Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke xxl airfryer?

<<

DaMax

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 11 Jan 2019 14:43

Bericht 25 Jan 2019 13:01

Welke xxl airfryer?

Na goede verhalen te hebben gelezen en gehoord willen wij graag een airfryer aanschaffen.
Denk dat we maar meteen voor een xxl gaan.
Maar nu twijfel ik tussen een Philips en een Princess?
Hebben jullie ervaringen en tips?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jan 2019 14:42

Re: Welke xxl airfryer?

Wij hebben een philips en zijn erg tevreden. Iemand anders in de familie heeft een ander merk (denk ik Princess) en die is er minder blij mee. Uiteindelijk is Philips gestart met de airfryer en zal de meeste ervaring hebben met betrekking tot ontwikkeling van het product.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jan 2019 15:05

Re: Welke xxl airfryer?

Philips zou ik zeggen!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Jan 2019 16:32

Re: Welke xxl airfryer?

Ik zou ook voor de Philips gaan, die hebben het bedacht en goed ontwikkeld.
<<

Anoniem262

Bericht 25 Jan 2019 17:06

Re: Welke xxl airfryer?

De volgende Airfryer wordt zeker een Philips, maar de Inventum (XL) is een hele goede om mee te beginnen. Vinden wij tenminste, want we gebruiken hem erg vaak.
<<

Anoniem294

Bericht 25 Jan 2019 17:40

Re: Welke xxl airfryer?

Ik heb de Princess xxl en ben echt wel heel tevreden. Zeker als ik het prijsverschil zie en ik heb altijd het geluk dat alles bij mij na ongeveer 2 mnd nadat de garantie is afgelopen kapot gaat. Mijn schoonmoeder heeft 3 Philips gehad en die konden steeds terug ivm defecten. Zij heeft nu ook de Princess.

Ik heb hem nu iets langer dan een jaar. Koop er binnenkort nog 1 bij want de andere oude had mijn man 2 mnd geleden met aardappelrestjes in de schuur gezet :razz: dus die heb ik vd week maar naar de stort gebracht.
<<

DaMax

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 11 Jan 2019 14:43

Bericht 25 Jan 2019 20:21

Re: Welke xxl airfryer?

Dank jullie voor de reacties.
Hoorde laatst wel een keer van iemand die een Philips had dat die na een jaar of 2 uit viel.. Hebben jullie geen last van?
Coco, had je de digitale Princess?
En ga je nu weer voor een Princess of een andere?
<<

Anoniem269

Bericht 25 Jan 2019 21:20

Re: Welke xxl airfryer?

Zeker de Philips! Wij hebben nu twee jaar de XL en hier is ie nooit uitgevallen.

We hebben er ook een van Inventum maar die heeft langer de tijd nodig dan de bereidingstijd wat op de verpakkingen staat. Ook wordt het eten minder krokant dan in de Philips.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:11

Bericht 25 Jan 2019 21:23

Re: Welke xxl airfryer?

Philips is qua luchtverdeling en materiaal het beste. Andere op zich ook niet verkeerde merken; Inventum, Tefal (fry delight) en Princess. Bij allemaal zul je ertegen aan lopen dat je hem goed schoon moet houden, anders krijg je blauwe walmen etc..

Ik merk trouwens geen verschil in bakkwaliteit en smaak tussen alle aifryers die ik getest heb in het verleden en onze huidige oven. Dus de wens om er 1 te kopen heb ik inmiddels niet meer.
<<

Anoniem294

Bericht 25 Jan 2019 22:08

Re: Welke xxl airfryer?

DaMax schreef:Dank jullie voor de reacties.
Hoorde laatst wel een keer van iemand die een Philips had dat die na een jaar of 2 uit viel.. Hebben jullie geen last van?
Coco, had je de digitale Princess?
En ga je nu weer voor een Princess of een andere?


Dat is ook de reden waarom ik de Philips niet heb genomen, vorig jaar december wss die nog rond de 300 euro, de Princess 99,- of 105,- en hij was toen maar voor erbij maar ik vind m ontzettend fijn en snel. Masr koop dan liever af en toe een frisse nieuwe mocht die het begeven na de garantieperiode. Ik gebruik hem vrijwel dagelijks, met name voor kip/vlees/vis.

Wij hebben deze en die bestel ik ook weer! En dan tegelijkertijd aan. Een met frietjes/aardappeltjes en 1 met kippenvleugeltjes/worst of groenten.
https://www.bol.com/nl/p/princess-18205 ... 076509539/
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jan 2019 07:33

Re: Welke xxl airfryer?

Wij hebben trouwens de philips met digitale display, niet die met de draaiknop. Van die met draaiknop had een kennis slechte ervaringen. Ik geloof dat we destijds rond de 180 euro betaald hebben (in een actie).

Misschien is dat wel de xl bedenk ik me nu.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jan 2019 07:36

Re: Welke xxl airfryer?

Onze Philips is al bijna 5 jaar oud denk ik en nooit problemen mee gehad.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers