Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gestructureerd werk jij?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 26 Feb 2019 11:52

Hoe gestructureerd werk jij?

Al weken loopt mijn to do lijst over en ik kom er maar niet doorheen.
Ik werk 3 dagen per week, maar er is werk voor 7. We zijn op zoek naar ondersteuning maar dat laat helaas nog even op zich wachten.

Tot die tijd kan ik wel wat meer structuur gebruiken. Mijn werk kun je onderverdelen in 4 pijlers; financieel, personeel, planning en dagelijkse dingen.
Mijn to do lijst is lang en alles staat door elkaar. Doordat het zoveel is, mis ik momenteel overzicht en krijg ik het niet goed georganiseerd.

Hoe werken jullie met je to do lijst? Iemand de gouden tip om het overzichtelijk te krijgen zonder dat ik 5x per week een lijstje aan het overschrijven ben?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2019 11:56

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Uh niet. En dat is juist ook mijn grote probleem in drukke tijden. Wat mij helpt is om alles op in mijn werkagenda te noteren zodra ik er aan denk. Dan kan ik het voor dan los laten.
Verder maak ik, als ik lijstjes maak, een lijstje per dag(dus niet per week). Alles wat ik niet af krijg die dat, schuift door naar de volgende dag of naar een ander moment in de week en doe ik als eerste. Nadeel van mijn werk daarin is wel dat er veel ad hoc dingen gebeuren.
Je zou je werkdagen dus onder kunnen verdelen in die kaders en dan ook alleen echt werk doen voor die kaders op die dag. Maar ik weet niet hoeveel adhoc dingen je er tussendoor hebt en of dat dus haalbaar is.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 26 Feb 2019 12:02

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ja hier dus ook heel veel adhoc dingen.
En 15 collega's elk moment van de dag aandacht willen :12:

Om het iets duidelijker te maken heb ik een aantal maanden geleden al aangegeven dat maandagen voor personeelsdingen zijn (dus gesprekjes met collega's, maar ook sollicitaties, functioneringsgesprekken, contracten maken etc.) Dinsdag voor financiele dingen en donderdag voor financiele en algemene dingen.
Maar tot nu toe werkt dat niet goed. Elke week op maandag benoem ik het in het teamoverleg, maar toch staat iedereen juist op alle dagen behalve op maandag aan m'n bureau om 'even' te praten... :thumbdown:

Daarnaast zijn er bepaalde dingen die ik niet zo leuk vindt om te doen. Die blijven het langst liggen. Dus daar probeer ik de week altijd mee te beginnen maar uiteindelijk is dat pas op donderdag aan de beurt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 26 Feb 2019 12:03

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik hou mijn to do bij mijn OneNote. Daarin werk ik dan per onderwerp met een ander tabblad voor mijn notities die over dat onderwerp/ project gaan.

Mijn dagelijkse to do staat op een apart tabblad en zo creëer ik uit de subtabbladen dan mijn overal to do. Daarin kan je ook makkelijk vinkjes zetten. Je kan ook per pijler ze op een tabblad naast elkaar zetten en zo kan je ze én direct afvinken maar hoef je ze ook niet iedere keer over te schijven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Feb 2019 12:05

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Niet en daar baal ik soms van.
Ik ben gewoon een grote chaoot. En voor de klas is dat eigenlijk niet handig.
Dit jaar heb ik al een grote agenda gekocht en daarin schrijf ik al een hoop wat ik moet doen, maar ik kijk er dan weer eigenlijk te weinig is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Feb 2019 12:05

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik werk heel gestructureerd, ik kan ook niet tegen chaos (vooral op mijn bureau). Ik begin iedere dag met alle spoedzaken afhandelen, dat geeft al een klein beetje ‘rust’ als dat weg is. Daarna met de gewone taken, alle ad-hoc dingen die dan nog voorbij komen schrijf ik ook op en werk ik aan het (bijna) einde van de dag weg of plan ik in in de agenda. Tenzij echt spoed, dan natuurlijk direct. Maar ik probeer met zo min mogelijk te laten afleiden door ad-hoc, dat geeft mij meer rust.
Op mijn werk gebruiken we een papieren agenda (lekker ouderwets) maar thuis zet ik alles in mijn outlook agenda, heerlijk om niks te moeten onthouden en alles ingepland te hebben vind ik haha.

Ps: ik ben op zoek naar een andere baan dus bij interesse in een geordend iemand.. :wink: :^^:
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Feb 2019 12:06

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Hm. Ik denk dat je onder andere nog duidelijker moet zijn tegen collega's en ze moet wegsturen. Zolang jij ze te woord blijft staan, blijven zij komen.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 26 Feb 2019 12:25

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik zou de dag in blokken indelen ipv je week.

Wat ik doe is op vrijdagmiddag een to-do lijst maken voor de week erop. De belangrijkste(n) staan boven aan. Die moeten op maandag gebeuren.
Maandagmorgen doe ik eerst de belangrijkste taken. Dit doe ik van 9 tot maximaal 11.
Daarna open ik pas mijn mailbox en schrijf ik de taken die daaruit voortvloeien bij de to-do op. Archiveer ik de mailbox, spam verwijderen dat soort shit. Dit doe ik een kwartier.
Na mijn mailbox tijd ga ik alles op mijn lijstje doen wat maximaal 10 minuten per taak kost.
Als er nog prio 1 dingen zijn neem ik daar na mijn lunch weer 1 uur de tijd voor. Om daarna weer de kleinere taakjes te doen.

Door maximaal 3 uur per dag te besteden aan het grote werk, en de rest van de tijd aan kleine klusjes, krijg ik heel veel gedaan en is mijn focus goed. Een hele dag werken aan 1 taak helpt voor mij niet, ik ga mij dan blindstaren. dus niet af is niet af, pech dan, volgende moment weer verder.

Als ik gebeld wordt, of er komt iemand aan mijn bureau, schrijf ik die taak erbij op mijn lijst, maar ga ik daarna verder met wat ik aan het doen was.

Ik heb een ouderwetse bureau planner op mijn bureau liggen, ik schrijf dus alles fysiek op en streep het ook af als ik het klaar heb. Zo zie ik ook makkelijk wat ik nog moet doen, maar aan het einde van de dag ook wat ik al gedaan heb. Zelfs de kleine dingen schrijf ik op. Dit zorgt ervoor dat ik niks vergeet, maar ook dat ik aan het einde van de dag altijd zie dat ik veel gedaan heb en niet met het gevoel naar huis ga dat ik druk ben geweest, zonder een idee te hebben wat ik nou eigenlijk gedaan heb.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 26 Feb 2019 12:37

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik schrijf alles op, heerlijk om dan ook iets door te kunnen strepen wanneer het klaar is. en voor mij werkt schrijven beter dan typen, ook omdat ik dan beter onthoud wat er op de lijst staat.
Verder probeer ik dit op volgorde te doen van hoe het moet gebeuren. Dus wat ik eerst wil/moet doen bovenaan, zodat je ook echt een lijst af kan werken en niet van onder naar boven er doorheen gaat. Anders zie ik geheid dingen over het hoofd.

Die praatjes op andere dagen, daar ontkom je denk ik niet aan. Als er halverwege de week iets speelt, moet er ook tijd zijn om daar over te praten. De dingen die je in kunt plannen, kun je natuurlijk op een vaste dag zetten, maar de overige gesprekken laten zich nou eenmaal niet altijd plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem304

Bericht 26 Feb 2019 12:53

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Misoe schreef:
Ik heb een ouderwetse bureau planner op mijn bureau liggen, ik schrijf dus alles fysiek op en streep het ook af als ik het klaar heb. Zo zie ik ook makkelijk wat ik nog moet doen, maar aan het einde van de dag ook wat ik al gedaan heb. Zelfs de kleine dingen schrijf ik op. Dit zorgt ervoor dat ik niks vergeet, maar ook dat ik aan het einde van de dag altijd zie dat ik veel gedaan heb en niet met het gevoel naar huis ga dat ik druk ben geweest, zonder een idee te hebben wat ik nou eigenlijk gedaan heb.


Dit sowieso, werkt voor mij heel goed.

Ik begin 's ochtends met alle prio, die komen automatisch in een apart box binnen en daarna ga ik m'n to do lijstje af en dat deel ik ook weer in op; nu, straks, vandaag, morgen, deze week etc.
Wat adhoc binnenkomt kan soms meteen, soms moet het op de to do.
Als ik druk ben betekend het soms dus ook dat ik tegen iemand die iets wil vragen zeg dat het nu niet kan want ik wil niet 4 dingen door elkaar heen doen. Dan zeg ik bijvoorbeeld dat het over een kwartier wel kan of bijv om 14:00.

Maar ik schrijf mijn to-do lijstje wel regelmatig over. Vind het fijn om een schone bladzijde te hebben met 'nieuwe' dingen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 26 Feb 2019 12:57

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Hier hebben ze van de cleandesk. Dus elke dag dien je een stapel te maken van de papieren en deze in de kast te leggen. Persoonlijk vind ik het irritant, want dan ligt dus alles weer door elkaar. Bij mijn vorige werkgever kon ik alles liggen en de ruimte afsluiten. Dat was erg fijn vond ik zelf. Niet dat ik verder heel gestructureerd was daar, maar ik wist wel alles te liggen en inderdaad in de digitale agenda kun je mooi veel herinneringen kwijt zodat ik zaken wel op tijd deed (denk aan aangiftes indienen etc..).
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 26 Feb 2019 13:24

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik werk erg gestructureerd. Mijn werk is ook aan termijnen gebonden. Ik werk met een fysieke to-do-lijst, want vaak komen er dingen tussendoor die ik er dan bij kriebel. Ik krijg natuurlijk niet altijd alles af op een dag, maar maak dan keuzes wat die dag echt moet gebeuren en wat ik dan ook echt graag af wil hebben.

En Fred, wij werken met flexplekken, lockers en draadloze toetsenborden en muizen (ieder zijn eigen) bij de gemeente. Ik vind het prima. Werk bijna papierloos en dat wat ik nog heb gaat aan het einde van de dag in mijn locker.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 26 Feb 2019 13:51

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Flexplekken lijkt mij super irritant. Geef mij maar mijn vaste bureau waar ik aan ken werken met eventueel enkele collega's in dezelfde ruimte.
Scheelt ook weer het iedere dag instellen van de bureaustoel, pc-schermen etc... Flexplekken en kantoortuinen lijkt mij vreselijk en het is zelfs bewezen dat het helemaal niet voor meer productiviteit zorgt, omdat je telkens in een nieuwe omgeving werkt.
<<

Anoniem284

Bericht 26 Feb 2019 14:07

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

In drukke tijden prioriteer ik in 3 categorieën:
1. Moet vandaag.
2. Mag vandaag, moet morgen of overmorgen.
3. Moet voorlopig niet, maar mag wel als ik er tijd voor over heb.

Einde van de dag moet categorie 1 gedaan zijn. En dan verschuift wat in categorie 2 staat en niet gedaan is door naar categorie 1.

Ik gebruik dit alleen als ik me erg gestresst voel. Het geef me rust, omdat ik van tevoren duidelijk heb wat er moet gebeuren en zolang ik die dag categorie 1 maar klaar heb, kan ik met een rustig gevoel naar huis.

Je moet wel kritisch zijn in het categoriseren. Wat niet per se vandaag moet, mag niet in categorie 1 belanden. Ik krijg daardoor ook overzicht en realiseer me sneller dat ik me soms drukker maak in mijn hoofd dat alles nu moet, terwijl ik als ik kritisch categoriseer dat wel meevalt.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 26 Feb 2019 14:32

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Toch snap ik iets niet, hier doet net of iedereen het heel druk heeft op het werk. Ik heb dat nooit en ervaar dan ook nooit stress (eerder het omgekeerde, hoe kom ik mijn dag door?). Dat is overigens ook heel vervelend trouwens...
<<

Anoniem304

Bericht 26 Feb 2019 14:35

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Fred schreef:Toch snap ik iets niet, hier doet net of iedereen het heel druk heeft op het werk. Ik heb dat nooit en ervaar dan ook nooit stress (eerder het omgekeerde, hoe kom ik mijn dag door?). Dat is overigens ook heel vervelend trouwens...

Ik ervaar ook bijna nooit stress, maar daarom zijn er wel 2837122812 dingen die moeten gebeuren. En als ik toe ben aan kwartaalaangiftes, administratie en probleemgevallen dan heeft mijn baas altijd de gave om ook net iets van mij te moeten. Dusja, lijstjes en to-do's zijn gewoon fijn vind ik.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 26 Feb 2019 15:12

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Fred schreef:Toch snap ik iets niet, hier doet net of iedereen het heel druk heeft op het werk. Ik heb dat nooit en ervaar dan ook nooit stress (eerder het omgekeerde, hoe kom ik mijn dag door?). Dat is overigens ook heel vervelend trouwens...


Misschien ben je te snel, al gestructureerd van jezelf of werk je onder je niveau. Ik heb mijn werk altijd onder controle, nooit stress maar wel vanuit 80 projecten ook allemaal to-do's: zowel klein als groot. Tel daarbij de strategische plannen op die ik moet maken, of vragen vanuit een van de landen die ik ondersteun en mijn takenlijst is nooit af. En altijd aan de veranderingen onderhevig. Dus druk zijn staat niet synoniem aan stress. En andersom.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 26 Feb 2019 15:26

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik werk nu sinds drie jaar met mijn outlooktaken en dat bevalt erg goed. Ik kan van mijn mailtje meteen een taak maken en daar een categorie aan geven. Startdatum en einddatum. Ook kan ik de status daar vermelden.

Mijn mailbox is dus bijna helemaal leeg en alles staat netjes in mijn taken op categorie. Als iets "over" datum is dan wordt de taak rood dus valt op.

Als ik een mail het uitgestuurd met een vraag dan zet ik dit in de taak als opmerking en dan pas ik de status van de taak aan in "wacht op antwoord". En dan pas ik ook de einddatum aan. Dan wordt de taak weer opnieuw rood en zo wordt ik er aan herrinnert om een herrinnering te sturen oid.

Ook kun je makkelijk bijlage etc in de taken toevoegen of als je meerdere mails terugkrijgt kun je die in de taak slepen zodat alles bij elkaar staat.

En ben je klaar dan kun je heerlijk de taak afvinken :dance:

Ik ben groot fan en heb sinds deze aanpak echt een stuk meer overzicht en rust in mn hoofd.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 26 Feb 2019 15:32

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik ervaar ook geen stress maar het begint hier nu (het seizoen komt er weer aan) wel echt weer druk te worden.
Daarom vind ik het fijn om gestructureerd te werk te gaan en alles in te delen.

Ik verwerk dus eerst de werkbonnen van de dag ervoor. Dat is klaar als de boekhoudster komt zodat ik tijd heb voor haar.
Dan verwerk ik alle aanvragen etc die op mijn bureau gelegd zijn. Dat verdeel ik onder klanten en personeel (dus of eerst de klanten eerst of het personeel maar niet door elkaar). Daarna ga ik de bank doen. Binnenkomende orders print ik uit maar behandel ik allemaal in 1x richting het einde van de dag.

Als collega's tussendoor vragen hebben, dan is dat prima. Maar hebben ze een klant die ingepland moet worden dan moeten ze het opschrijven en in een bakje leggen. Dat behandel ik zodra ik daar tijd voor heb in mijn planning.

Het enige dat tussendoor komt fietsen zijn telefoontjes en klanten in de showroom.
Die gaan altijd voor. Maar daarna ga ik wel meteen verder met waar ik mee bezig was.
Dit werkt voor mij al bijna 3 jaar heel goed. Mijn bureau is ook altijd netjes, dan is het in mijn hoofd ook rustiger (en heb ik meer overzicht, ik heb 10 bakjes op mijn bureau en we hebben nog 6 gezamelijke) En dan zie ik het bureau van mijn baas en raak ik al lichtelijk overspannen.... Als het een puinhoop op mijn bureau is, dan heb ik ook gewoon geen overzicht meer.
<<

Anoniem284

Bericht 26 Feb 2019 17:11

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Fred schreef:Toch snap ik iets niet, hier doet net of iedereen het heel druk heeft op het werk. Ik heb dat nooit en ervaar dan ook nooit stress (eerder het omgekeerde, hoe kom ik mijn dag door?). Dat is overigens ook heel vervelend trouwens...


Soms heb ik het heel druk ja, dat is toch niet iets raars?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 26 Feb 2019 17:21

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Caro schreef:
Fred schreef:Toch snap ik iets niet, hier doet net of iedereen het heel druk heeft op het werk. Ik heb dat nooit en ervaar dan ook nooit stress (eerder het omgekeerde, hoe kom ik mijn dag door?). Dat is overigens ook heel vervelend trouwens...


Misschien ben je te snel, al gestructureerd van jezelf of werk je onder je niveau. Ik heb mijn werk altijd onder controle, nooit stress maar wel vanuit 80 projecten ook allemaal to-do's: zowel klein als groot. Tel daarbij de strategische plannen op die ik moet maken, of vragen vanuit een van de landen die ik ondersteun en mijn takenlijst is nooit af. En altijd aan de veranderingen onderhevig. Dus druk zijn staat niet synoniem aan stress. En andersom.


Of iemand ziet het werk gewoon niet/wil het niet zien waardoor collega's nog harder moeten werken. Dat zie je ook best vaak.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 26 Feb 2019 17:40

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ervaar dus wel stress de laatste tijd. Deels ligt dit aan mezelf (als het druk is op werk en er veel dingen thuis geregeld moeten worden ben ik al gauw bang om dingen te vergeten/niet goed te doen en daar onderliggend ben ik altijd nog bang om weer terug te vallen in een burn-out), maar het ligt deels ook zeker aan m’n werk.
Ik heb veel taken die ik gewoon kan afwerken maar er zijn ook dingen die ik soms minder makkelijk naast me neer leg (personeels dingen, als collega’s niet lekker in hun vel zitten bijv. dat neem ik soms te makkelijk mee naar huis. Vervolgens stapelt dat zich op. Ik ben in m’n eentje het hele officemanagement (+dan de eigenaar van het bedrijf, maar hij houdt zich eigenlijk alleen met projecten bezig), en dan met 16 collega’s. Dus ja, ik ervaar zeker wel stress.

Ik zal later al jullie tips en manieren van werken even goed doorlezen en uitgebreider reageren :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 26 Feb 2019 18:37

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik heb eeen to do lijst die ik bijhou in Word, ik zet er per dag in wat ik moet doen aan acties en telefoontjes. Ik werk met dossiers die ik bij moet houden dus dat probeer ik ook direct te doen. Ik denk dat je echt even moet gaan prioriteren. En als je werk voor 7 moet doen, is het ook onmogelijk om alles af te krijgen toch? Dus wat moet echt gebeuren en wat kan even wachten? Je bent ook gewoon een mens he.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Feb 2019 20:04

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik werk helemaal niet gestructureerd. Ik heb m’n lesuren en daarna (en soms tussendoor) heb ik uren die ik zelf moet indelen. Werkzaamheden als ouders bellen, leerlingen uit klassen plukken om mee te spreken, collega’s consulteren over zaken rondom leerlingen (maar die geven ook les dus dat is puzzelen), administratie van lessen doen (absenties invoeren, incidenten beschrijven, de afwikkeling ervan inplannen en administreren) collega’s coachen, lesobservaties doen, lessen voorbereiden, overleggen met zorgcoordinator, nakijken, beoordelen en cijfers invoeren, oudergesprekken. Allemaal dingen die je het beste 1 voor 1 kunt doen maar ik doe er vaak 3 door elkaar. En dan begint het te knetteren in m’n hoofd en zit ik ineens op Zalando :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem262

Bericht 26 Feb 2019 20:08

Re: Hoe gestructureerd werk jij?

Ik werk altijd zeer gestructureerd en mét schoon bureau. Als ik het gevoel heb dat ik iets vergeet, dan ruim ik het bureau op en als ik iets vind, dan maak ik dat van a tot z af en berg het op. Op het eind van de week heb ik meer uren in de uren gestopt die beschikbaar zijn. Ik had collega's die altijd een vol bureau hadden en ik snapte niet hoe zij nog konden werken zonder niet gillend gek te worden. Ze hadden het ook altijd verschrikkelijk druk, terwijl ik daar maar een beetje zat te zitten. Dat wat ik op het werk hanteerde, hanteer ik ook thuis.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers