Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips mbt verkoop huis

<<

Anoniem298

Bericht 21 Jul 2017 18:39

Tips mbt verkoop huis

Het gaat eindelijk gebeuren. Ons huis gaat in de verkoop. Ein-de-lijk.

Er moeten nog wat (kleine) dingen gebeuren in huis, liefst zouden we de buitenkant nog (laten) schilderen zodat het er piekfijn uit ziet, ander plafond in de bijkeuken, wat kitwerk vervangen. Geen gekke dingen, behalve één: het tuinhuis/schuurtje. Die is echt op, helemaal verzakt, planken omgebogen, planken eruit gesprongen, verf afgebladderd, deur is eruit gevallen etc. Nou ja, echt geen gezicht dus. De makelaar heeft het gezien, gezegd dat het schuurtje wel echt echt op is en dat dit misschien voor kopers een deal-breaker kan zijn. Ik vraag me nu af wat het beste is (volgens jullie): schuurtje laten staan en hopen dat de kopers dat schuurtje voor lief nemen. Of het schuurtje afbreken en zorgen dat de tuin er verder netjes uitziet en hopen dat het schuurtje niet zozeer gemist wordt. Belangrijk detail: er zit een stenen berging aan de woning, wij gebruiken deze nu als studeerkamer, maar 'oorspronkelijk' was dit dus een fietsenschuurtje/berging.

Oh en mochten jullie meer tips hebben mbt grotere kans op verkoop tegen een goede prijs hoor ik het graag!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 21 Jul 2017 19:04

Re: Tips mbt verkoop huis

Ik zou het schuurtje weghalen. Prima toch als de makelaar vertelt dat jullie studeerkamer eigenlijk de berging/schuur was en er anders een mogelijkheid is in de achtertuin een schuurtje te plaatsen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jul 2017 19:19

Re: Tips mbt verkoop huis

Slopen en tuin netjes maken!!!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 21 Jul 2017 19:28

Re: Tips mbt verkoop huis

Helemaal eens met Femm. Succes met de verkoop, spannend hoor!
L2014 & H2017
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 21 Jul 2017 19:35

Re: Tips mbt verkoop huis

Ik zou hem ook slopen!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 21 Jul 2017 20:14

Re: Tips mbt verkoop huis

Ik zou hem ook slopen en je tuin netjes maken.
Bij ons vielen ze al over de gaten die de traphekjes zouden achterlaten...
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem298

Bericht 21 Jul 2017 20:18

Re: Tips mbt verkoop huis

Haha Sneeuwwitje, daarom willen wij geen traphekjes :laughcry:

Ik denk dat we het schuurtje dan slopen en op die plek de trampoline neerzetten, de 'vijver' (cementbak met water en wat plantjes) weghalen, gat dichtgooien en die hoek wat opleuken met bloemetjes ofzo. Helemaal leuk.

Er zit onder de zoldertrap een stuk van de lambrisering los. De makelaar zei dat we dat wel konden kitten, maar ik denk dat dat juist heel lelijk is. Ik denk eraan om de lambrisering daar weg te halen en er een behangetje op te doen, is dat beter denken jullie?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers