Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lidl de beste in groenten en fruit

<<

Anoniem236

Bericht 30 Mei 2018 08:04

Lidl de beste in groenten en fruit

Lidl is al een aantal jaar op rij uitgeroepen tot de supermarkt met het beste groenten en fruit.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Wij verbazen ons steeds weer over de baggere kwaliteit, super jammer omdat we nu de meeste boodschappen wel bij de Lidl halen. Bananen heel snel bruin en zacht, aardappels vaak met blauwe plekken, Elstar appels niet hard maar melig, champignons snel bruin, druiven klein en veel rotte in de verpakking, schimmel op de stoplicht paprika s
Of ligt het misschien aan ons filiaal? Of die van een dorp verder maar dat zou wel allemaal van 1 leverancier komen

De aardbeien zijn wel een stuk mooier en langer vers dan die van de jumbo
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 30 Mei 2018 08:05

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Hmm is mij niet opgevallen! Ben altijd wel tevreden. Ik vind het wel jammer dat ze minder keuze hebben maar ik moet sowieso toch voor andere dingen die ze ook niet hebben bij de Lidl naar de appie dus doe meestal in twee supermarkten boodschappen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Mei 2018 08:06

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Toen ik nog veel bij de Lidl kocht was ik wel tevreden. Hoe het nu is weet ik niet.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mei 2018 08:07

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik ben meestal wel tevreden, maar de aardappels hebben de laatste tijd idd wel vaak enorme blauwe plekken.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 30 Mei 2018 08:08

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Dat herken ik hier helemaal niet. Wij halen juist veel groente en fruit bij Lidl omdat het daar zo goed is, blijft veel langer goed dan als we het bij Emte of AH halen. Hier heel tevreden dus.
<<

Anoniem281

Bericht 30 Mei 2018 08:11

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Wij hebben één Lidl in de buurt en da's echt een crappy filiaaltje! Maar ik kan dus niet echt oordelen, want ik kom er nooit, laat staan bij een degelijk filiaal.
<<

Anoniem231

Bericht 30 Mei 2018 08:17

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Wij vinden het soms ook van mindere kwaliteit. Meestal ga ik naar de jan linders of jumbo voor groenten en fruit.
<<

Patsy

Bericht 30 Mei 2018 08:27

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Paprika's zijn bij de Lidl waar ik altijd kwam ook heel snel beschimmeld en volgens mijn man zijn de bananen van de Jumbo lekkerder.

Verder was ik altijd heel tevreden over groente en fruit van de Lidl.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 30 Mei 2018 08:38

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik herken het niet. Sinds een jaar gaan we voor groente en fruit naar de lidl en ik vind het echt beter dan bij de ah hier.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Mei 2018 08:42

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Het meeste van de Lidl ben ik tevreden over. Alleen de appels zijn heel vaak al rot van binnen, dat zie ik dus ook niet met kopen maar pas als ik ze open snijd. Maar verder ben ik heel tevreden over de houdbaarheid van het groente en fruit, dat halen we dan ook altijd bij de Lidl.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mei 2018 08:54

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik herken het totaal niet.
2014 2016
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 30 Mei 2018 09:14

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ha, eindelijk een medestander. Ben het met je eens. Vind de groente en fruit vaak echt niet goed. Snel rot en komkommers hebben soms een gekkige smaak.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Mei 2018 09:22

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik ben wel tevreden over de groenten en fruit! Alleen niet over de bananen, die zijn bijna altijd helemaal groen en nat.
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Mei 2018 09:55

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik bestel alleen nog maar boodschappen via de appie/ picnic. En ik merk dat de kwaliteit daarvan dus een stuk beter is dan uit de supermarkt. Op zich niet gek, want ze sorteren de boodschappen voor pick up/ delivery direct vanaf de hoofddistributie en gaat dus niet eerst naar de winkel.

Ik ga echt niet meer na een drukke werkweek naar twee supermarkten. Is mij teveel moeite :smile: .
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Mei 2018 10:01

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Oh dat vind ik juist hét grote nadeel van online bestellen, Caro, dat ik niet zelf de producten kan kiezen. Ik krijg juist vaak minder mooie producten of bijv van die totaal niet eetrijpe avocado's. Ik bestel alleen bij Appie, niet Picnic. Hebben die een beter assortiment?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem236

Bericht 30 Mei 2018 10:10

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Boerenkool schreef:Ha, eindelijk een medestander. Ben het met je eens. Vind de groente en fruit vaak echt niet goed. Snel rot en komkommers hebben soms een gekkige smaak.



Nou inderdaad, die komkommers zijn vaak ook vies.
Maar woonde jij niet in ook in Gelderland in A? Dan hebben we misschien dezelfde leveranciers.
Gezien de meeste reacties hier het elders wel goed is gelukkig.

De broodafdeling van de Lidl is wel echt overheerlijk! Gelukkig hebben ze het recept van de ham kaas croissants viezer gemaakt want die at ik te veel en nu lust ik ze niet meer. Maar de rest van het brood uit die bakken vind ik erg lekker en fijn ook dat er geen kinderhandjes bij het brood kunnen komen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Mei 2018 10:22

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Marin schreef:Oh dat vind ik juist hét grote nadeel van online bestellen, Caro, dat ik niet zelf de producten kan kiezen. Ik krijg juist vaak minder mooie producten of bijv van die totaal niet eetrijpe avocado's. Ik bestel alleen bij Appie, niet Picnic. Hebben die een beter assortiment?


Ik vind Appie fijner, maar dat komt omdat ze ook grotere verpakkingen hebben. Picnic vind ik fijn als ik te laat ben met Appie om voor de dag erna een levering te krijgen.

Ik heb dus serieus nog nooit één slecht vers product gehad bij de Appie online.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 30 Mei 2018 10:58

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Het verbaast mij ook wel. Niet dat ik de groente en fruit slecht vind van de Lidl, maar ook absoluut niet beter dan de AH of de Jumbo.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mei 2018 11:10

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Urban Naked schreef:Ik ben wel tevreden over de groenten en fruit! Alleen niet over de bananen, die zijn bijna altijd helemaal groen en nat.

Kijk die mis ik hier dus. Hier zijn ze de laatste tijd nooit meer groen en ik 'moet' groene bananen! Geef ze eens terug.
<<

Anoniem252

Bericht 30 Mei 2018 11:21

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik vind de Lidl vooral goedkoop. Maar bijvoorbeeld de sperziebonen zijn niet beter dan die van de Ah.

Ik heb sinds kort ook Picnic ontdekt, ben ik heel tevreden over.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 30 Mei 2018 11:23

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Klopt AM! De sperziebonen zijn hier ook slecht. Die eet ik meteen als ik ze koop, anders kan het niet meer.
<<

Anoniem231

Bericht 30 Mei 2018 12:39

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Lotus schreef:
Boerenkool schreef:Ha, eindelijk een medestander. Ben het met je eens. Vind de groente en fruit vaak echt niet goed. Snel rot en komkommers hebben soms een gekkige smaak.



Nou inderdaad, die komkommers zijn vaak ook vies.
Maar woonde jij niet in ook in Gelderland in A? Dan hebben we misschien dezelfde leveranciers.
Gezien de meeste reacties hier het elders wel goed is gelukkig.

De broodafdeling van de Lidl is wel echt overheerlijk! Gelukkig hebben ze het recept van de ham kaas croissants viezer gemaakt want die at ik te veel en nu lust ik ze niet meer. Maar de rest van het brood uit die bakken vind ik erg lekker en fijn ook dat er geen kinderhandjes bij het brood kunnen komen.


Die zijn dus echt veranderd! De laatste keren zei ik steeds dat ze niet lekker waren. Mijn man zei dat het onzin was, dat ze die echt niet veranderd hebben. Maar wel dus. Bedankt!
<<

Anoniem313

Bericht 30 Mei 2018 12:40

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Caro schreef:
Marin schreef:Oh dat vind ik juist hét grote nadeel van online bestellen, Caro, dat ik niet zelf de producten kan kiezen. Ik krijg juist vaak minder mooie producten of bijv van die totaal niet eetrijpe avocado's. Ik bestel alleen bij Appie, niet Picnic. Hebben die een beter assortiment?


Ik vind Appie fijner, maar dat komt omdat ze ook grotere verpakkingen hebben. Picnic vind ik fijn als ik te laat ben met Appie om voor de dag erna een levering te krijgen.

Ik heb dus serieus nog nooit één slecht vers product gehad bij de Appie online.


Same, groot fan van Appie bezorgservice hier.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 30 Mei 2018 18:32

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik ben altijd wel tevreden over het groenten en fruit. De bananen van de Jumbo vind ik altijd snel bruin worden.
Aldi groenten en fruit rot hier snel weg, weet niet of het aan het filiaal ligt.
<<

Anoniem236

Bericht 30 Mei 2018 18:35

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Bij picnic staan wij op plaats 2700 op de wachtlijst. Ze geven aan dat dit komt doordat ze niet in onze stad komen, maar mijn buren bestellen wekelijks. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers