Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airfryer stinkt

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 11 Okt 2017 09:56

Airfryer stinkt

Ik heb de mijne best al wel een poosje (jaar of twee denk ik). Maar de laatste tijd merk ik dat hij stinkt als ik hem heb gebruikt, verder heb ik niet het idee dat hij minder goed functioneert of kapot aan het gaan is.
Eigenlijk vind ik het dus zonde om een nieuwe aan te schaffen, maar een vieze lucht in huis nadat hij aan is geweest vind ik ook wat minder. Dat vond ik juist het voordeel van dat ding!

Herkenbaar en heeft iemand een goede tip om het misschien tegen te gaan?
<<

Anoniem316

Bericht 11 Okt 2017 10:15

Re: Airfryer stinkt

Ik herken het! Voorheen nooit last van geur maar afgelopen keer rook ik hem nog terwijl het al een uurtje geleden was. Ik lees even mee :)
<<

Anoniem221

Bericht 11 Okt 2017 12:01

Re: Airfryer stinkt

Ik neem aan dat je hem na gebruik direct schoonmaakt? Wij hebben hem nog niet zo lang, nog geen maand in ieder geval, en wij hebben hem vooral in de eerste week heel veel gebruikt en te laks geweest met schoonmaken. Stinken dat hij deed. Bijna de geur van een friteuse. Nu elke keer schoongemaakt na gebruik en het is weer weg, gelukkig.

Verder heb ik geen tips en ik denk niet eens dat je wat aan mijn woorden hebt. Lees wel even mee, mocht het me na verloop van tijd ook gebeuren.
<<

Anoniem236

Bericht 11 Okt 2017 14:44

Re: Airfryer stinkt

Hier ook gehad.
Kopje vullen met citroensap, erin doen, ding 20 minuten op 200 graden laten draaien en weg stank
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 11 Okt 2017 19:48

Re: Airfryer stinkt

Dat wat Lotus zegt werkte bij ons heel goed

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers