Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke blender?

<<

Anoniem281

Bericht 11 Jan 2018 14:12

Welke blender?

Ik ben hoopvol.. Bijna voorjaar en zo, dan drinken wij weer meer smoothies! Ik heb alleen een heel simpel, zwak blendertje momenteel en wil straks weer bevroren fruit met yoghurt mixen voor smoothies en dat trekt dat ding dus echt niet!

Dan heb ik dus een ijscrusher blender nodig, maar welke? Ik zie door 't bos de blenders niet meer. Welke heb jij? En ben je er tevreden mee? Blijft-ie 't dapper doen zelfs met bevroren fruit of ijsblokjes?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Jan 2018 14:18

Re: Welke blender?

Ik heb deze, die doet 't goed met bevroren fruit. IJsblokjes heb ik nog nooit geprobeerd geloof ik.

Afbeelding

Ik vond het toentertijd belangrijk dat ie een glazen kan had ter voorkoming van verkleuren. Dat vind ik zo smerig, als dat plastic oranje wordt.

♥♥
<<

Anoniem278

Bericht 11 Jan 2018 14:28

Re: Welke blender?

Wij hebben deze voor mijn moeder gekocht (die neemt elke dag smoothies enz) voor haar verjaardag

Afbeelding

Staan goed bekend, maar wel echt prijzig.
Maar hij blendt echt álles.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Jan 2018 14:41

Re: Welke blender?

Ik kan alleen maar de Nutribullet aanbevelen! Zo ongelooflijk makkelijk om schoon te maken en supersterkte motor! Ik knal werkelijk alles door m'n smoothie en heb nooit stukjes ofzo. En neemt heel weinig ruimte in beslag dus je kunt 'm goed opbergen! Zit nu in een huis met zo'n magimix maar heb 'm nog niet gebruikt omdat ik het formaat echt veel te log vind en geen zin heb om 'm schoon te maken :)
<<

Anoniem278

Bericht 11 Jan 2018 14:57

Re: Welke blender?

Werkt die goed bij jou, Feline? Hoe lang heb je m al?
Want de mijne is dus doorgebrand na een jaar en een vriendin had hetzelfde. Dus ik twijfel nu over sparen voor zo eentje als ik al plaatste, maar dan voor mezelf, of toch opnieuw iets minder duurs.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 11 Jan 2018 15:08

Re: Welke blender?

Ik heb er een bij mijn keukenmachine van Kenwood
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Jan 2018 15:09

Re: Welke blender?

En je hebt wel de echte? Niet de magic bullet ofzo? Ik bedoel deze: https://www.blenderstore.nl/product/772 ... delig.html

Totaal geen problemen mee! Heb je maar een jaar garantie dan trouwens?
<<

Anoniem278

Bericht 11 Jan 2018 15:12

Re: Welke blender?

O jee, misschien heb ik dan wel de Magic gehad.
O mooi want ik vond het idee wel praktisch. Misschien dan sparen voor de echte Nutri.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Jan 2018 15:24

Re: Welke blender?

Ja, de magic is van plastic en oogt heel goedkoop (vind ik). Die had ik in Canada, gratis gekregen, zat echt totaal geen krachtige motor in. Nutri is veel zwaarder en komt in verschillende vermogens. Vind 't echt een topding! Kan ook meteen die beker meenemen en 'm daarna in de vaatwasser knallen :)
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 11 Jan 2018 16:10

Re: Welke blender?

Ik ben ook toe aan een nieuwe blender en met voorkeur een exemplaar die niet teveel lawaai maakt. Zelf zit ik te denken aan een SilentMixx van Bosch. Iemand daar ervaring mee? Die zou ook uitstekend werken met ijsblokjes en bevroren fruit.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Jan 2018 17:02

Re: Welke blender?

Ik stem ook voor de Nutribullet. Overigens heb ik de magic ook, maar die is beter in het maken van pesto's enzo. Daar moet je geen bevroren fruit in willen doen.

De nutri kan alles aan. Na intensief gebruik van 2 jaar, heb ik bi meerdere bekers wel dat de plastic uitsteekdingetjes kapot zijn. Dat is beetje jammer, want die kan je niet apart kopen. Ik wil dus ook geen andere, maar koop een nieuwe nutri. Ik gebruik dat ding overigens wel echt elke dag.
<<

Anoniem247

Bericht 13 Jan 2018 18:37

Re: Welke blender?

Ik heb ook zo’n magicbullet/nutribullet achtig ding van Princess maar dan de mini variant. Het fijne aan de mini is dat ik als ik zelf een snelle smoothie wil ik precies 1 glas vol het voor mezelf. Ook dingen zoals salsasaus, guacemole is ook voldoende in zo’n mini. Voor een grotere hoeveelheid heb ik ook een blender op mijn keukenmachine.

Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 16 Jan 2018 23:33

Re: Welke blender?

Ik heb een bulletachtig ding van de action, niet die goedkope met gekleurde randen, maar de iets duurdere (40 euro dacht ik), en deze bevalt wonderbaarlijk goed. Er zitten 2 kleine bekers en 1 grote bij, en die zijn van goed stevig materiaal. Niet van dat dunne plastic zoals de magic bullet. Bevroren fruit graat prima, ik maak iedere ochtend minstens 1 smoothie, deksel er op en klaar om mee te nemen.
<<

Anoniem246

Bericht 17 Jan 2018 05:53

Re: Welke blender?

Ik lees even mee in dit topic. Ik heb dus een blender gekregen, jaren geleden, maar dat bleek dus een blender zonder ijscrusher en daar baal ik verschrikkelijk van. Het is het net niet. Dus hard op zoek naar een goede!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2018 07:23

Re: Welke blender?

Wij hebben er eentje van de Lidl (via de webshop) waar je zowel een soort van Bullet hebt als een soort van keukenmachine. Neemt weinig ruimte in en bevalt ons prima. Ik gooi er ook geregeld bevroren fruit + banaan + yoghurt + sap in en dat doet ie prima.
08/2018
05/2021

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers