Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede electrische deken gezocht.

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Okt 2017 11:33

Goede electrische deken gezocht.

Helaas is die van mijn gesneuveld en dus wil ik een andere. Het probleem bij die andere was dat blokje zeg maar waarin de draden zitten. Als ik op 1 zij lag kwam ik steeds tegen dat blokje aan wat heel erg irritant was. De meeste hebben dat, maar misschien weten mensen hier soorten die dat niet hebben waarbij het erbuiten hangt zeg maar.
Mocht die niet bestaan, dan is er een met zo'n blokje op enkelhoogte minder erg. Op foto's kan ik nooit goed zien waar zo'n ding zit.

Wie heeft er ook een en welke?
<<

Anoniem231

Bericht 04 Okt 2017 12:42

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb er geen maar ik lees even mee. Misschien iets voor mijn man na nachtdienst.
Hoe werkt het precies? Je stop het in het stopcontact en blijft de hele tijd branden? Kan je hem op verschillende standen zetten?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Okt 2017 13:01

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb er 1 van de blokker, merk durf ik niet te zeggen. Er zat wel zo'n blokje in idd waar het snoer in gaat. Ik heb m ondersteboven gelegd zodat het bij m'n voeten zit dan heb ik er geen last van.
@pollepel; Savonds zet ik m aan, dekbed erover en als ik naar bed ga zet ik m uit maar je kan hem ook aan laten op stand 1 (de andere standen zijn niet te doen als je slaapt zo warm). Hij heeft 3 standen, 1 is net de kou eraf, 2 warm en 3 erg warm.
30-04-2017
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Okt 2017 13:41

Re: Goede electrische deken gezocht.

Kees schreef:Ik heb er 1 van de blokker, merk durf ik niet te zeggen. Er zat wel zo'n blokje in idd waar het snoer in gaat. Ik heb m ondersteboven gelegd zodat het bij m'n voeten zit dan heb ik er geen last van.
@pollepel; Savonds zet ik m aan, dekbed erover en als ik naar bed ga zet ik m uit maar je kan hem ook aan laten op stand 1 (de andere standen zijn niet te doen als je slaapt zo warm). Hij heeft 3 standen, 1 is net de kou eraf, 2 warm en 3 erg warm.


Aan laten staan tijdens de nacht bedoel je zeker. Ik zette het een aantal jaren nog aan voordat we weg gingen als we bijv, uit eten gingen. Sinds ik op tv zag dat het ook ruim van te voren aandeed en d'r hele huis was afgefikt doe ik dat nooit meer!
<<

Anoniem222

Bericht 04 Okt 2017 13:52

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb zelf geen elektrische deken maar de moeder van het gezin waar ik vroeger oppaste wel. Zij had volgens mij een vrij luxe variant, met keuze in welk gebied je warm wilde hebben, hoe warm en hoe lang. Dus je kon ook een timer aanzetten zodat hij niet de hele nacht aan stond. Er zat wel ergens zo'n blokje waar het snoer in ging, maar dat was niet heel hinderlijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2017 13:10

Re: Goede electrische deken gezocht.

Harrison schreef:Ik heb zelf geen elektrische deken maar de moeder van het gezin waar ik vroeger oppaste wel. Zij had volgens mij een vrij luxe variant, met keuze in welk gebied je warm wilde hebben, hoe warm en hoe lang. Dus je kon ook een timer aanzetten zodat hij niet de hele nacht aan stond. Er zat wel ergens zo'n blokje waar het snoer in ging, maar dat was niet heel hinderlijk.


Nou bij mij wel. Zei die vrouw dat het niet hinderlijk was of ga je daarvan uit? De tip die ik hier las van omdraaien heb ik nooit gedaan best raar eigenlijk. Het nadeel is dan dat er een snoer langs mijn bed loopt waarin in ik kan blijven hangen en dan val.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Okt 2017 13:12

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb het zelf ervaren toen ik een keer in dat bed sliep, inderdaad. Misschien zijn die blokjes bij modernere dekens wat kleiner? Geen idee!
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 05 Okt 2017 13:50

Re: Goede electrische deken gezocht.

Wij hebben er twee.
Eentje van een wat duurder merk van de Blokker (gekregen voor mijn verjaardag) en eentje van de action.
Ze werken beide goed alleen je kan wel merken dat die van de Blokker beter is/wordt warmer.
Die van de blokker heeft 3 standen en die van de action 2.
Wij zetten ze altijd een paar uurtje voor het slapen aan en als we dan gingen slapen halen we ze weg.
Er op slapen vind ik maar een eng idee.
Nu ben ik sinds nov 2016 verhuisd en gebruik ik ze eigenlijk niet meer het wordt hier s'nachts namelijk niet zo koud als in ons oude huis ( hebben nu dubbele beglazing)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 05 Okt 2017 20:06

Re: Goede electrische deken gezocht.

Heb er eentje van de Wehkamp van Dreamland ofzoiets.... Gebruik hem nu niet vaak meer maar in mijn vorige (oude tochtige) huis wel.

K zette hem dan een half uurtje voordat ik naar bed ging aan op de laagste stand (hij heeft 3 standen), ging dan bijv douchen en tanden poetsen etc en dan mijn bed in. Dan zette ik hem ook meteen uit. Net genoeg om de ergste kou uit je bed te halen.

Hier geen last van het "blokje".... Zit helemaal aan de zijkant dus daar lig ik niet op
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2017 21:04

Re: Goede electrische deken gezocht.

sanskie schreef:Wij hebben er twee.
Eentje van een wat duurder merk van de Blokker (gekregen voor mijn verjaardag) en eentje van de action.
Ze werken beide goed alleen je kan wel merken dat die van de Blokker beter is/wordt warmer.
Die van de blokker heeft 3 standen en die van de action 2.
Wij zetten ze altijd een paar uurtje voor het slapen aan en als we dan gingen slapen halen we ze weg.
Er op slapen vind ik maar een eng idee.
Nu ben ik sinds nov 2016 verhuisd en gebruik ik ze eigenlijk niet meer het wordt hier s'nachts namelijk niet zo koud als in ons oude huis ( hebben nu dubbele beglazing)


Waarom eng? Je doet het toch uit neem ik aan? Ik geef liever wat meer uit dan een van de Action oid ondanks dat ik je geloof dat die goed is hoor. De kans bestaat alleen wel dat die er gauw/eerder mee ophoudt dan die van een merk en/of van een winkel die betere producten heeft.

Werk merk/type heb je van Blokker? Vind je die goed?
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Okt 2017 08:15

Re: Goede electrische deken gezocht.

Harrison schreef:Ik heb zelf geen elektrische deken maar de moeder van het gezin waar ik vroeger oppaste wel. Zij had volgens mij een vrij luxe variant, met keuze in welk gebied je warm wilde hebben, hoe warm en hoe lang. Dus je kon ook een timer aanzetten zodat hij niet de hele nacht aan stond. Er zat wel ergens zo'n blokje waar het snoer in ging, maar dat was niet heel hinderlijk.


Het is ook de bedoeling dat het het uitzet s'nachts.
<<

Anoniem222

Bericht 06 Okt 2017 09:19

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ja dat begrijp ik, maar dan kun je dus gewoon in slaap vallen zonder daar aan te moeten denken.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Okt 2017 16:31

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb er 1 die automatisch na 3 uur uitgaat. Heb ‘m inderdaad omgedraaid zodat het bij m’n voeteneind ligt. En dan heb ik het snoer deels onder de matras liggen zodat ik er niet over struikel. En ik heb geen blokje maar een plat dingetje.

Edit: hij is ook heel snel warm, binnen een kwartiertje.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 06 Okt 2017 20:52

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb echt geen idee meer welk merk ik heb van de Blokker het was ook een cadeau.
Mijn schoonvader laat gewoon de gehele nacht dat ding aan.
Dus er zijn wel mensen die dat doen maar ik vind dat dus een eng idee je weet maar nooit wat er kan gebeuren. En ik heb wel eens een elektrische schok gehad door dom gedoe dus heb behoorlijke angst daardoor voor dingen die met elektrische tijd te maken hebben.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2017 12:08

Re: Goede electrische deken gezocht.

Carrie schreef:Ik heb er 1 die automatisch na 3 uur uitgaat. Heb ‘m inderdaad omgedraaid zodat het bij m’n voeteneind ligt. En dan heb ik het snoer deels onder de matras liggen zodat ik er niet over struikel. En ik heb geen blokje maar een plat dingetje.

Edit: hij is ook heel snel warm, binnen een kwartiertje.


Welke heb je?
<<

Anoniem231

Bericht 08 Okt 2017 12:53

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb een inventum gekocht van blokker. Ga hem vanavond uitproberen!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2017 13:42

Re: Goede electrische deken gezocht.

Pollepel schreef:Ik heb een inventum gekocht van blokker. Ga hem vanavond uitproberen!


Dat merk had ik en daar had ik meer van verwacht heb het amper 3 jr gehad. Dus dat merk niet meer voor mij.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Okt 2017 14:57

Re: Goede electrische deken gezocht.

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Ik heb er 1 die automatisch na 3 uur uitgaat. Heb ‘m inderdaad omgedraaid zodat het bij m’n voeteneind ligt. En dan heb ik het snoer deels onder de matras liggen zodat ik er niet over struikel. En ik heb geen blokje maar een plat dingetje.

Edit: hij is ook heel snel warm, binnen een kwartiertje.


Welke heb je?

Van Dreamland, via Wekamp.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2017 16:15

Re: Goede electrische deken gezocht.

Voor diegene die er een van Blokker hebben. Hoe heet die?

Raar dat het niet onder wonen en slapen staat bij Wehkamp. Dus zelf maar ingetypt. Die Dreamland lijkt me wel wat gezien de goede ervaringen hier. Ik zie 3 verschillende types. Welke hebben jullie?

Deze codes hebben ze en allemaal 1 persoon;

1= 16032. Ook géén voetverwarming! Geen reviews helaas!

2= 16039. Heeft geen voetverwarming heel vreemd. Iemand zegt dat de opwarmtijd 2 -3 uur is en zegt het een smalle deken te vinden.

3= 16040. Ook geen voetverwarming, nou lekker dan wil warme voeten. Heeft 1 review die goed is.

Denk dat ik voor die laatste ga, maar kijk nog even verder op die site.
<<

Anoniem231

Bericht 08 Okt 2017 19:32

Re: Goede electrische deken gezocht.

Blokker is inventum of tomado. Ik heb dus de inventum. Er was een duurdere met aparte voetgedeelte. Welke had jij of weet je het merk niet meer? Ik weet die van mij nu maar volgende week echt niet meer dus na 3 jaar zou ik het ook niet meer weten. Hoop dat die van mij wel langer mee gaat dan 3jaar.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2017 20:51

Re: Goede electrische deken gezocht.

Pollepel schreef:Blokker is inventum of tomado. Ik heb dus de inventum. Er was een duurdere met aparte voetgedeelte. Welke had jij of weet je het merk niet meer? Ik weet die van mij nu maar volgende week echt niet meer dus na 3 jaar zou ik het ook niet meer weten. Hoop dat die van mij wel langer mee gaat dan 3jaar.


Inventum is toch het merk? Hij ligt in de kliko.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Okt 2017 13:41

Re: Goede electrische deken gezocht.

sanskie schreef:Wij hebben er twee.
Eentje van een wat duurder merk van de Blokker (gekregen voor mijn verjaardag) en eentje van de action.
Ze werken beide goed alleen je kan wel merken dat die van de Blokker beter is/wordt warmer.
Die van de blokker heeft 3 standen en die van de action 2.
Wij zetten ze altijd een paar uurtje voor het slapen aan en als we dan gingen slapen halen we ze weg.
Er op slapen vind ik maar een eng idee.
Nu ben ik sinds nov 2016 verhuisd en gebruik ik ze eigenlijk niet meer het wordt hier s'nachts namelijk niet zo koud als in ons oude huis ( hebben nu dubbele beglazing)


Wij hebben 24/7 het raam open in de slaapkamer wel zo fris. Dubbele beglazing hebben we sinds een paar jaar.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Okt 2017 20:56

Re: Goede electrische deken gezocht.

Ik heb er een bij Coolblue besteld van het met Cresta morgen komt die binnen. De Dreamlands hadden maar 2 standen. Deze heeft er 7. Ook heeft die automatische uitschakeling, overhittingsbeveiliging en verlichte schakelaar wat handig is als ik in het donker mijn bed op zoek.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Okt 2017 05:51

Re: Goede electrische deken gezocht.

Klinkt goed! Mijn deken heeft meer dan 2 standen. Ben benieuwd of je ‘m fijn vindt!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Okt 2017 08:49

Re: Goede electrische deken gezocht.

Carrie schreef:Klinkt goed! Mijn deken heeft meer dan 2 standen. Ben benieuwd of je ‘m fijn vindt!


Huh? Ik dat die dreamlands die ik hierboven noem allemaal maar 2 standen hebben. Weet niet of er meer van zijn, maar dat zal denk ik wel aangezien jij er meer hebt.

Iedereen bedankt voor het meedenken.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers