Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eten voor 1 persoon

<<

Anoniem223

Bericht 29 Dec 2017 16:26

Eten voor 1 persoon

Ik moet alleen eten en morgen gaan we een paar dagen weg. Ik wil dus eigenlijk niks over houden. Invriezen doe ik nooit omdat we bijna geen ruimte hebben. Wie heeft er een tip? Ik kom niet verder dan diepvriespizza of kant en klare salade. Ik eet trouwens vegetarisch.
<<

Anoniem284

Bericht 29 Dec 2017 16:50

Re: Eten voor 1 persoon

Is er niet iets wat je zelf heel graag eet, maar je vriend bijvoorbeeld niet? Dan zou ik dat nu eten en kijken of je er een smalle portie van kan koken.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 29 Dec 2017 17:15

Re: Eten voor 1 persoon

Misschien al te laat, maar ik maak dan vaak een stuk vis met wat groenten uit de diepvries en evt wat aardappels lekker gekruid in een pakketje van bakpapier of aluminium, dit dan in de oven doen. (bijna) geen afwas en viezigheid en zo klaar!
<<

Anoniem223

Bericht 29 Dec 2017 17:56

Re: Eten voor 1 persoon

Het is toch maar een pizza geworden, gooi ik over een uurtje lekker de oven in, ik leg er nog wel altijd een paprika op. Aardappels daar hou ik dan ook weer het halve zakje van over (eten wij niet) en vis wet ik niet. Mijn vriend vindt “helaas” alles lekker wat ik maak, haha.
<<

Anoniem231

Bericht 29 Dec 2017 20:47

Re: Eten voor 1 persoon

Ik maak dan vaak pannenkoeken maar daar heb je nu niets meer aan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2017 08:01

Re: Eten voor 1 persoon

Ik haal dan vaak zo'n bak verse pasta, ravioli of tortellini bijvoorbeeld. Dat eten wij niet vaak samen (toevallig vanavond maar verder zelden) met een salade.
Of zo'n éénpersoonsquiche of nog lekkerder een Engelse pie. Ook met salade. Ik ben zelf gek op veldsla en m'n man vindt dat vaak saai (ook omdat ik het zo vaak maak :laughcry:) dus dat komt dan goed uit.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 30 Dec 2017 10:14

Re: Eten voor 1 persoon

ik at gisteren ook alleen en ik had broodjes met gehaktbal, ik had ook nog soep voor erbij maar die heb ik dicht gelaten.
Als zoon er niet is doe ik vaak makkelijk, soms ga ik een hamburger halen (mega lekker) en soms gooi ik een pizza in de oven.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Dec 2017 12:38

Re: Eten voor 1 persoon

Ik eet dan eigenlijk ook altijd een pizza. Soms koude pasta salade met tonijn.
Komt overigens maar 2 x per jaar voor haha
2016
<<

Anoniem247

Bericht 30 Dec 2017 14:15

Re: Eten voor 1 persoon

Ik ga dan gewoon een frietje en een snack halen bij de snackbar of koop zo’n Iglo diepvries maaltijd.

Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Dec 2017 14:20

Re: Eten voor 1 persoon

Soms bedenk ik een simpele maaltijd, een simpele pasta of iets wat allemaal in de oven kan. Maar als ik zelf laat thuis ben of een drukke dag heb doe ik ook gerust een pizza. Lekker toch voor een keertje?
<<

Anoniem335

Bericht 30 Dec 2017 14:24

Re: Eten voor 1 persoon

Ik ben nu 4 weken alleen thuis en eet vaak bij andere mensen, heb nog wat diepvriesspullen en heb eens soep gehaald bij de slager. Probeer zoveel mogelijk bij andere te eten, wel zo gezellig :)

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers