Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


IKEA Easy Recipes Series

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jun 2017 21:25

IKEA Easy Recipes Series

Ik kwam dit tegen op een blog en vind het zo geniaal. Je koopt dit blok papier bij ikea. Het is bakpapier met in eetbare inkt instructies geschreven. Je legt de ingrediënten (te koop bij ikea uiteraard) precies in de juiste hoeveelheid er bovenop, vouwt het dubbel en stop het in de oven. Zo krijg je een maaltijd.
Ik vind het echt tof! Helaas (nog) niet in Nederland. En lijkt me ook echt leuk voor kinderen om op een creatieve manier met eten om te gaan.

Blog:
http://favorflav.com/nl/food/koken-voor ... -met-ikea/

Maar kijk vooral ook het filmpje:
https://youtu.be/KyOI7FI6DJ4

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2017 07:36

Re: IKEA Easy Recipes Series

Kan echt te grappig! Was het niet zo dat ze het speciaal voor een of ander Canadees event hebben laten maken?
2015 💙
<<

Anoniem197

Bericht 25 Jun 2017 12:13

Re: IKEA Easy Recipes Series

Ik had het ook gezien ja. Idd leuk om met kinderen te doen maar ook voor studenten lijkt mij dat wel iets.
<<

Anoniem315

Bericht 25 Jun 2017 12:49

Re: IKEA Easy Recipes Series

Wat een tof idee! Jammer dat het geen vast item is.
<<

Anoniem244

Bericht 25 Jun 2017 12:54

Re: IKEA Easy Recipes Series

Wat een leuk idee zeg, jammer dat het nog niet in NL is

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron