Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik vind het moeilijk

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 13:45

ik vind het moeilijk

ik kreeg net een standje van mijn vriend (ken hem pas 3maanden), hij schreef:

"Niet zo onzeker en weer om bevestiging vragen! Heb het gister toch gezegd. Geloof mij dan ook!"

Gisteren hadden we een serieus gesprek over 'ons'. Daarin heeft hij wel bevestigd dat hij verder met mij wil en mij leuk genoeg vind(het probleem is dus dat hij een enorm druk leven heeft en ik daar een beetje buiten val zeg maar)

Ik liep in de supermarkt dat ik zijn berichtje kreeg en was snel naar de kassa gegaan, ben zo boos op mijzelf.
Mijn ex heeft ook zo ongelofelijk veel bij mij kapot gemaakt en vind het ook wel 'eng' om een nieuwe relatie te starten.
Hoe kom ik in godsnaam van die onzekerheid af!! ik word echt helemaal gek van binnen en in mijn hoofd. Wat hij ook zei, geloof mij dan ook (waarom lukt dat niet). Ik wil ook meer en samen erop uit/leuke dingen doen weekendjes bij elkaar slapen enzo maar dat zit er (voorlopig) niet in.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 13:53

Re: ik vind het moeilijk

Dus jullie slapen niet bij elkaar, doen geen leuke dingen en gaan er niet samen op uit? En jullie kennen elkaar nu 3 maanden? Sorry, maar als je zelfs in die begintijd geen tijd voor elkaar kunt vrijmaken, dan zit er toch iets niet goed.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2013 13:56

Re: ik vind het moeilijk

Eens met -ED-, als je echt zo verliefd bent dan zorg je wel dat je tijd vrijmaakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 14:03

Re: ik vind het moeilijk

Hij komt dan altijd hier omdat zijn werk hier heel dichtbij is. We eten zo nu en dan samen en genieten van de minuten dat we samen zijn. Hij heeft ook wel is hier geslapen, tot nu toe nog maar 1 uitje samen.

Van die 3 maanden is hij ook op vakantie geweest en voor zijn werk aantal keren weg en helaas gaat hij over 2 weken weer op vakantie voor een aantal weken.
Hij heeft aangegeven dat hij het wel moeilijk vind om zijn drukke leven te combineren met mij. Hij vroeg of ik er wel tegen kon? (hij dacht al van niet). Heb gezegd dat ik het wel erg moeilijk vind ja maar dat als ik weet dat het nu ff zo is maar het wel goed zit, het vast wel goed komt. Ik niet over een half jaar nog zo wil zitten en dat was volgens hem ook echt de bedoeling niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2013 14:06

Re: ik vind het moeilijk

Oh nou ja, dat zijn dingen die al gepland zijn en dat van zijn werk, daar kan hij weinig aan doen. Ik neem aan dat hij niet het komende jaar nog zeven keer op vakantie gaat?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem66

Bericht 11 Sep 2013 14:09

Re: ik vind het moeilijk

Het is toch niet hij en zijn leven en daarnaast een keer jij? Als je een relatie aan gaat met iemand neem ik aan dat je tijd vrij gaat maken voor iemand. Ik zou geen relatie willen met iemand die zo nu en dan toch maar eens een keertje wat tijd voor mij kan vrij maken. Daarvoor ga ik geen relatie aan. En ja, ik snap wel dat je onzeker bent. Dat zou ik ook worden.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 14:10

Re: ik vind het moeilijk

Klinkt een beetje vaag allemaal. Als je echt gek op iemand bent, dan wil je bij elkaar zijn, zeker wanneer je elkaar net hebt ontmoet en nog helemaal verliefd bent.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Sep 2013 14:12

Re: ik vind het moeilijk

-ED- schreef:Klinkt een beetje vaag allemaal. Als je echt gek op iemand bent, dan wil je bij elkaar zijn, zeker wanneer je elkaar net hebt ontmoet en nog helemaal verliefd bent.

Maar werk is werk en geplande vakanties zijn geplande vakanties.

Je kan toch niet een paar keer per maand vrij nemen of werkreizen afzeggen om iets met je nieuwe liefde te doen? Ze schrijft zelf dat ze over een half jaar niet nog in deze situatie wil zitten en dat dat volgens hem ook niet zo zal zijn.
<<

Anoniem66

Bericht 11 Sep 2013 14:13

Re: ik vind het moeilijk

Je werkt toch niet 24 uur per dag?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 14:16

Re: ik vind het moeilijk

hahaha nee

Wat betreft zijn werk(hij maakt dagen van 7-18) en heeft vaste avonden waarop hij ook verplichtingen heeft(werk) of maar heel even tijd heeft of niet. Draait veel overuren en wil ook nog sporten. Zijn weekenden zijn vaak al helemaal volgepland en daar kan hij dan ook niet zoveel aan veranderen.

Ik heb tot nu toe nog geen 'geen leuke' dingen ontdekt bij hem, mankementen of afknap gedrag of dergelijke.
Gisteren zei ik ook, dat ik het wel wil proberen samen en mocht het blijken dat we toch niet bij elkaar passen of iets.. dan hebben we het iniedergeval geprobeerd.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 14:17

Re: ik vind het moeilijk

Rush schreef:
-ED- schreef:Klinkt een beetje vaag allemaal. Als je echt gek op iemand bent, dan wil je bij elkaar zijn, zeker wanneer je elkaar net hebt ontmoet en nog helemaal verliefd bent.

Maar werk is werk en geplande vakanties zijn geplande vakanties.

Je kan toch niet een paar keer per maand vrij nemen of werkreizen afzeggen om iets met je nieuwe liefde te doen? Ze schrijft zelf dat ze over een half jaar niet nog in deze situatie wil zitten en dat dat volgens hem ook niet zo zal zijn.

Nee hoor, natuurlijk gaan die vakanties gewoon door, logisch en werk is werk, alleen werken doe je niet 24/7 en dat hij zo weinig tijd voor haar vrijmaakt, zo vroeg in de 'relatie', dat vind ik nogal vreemd. In de eerste maanden zou je dolverliefd moeten zijn en dan doe je echt wel meer moeite om bij elkaar te zijn.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Sep 2013 14:17

Re: ik vind het moeilijk

Nee Luce, maar ik weet natuurlijk niet wat hij doet en hoeveel hij werkt. Mijn vriend maakte soms bijna dubbele uren op 1 dag toen ik hem net kende, dan bleef er weinig tijd over om iets te doen samen.

Maar ik lees nu dat het dus niet alleen werk is, maar ook sport. En wat doet hij in z`n weekenden dan waardoor dat zo vol zit? Ik vind het niet 'eerlijk' dat hij sporten verkiest boven tijd doorbrengen met z`n nieuwe liefde.
<<

Anoniem 48

Bericht 11 Sep 2013 14:18

Re: ik vind het moeilijk

Maar kun je niet bepaalde dingen samen met hem doen dan?
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 14:19

Re: ik vind het moeilijk

expressob schreef:hahaha nee

Wat betreft zijn werk(hij maakt dagen van 7-18) en heeft vaste avonden waarop hij ook verplichtingen heeft(werk) of maar heel even tijd heeft of niet. Draait veel overuren en wil ook nog sporten. Zijn weekenden zijn vaak al helemaal volgepland en daar kan hij dan ook niet zoveel aan veranderen.

Ik heb tot nu toe nog geen 'geen leuke' dingen ontdekt bij hem, mankementen of afknap gedrag of dergelijke.
Gisteren zei ik ook, dat ik het wel wil proberen samen en mocht het blijken dat we toch niet bij elkaar passen of iets.. dan hebben we het iniedergeval geprobeerd.


Dus hij werkt 11 uur op een dag x5 = 55 uur + de avonden nog uren? En de rest van de dagen plant zijn secretaresse zijn agenda helemaal vol en daar kan hij zelf niks aan veranderen? Uhm, ja goed... Je weet zeker dat hij niet gewoon al een vrouw en kinderen ergens thuis heeft zitten?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 14:24

Re: ik vind het moeilijk

Begrijp jullie reacties wel! krijg ze ook van mijn naaste omgeving maar die kennen mij beter.

Hij moet sporten want dat is voor een training voor een functie waarop hij solliciteert.
We wonen ruim half uur rijden (als het verkeer mee zit) van elkaar vandaan.

Weekenden zaten vol met werken, cursus, festivals, fam.weekend, van alles. Aankomende weekenden zijn vrijgezellen weekend, trouwerij enzo. Hij vind ook dat we meer leuke dingen samen moeten doen, dat zei hij gisteren alleen het nu wel moeilijk te combineren is. Hij sowieso altijd een bezig bijtje is. In het hele begin had hij al aangegeven een erg druk leven te hebben en sinds kort ook nog zijn eigen bedrijf opgezet heeft en een huis dat ook bijgehouden moet worden, amper thuis is.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 14:27

Re: ik vind het moeilijk

Pfff, dus in het weekend werkt hij ook? Dus eigenlijk werkt hij 11 uur op een dag x 7 =77 uur +de avonden, kom je tegen de 80 uur aan en dan is hij aan het solliciteren voor nóg meer werk en dan nog sporten, festivals, familieweekenden en trouwerijen.

Sorry, maar ik vind het wat ongeloofwaardig overkomen. Ik zou niet op zo'n manier een relatie met iemand aangaan in ieder geval. Ergens in mijn hoofd hoor ik trouwens een stemmetje dat zegt 'He's just not that into you'.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 14:33

Re: ik vind het moeilijk

-ED- schreef:
expressob schreef:hahaha nee

Wat betreft zijn werk(hij maakt dagen van 7-18) en heeft vaste avonden waarop hij ook verplichtingen heeft(werk) of maar heel even tijd heeft of niet. Draait veel overuren en wil ook nog sporten. Zijn weekenden zijn vaak al helemaal volgepland en daar kan hij dan ook niet zoveel aan veranderen.

Ik heb tot nu toe nog geen 'geen leuke' dingen ontdekt bij hem, mankementen of afknap gedrag of dergelijke.
Gisteren zei ik ook, dat ik het wel wil proberen samen en mocht het blijken dat we toch niet bij elkaar passen of iets.. dan hebben we het iniedergeval geprobeerd.


Dus hij werkt 11 uur op een dag x5 = 55 uur + de avonden nog uren? En de rest van de dagen plant zijn secretaresse zijn agenda helemaal vol en daar kan hij zelf niks aan veranderen? Uhm, ja goed... Je weet zeker dat hij niet gewoon al een vrouw en kinderen ergens thuis heeft zitten?


Hij heeft geen secretaresse en heeft ook geen vrouw en kinderen
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 14:36

Re: ik vind het moeilijk

Maar je zegt dat zijn weekenden helemaal volgepland zijn, zonder dat hij daar zelf iets aan kan veranderen. Wie denk je dat zijn weekenden dan zo vol plant? Dat kan hij alleen maar zelf doen hoor...
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 14:36

Re: ik vind het moeilijk

-ED- schreef:Pfff, dus in het weekend werkt hij ook? Dus eigenlijk werkt hij 11 uur op een dag x 7 =77 uur +de avonden, kom je tegen de 80 uur aan en dan is hij aan het solliciteren voor nóg meer werk en dan nog sporten, festivals, familieweekenden en trouwerijen.

Sorry, maar ik vind het wat ongeloofwaardig overkomen. Ik zou niet op zo'n manier een relatie met iemand aangaan in ieder geval. Ergens in mijn hoofd hoor ik trouwens een stemmetje dat zegt 'He's just not that into you'.


Hij solliciteert voor een andere job, dus vandaar. Gisteren dat hij hier was vertelde hij dat hij die nacht nog 2 keer moest uitrukken, hij heeft vaak dienst, dan kan hij dus niet hier zijn maar moet hij thuis zijn. Tussen 22 en 23uur ligt hij ook altijd in bed, want als je zo vroeg op moet en zulke lange dagen maakt heb je wel je slaap nodig.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 14:39

Re: ik vind het moeilijk

-ED- schreef:Maar je zegt dat zijn weekenden helemaal volgepland zijn, zonder dat hij daar zelf iets aan kan veranderen. Wie denk je dat zijn weekenden dan zo vol plant? Dat kan hij alleen maar zelf doen hoor...


Ik begrijp wat je bedoeld/zegt. Zijn ouders hebben een eigen zaak en als het heel druk is moet hij ook bijspringen, dat zijn allemaal van die dingen waaraan hij niks kan doen.
Zo zijn er nog avonden geweest dat we zouden afspreken maar hij moest uitrukken en we niet meer naar elkaar toe konden. Ik ben ook niet elk weekend thuis dus proberen zoveel als mogelijk doordeweeks af te spreken.
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Sep 2013 14:41

Re: ik vind het moeilijk

Ik zou geen relatie aan kunnen gaan met zo'n jongen. Met iemand die het zo druk heeft dat hij de komende tijd geen tijd vrij kan (of wil?) vrij maken. Ik zou daar ook heel onzeker van worden. Plus, als je echt verliefd bent wil je echt wel proberen om tussen de drukte door elkaar even te zien, ik krijg het idee dat hij dat zomaar niet wil doen.

Moeilijk, maar denk aan jezelf en bedenk of je echt wil wachten tot hij over een tijd misschien meer tijd voor je heeft.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Sep 2013 14:45

Re: ik vind het moeilijk

expressob schreef:
-ED- schreef:Maar je zegt dat zijn weekenden helemaal volgepland zijn, zonder dat hij daar zelf iets aan kan veranderen. Wie denk je dat zijn weekenden dan zo vol plant? Dat kan hij alleen maar zelf doen hoor...


Ik begrijp wat je bedoeld/zegt. Zijn ouders hebben een eigen zaak en als het heel druk is moet hij ook bijspringen, dat zijn allemaal van die dingen waaraan hij niks kan doen. Zo zijn er nog avonden geweest dat we zouden afspreken maar hij moest uitrukken en we niet meer naar elkaar toe konden. Ik ben ook niet elk weekend thuis dus proberen zoveel als mogelijk doordeweeks af te spreken.

Hij kan voor de verandering eens nee zeggen. Misschien moeten zijn ouders een oproepkracht overwegen.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 14:46

Re: ik vind het moeilijk

Hoe ging die ookalweer? Zoiets als: 'Dont make someone a priority if they only make you an option.'
<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 14:49

Re: ik vind het moeilijk

Mocht jij wel mee naar die familieweekenden / trouwerijen enz?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Sep 2013 14:50

Re: ik vind het moeilijk

Rush schreef:
expressob schreef:
-ED- schreef:Maar je zegt dat zijn weekenden helemaal volgepland zijn, zonder dat hij daar zelf iets aan kan veranderen. Wie denk je dat zijn weekenden dan zo vol plant? Dat kan hij alleen maar zelf doen hoor...


Ik begrijp wat je bedoeld/zegt. Zijn ouders hebben een eigen zaak en als het heel druk is moet hij ook bijspringen, dat zijn allemaal van die dingen waaraan hij niks kan doen. Zo zijn er nog avonden geweest dat we zouden afspreken maar hij moest uitrukken en we niet meer naar elkaar toe konden. Ik ben ook niet elk weekend thuis dus proberen zoveel als mogelijk doordeweeks af te spreken.

Hij kan voor de verandering eens nee zeggen. Misschien moeten zijn ouders een oproepkracht overwegen.


Ik heb gisteren aan hem gevraagd, dat ik het idee heb dat hij alles doet wat zijn ouders zeggen.
Hij zei dat dat niet waar was maar hij ze wel ondersteund waar nodig. Ook wel weer respect voor maar kan inderdaad naar mijn mening ook wel is nee zeggen.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers