Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote inspiratie-gezocht-topic!

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 07 Nov 2017 22:58

Het grote inspiratie-gezocht-topic!

We kennen het allemaal vast wel; We willen een ruimte in huis anders inrichten, maar weten niet goed hoe. Of we zoeken leuke decoratie voor een bepaalde plek, maar wat dan precies?
Ik dacht misschien kunnen we dit bundelen in 1 topic en kunnen we elkaar voorzien van tips en ideeën?

Ik trap graag af!
Dit is onze hal. Lekker ruim en hoog, maar zoals jullie zien érg kaal. Er stond ooit een landelijke sidetable met rieten manden, maar ik was mijn landelijke interieur zat, verkocht de sidetable zonder er iets voor terug te vinden. Daarom nu tijdelijk het veel te kleine kastje van ikea wat nog op zolder stond.
Ik zoek dus een leuke sidetable, kast, wandmeubel of iets anders leuks om de boel aan te kleden. Van die houten halbankjes vind ik leuk, maar zijn vaak erg laag en klein, dat valt in het niet denk ik. Ik google me suf op "sidetable" "aankleding hal" en kijk rond op Pinterest, maar heb nog niet echt iets gevonden.
Ik denk dat we de muur sowieso een kleurtje gaan geven, maar hoe kleed ik het verder aan? Alle tips zijn welkom! :cheering:

Afbeelding
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Nov 2017 13:05

Re: Het grote inspiratie-gezocht-topic!

Wat een mooie hal heb je! Redelijk standaard volgens mij, maar ik heb een hele gekke hal dus ik ben jaloers op zulke 'standaard-hallen'.

Ik heb even wat inspiratieplaatjes opgezocht die ik leuk vind:

Zo'n bankje als dit:
Afbeelding

De lambrisering en het tafeltje van het plaatje rechts:
Afbeelding

Een ronde spiegel :heart:
Afbeelding
Afbeelding

Dit vind ik ook wel leuk:
Afbeelding

Oh en hier staan ook leuke plaatjes tussen:
http://idlehandsawake.com/warm-minimal- ... spiration/

♥♥

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers