Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Taart gezocht!

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Okt 2017 14:44

Taart gezocht!

Iemand zin om mee te zoeken/denken?
Mijn zoon wordt over precies een maand 1 en ik wil graag een leuke taart voor hem regelen. Ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik een brandweerfeestje ga organiseren, maar ik vind veel van die hysterische 3D taarten niet zo leuk.

Ik vind zoiets leuk, maar hoe geef ik daar een brandweerdraai aan? Gewoon een goedkoop brandweerautootje kopen, goed afwassen en die erop plempen?
Afbeelding

Of zoiets, maar dan met een leuke brandweerachtige slinger?
Afbeelding

Wie heeft zin om mee te denken en leuke plaatjes te posten?

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Okt 2017 14:47

Re: Taart gezocht!

Oh goodie ik wil dit:
Afbeelding

Hoe maakt men zoiets?

♥♥
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 02 Okt 2017 14:50

Re: Taart gezocht!

Elliot schreef:Oh goodie ik wil dit:
Afbeelding

Hoe maakt men zoiets?

Je cakebeslag door de helft delen en de ene helft rood kleuren. Vervolgens allebei in de vorm scheppen, beetje om en om, daarna niet roeren. Afsmeren met witte icing en klaar. Je kan ook afsmeren met eiwitschuim en dit branden (zoals bij HHB gisteren :wink:).
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Okt 2017 14:59

Re: Taart gezocht!

Oh ja duh net als marmercake. Had ik kunnen weten. Thanks!
Ik ga dit weekend wel even een proeftaartje maken, ik moet het natuurlijk wel testen voordat ik het serveer :angel:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 02 Okt 2017 16:01

Re: Taart gezocht!

Wanneer komt de uitnodiging? :P
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Okt 2017 16:04

Re: Taart gezocht!

Haha! Ik moet nog foto's laten maken voor de uitnodiging. :angel:

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 02 Okt 2017 16:24

Re: Taart gezocht!

Oh ik zou t veel simpeler doen...

Een HEMA taart met afbeelding van een brandweeriets en leuke brandweerachtige bordjes en klaar :nerd:
<<

Anoniem278

Bericht 02 Okt 2017 16:30

Re: Taart gezocht!

Ik zag ook veel vrij drukke taarten voorbij komen met dat thema. Wat ik wel leuk vond was een taart in de vorm van een brandweerhelm, misschien is dat een idee?
Dan zou je de binnenkant wel met dat 'marbling' kunnen doen, dat geeft vast een mooi effect en dan kun je eventueel de naam van je zoontje erop zetten, maar wat ik zelf zou doen is ipv de soort van badge een mooie 'goudkleurige' 1.
<<

Anoniem286

Bericht 02 Okt 2017 18:08

Re: Taart gezocht!

Die eerste taart is leuk en dan idd gewoon ene autotje erop plempen kan best. Je zou ook kunnen gaan boetseren met wat rode fondant. Maarja met het autotje kan hij daarna ook spelen, dat is ook leuk!
Ik vind deze ook leuk voor erbij
Afbeelding

of zoiets is ook schattig
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Okt 2017 20:22

Re: Taart gezocht!

Oh leuk ja Highway, dat is precies wat ik zoek!
Hema taart vind ik stom dus die wil ik niet :angel:
Zo’n helm vind ik ook leuk maar dat lijkt me wel lastig te maken.

Zaterdag komt een vriendin bij me langs om te proefballon, ik zal wel wat foto’s showen :)

♥♥

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers