettafel(s)

Ja die van Hay zie je nu vrij veel. Heb er ook over getwijfeld! Er komt trouwens 1 oktober een Hay collectie bij Ikea uit!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 14 Aug 2017 16:02

Re: Bijzettafel(s)

Volgens mij ben je niet zo'n Ikea fan maar ik vind deze van Ikea wel mooi icm met je blauwe bank en eventuele cognac kleurige stoelen.
De lövenacken van Ikea is dit:

https://nl.pinterest.com/pin/440860250997122716/
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Aug 2017 21:11

Re: Bijzettafel(s)

Caro schreef:Ja die van Hay zie je nu vrij veel. Heb er ook over getwijfeld! Er komt trouwens 1 oktober een Hay collectie bij Ikea uit!

Interessant!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Aug 2017 21:14

Re: Bijzettafel(s)

Deze tafel van HAY gekocht, nadat we er achter kwamen dat onze kleine bijzettafels niet kinderproof waren.
Deze is van zwart metaal en kan prima tegen een stootje en door de opstaande rand blijft alles op tafel...
<<

Anoniem250

Bericht 15 Aug 2017 13:54

Re: Bijzettafel(s)

Bedankt voor het meedenken. Ja het zit allemaal in de goede richting. Ik ben er alleen nog niet helemaal weg van. Maar dat kan misschien ook komen, omdat ik niet zoveel met bijzettafels heb. Ik word er niet warm van in ieder geval. Die van Ikea vind ik best leuk, trouwens. Ik heb niet per se een hekel aan meubels of spullen van de Ikea. Ik vind een bezoekje aan de Ikea alleen erg vervelend. Druk, de hele lange route door. Mensen die slenteren. Maar goed, ook ik kom er af en toe. En dat overleef ik wel.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 21 Aug 2017 16:14

Re: Bijzettafel(s)

Kijk eens bij Lidl online deze week.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem210

Bericht 23 Aug 2017 09:02

Re: Bijzettafel(s)

Hier hebben ze leuke sets bijzettafels.
http://itwschomaker.nl/aanbod/binnenmeu ... zettafels/

Zoiets vind ik persoonlijk ook heel leuk.
Afbeelding

https://www.houtmerk.nl/Bijzettafe-Muut ... -essenhout. Speelse bijzettafels in verschillende kleuren.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers