Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kat onder de bellenblaas vloeistof

<<

anoniem203

Bericht 17 Jun 2017 15:34

Kat onder de bellenblaas vloeistof

Toen mijn jongste net 10 minuten alleen buiten was met z'n bellenblaas heeft hij die leeggegoten op onze kat :palm:

Ik heb hem net met een natte doek proberen te wassen maar dat spul schuimt natuurlijk als een gek. Hem in bad of onder de douche zetten gaat niet want hij raakt helemaal hysterisch van het water en hem alleen in de houdgreep houden gaat niet. Ik heb het net geprobeerd en na een flinke haal in mijn arm en een wilde kat in de badkamer heb ik het opgegeven. Hij is nu helemaal uit z'n doen want het plakt en als hij likt proeft hij natuurlijk de zeep. Ik moet ook nog eens zo gaan werken tot laat en de oppas komt zo. Geen idee of hij ziek kan worden van dat spul maar het zit me niet lekker. Wat zouden jullie doen? Gewoon laten zitten of weten jullie nog iets? :(
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Jun 2017 15:37

Re: Kat onder de bellenblaas vloeistof

Hoe hou je je kat vast? Je moet hem in zijn nekvel pakken, dan kan je ze wel onder controle krijgen. Ik zou hem dan wassen in de wasbak onder de lauwe kraan, niet onder de douche ivm vasthouden. Maarja als dat echt niet gaat, dan maar zo laten lopen en later nog eens proberen met je man erbij. Wat niet gaat dat gaat niet.
<<

anoniem203

Bericht 17 Jun 2017 15:39

Re: Kat onder de bellenblaas vloeistof

Gewoon strak tegen mij aan en dan zijn pootjes bij elkaar houden. Zal nog eens een poging doen bij z'n nekvel..
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Jun 2017 15:43

Re: Kat onder de bellenblaas vloeistof

Goed veel vel pakken in z'n nek, zodat hij z'n kop niet meer kan draaien (en jou bijten)
#teammaple🍁
<<

anoniem203

Bericht 17 Jun 2017 15:51

Re: Kat onder de bellenblaas vloeistof

Nou het is gelukt. Goed bij z'n vel gepakt, in bad gezet, zoon de sproeier erop gezet en toen heb ik 'm gewassen met een beetje Zwitsal. En nu is het een grote pluizenbol :laughcry: Hij stribbelde iets tegen maar het is gelukt op een kleine haal na.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 17 Jun 2017 20:07

Re: Kat onder de bellenblaas vloeistof

Awww, gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt. En nu de föhn erop ;) (dat is een grapje)
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers