Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eten dat goed in te vriezen is

<<

Anoniem103

Bericht 20 Sep 2013 10:58

Eten dat goed in te vriezen is

Mijn man en ik gaan vanaf volgende week een dieet doen maar voor de kinderen moet natuurlijk wel gewoon gekookt worden. Het lijkt me handig om af en toe te koken en dan porties in te vriezen zodat ik niet elke dag hoef te koken. Maar wat is nou handig om te maken? Aardappels met groente is zeker niet echt goed in te vriezen? Spaghetti vinden ze erg lekker dus dat zal ik sowieso maken maar het is wel lekker om wat meer te varieren natuurlijk.
<<

Anoniem25

Bericht 20 Sep 2013 11:02

Re: Eten dat goed in te vriezen is

Pasta's, chili con carne, ovenschotels, stamppotten

Gewoon aardappels, groente en vlees vind ik nooit zo lekker, omdat de aardappels een beetje viezig worden als ze ontdooien.
<<

Anoniem103

Bericht 20 Sep 2013 11:04

Re: Eten dat goed in te vriezen is

Oh ja stamppot is wel een goed idee dat vinden ze ook erg lekker. Ovenschotels maak ik eigenlijk nooit, ik zal eens zoeken naar wat recepten.
<<

Nyx

Bericht 20 Sep 2013 11:38

Re: Eten dat goed in te vriezen is

Ik zou de pasta's niet invriezen, maar de pastasauzen los wel. Pasta is toch het lekkerst als het vers gekookt worden en het is niet heel veel werk om te doen. Enerzijds saus ontdooien, anderzijds pan met water en pasta.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 20 Sep 2013 12:24

Re: Eten dat goed in te vriezen is

Bisq had hier laatst een soort van vergelijkbaar topic over geopend. Misschien kan je daar nog tips uit halen!

viewtopic.php?f=14&t=992
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers