Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airfryer

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 31 Jan 2022 10:48

Airfryer

Ik zag zo snel geen topic over dit onderwerp.
Heeft er iemand hier een airfryer? Wat zijn de ervaringen en welke raden jullie aan?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 31 Jan 2022 11:19

Re: Airfryer

Er zijn al wel meerdere topics over airfryers op het forum te vinden.
Je kunt altijd zoeken door rechtsboven op de loep te klikken of naar zoeken/uitgebreid zoeken te gaan en het woord airfryer in te toetsen. Dan kun je ook nog kiezen dat het woord in de onderwerpregel moet staan, anders zie je 80.000 willekeurige reacties die je misschien niet wil lezen.

search.php?keywords=Airfryer&terms=all&author=&sc=1&sf=titleonly&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
<<

Anoniem323

Bericht 01 Feb 2022 07:21

Re: Airfryer

Gehad en weggedaan. Was absoluut niet schoon te houden. Grootste miskoop ooit. En de timer is ook snel kapot dus nee, ik zou het niet doen.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 01 Feb 2022 08:37

Re: Airfryer

Wij hebben gewoon de originele van Philips. En nee, schoonhouden is lastig, maar dat geldt voor onze gewone oven ook wel. Ik vind hem ideaal, we gebruiken hem bijna dagelijks.
We houden hem helemaal glutenvrij ivm coeliakie bij de kinderen. Bakken in het weekend broodjes af, er gaan ovenschotels in, gebakken aardappels, gehaktballen en ander vlees.
Er gaan genoeg dagen voorbij dat er geen reguliere pan op het fornuis komt, maar we alles met airfryer en/of crockpot doen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 01 Feb 2022 13:08

Re: Airfryer

Ik heb er al jaren een van Philips en gooi het mandje en de bak gewoon in de vaatwasser.. geen moeite dus met schoonmaken. Ik gebruik hem ook veel, voornamelijk om aardappeltjes of wat snackjes te bakken. Maar ook wel eens voor vlees.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 01 Feb 2022 13:55

Re: Airfryer

Kajaka schreef:Ik heb er al jaren een van Philips en gooi het mandje en de bak gewoon in de vaatwasser.. geen moeite dus met schoonmaken. Ik gebruik hem ook veel, voornamelijk om aardappeltjes of wat snackjes te bakken. Maar ook wel eens voor vlees.


Precies dit. Wij hebben er ook 1 van Philips. Nu denk ik al een jaar of 5. Mandje en bak gaan altijd in de vaatwasser en is op die manier perfect schoon te houden.
We gebruiken hem gemiddeld 2x in de week.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 01 Feb 2022 14:39

Re: Airfryer

Wij hebben ook een Philips, XL geloof ik. Heel blij mee. Prima schoon te maken en fijner dan het genknoei met vet van een frituur. Het valt me wel wat tegen hoeveel het huis nog steeds stinkt na gebruik (net als bij frituur) maar verder erg tevreden. We gebruiken hem vooral voor patat en snacks maar er kan natuurlijk veel meer in.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 01 Feb 2022 16:49

Re: Airfryer

Wij hebben ook de XL van Philips.
Bak en mandje kunnen in de vaatwasser.
Ik gebruik 'm voor snacks en verse friet. Ideaal.
2016
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Feb 2022 17:28

Re: Airfryer

Hier ook van Philips. We hadden eerst de XL, die is na een jaar of 6 denk ik kapot gegaan. Nu hebben we de XXL. Bevalt heel goed, wij gebruiken hem sowieso wel wekelijks. De mand ed doen we in de vaatwasser, heel handig dat dat kan. Daarmee blijft-ie ook gewoon schoon.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers