Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardagskado partner

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Mrt 2019 13:53

Verjaardagskado partner

Bedenken jullie zelf een kado, of geven juli.ie iets wat hij wil?
Ik wil t zelf proberen te verzinnen. Zou t zelf ook 'leuk' vinden als de ander wat 'moeite' doet.
Maar ik weet t nu bij vriend echt niet. Hij is van koffie en bier, maar geeft niet veel om de speciaalsoorten. Zo ook doucheschuim of een geurtje. Ik kan wel wat uitjes verzinnen, maar ben bang dat die vooral zijn omdat ik dat leuk vind :palm:
Nu wil hij wel een motortheorieboek, maar dan heb ik zelf niks verzonnen. En ik weet dat hij ooit zn motorrijbewijs wil halen, aar met alle plannen in t vooruitzicht vraag ik me af wanneer e of t dan niet zonde van t geld is
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 07 Mrt 2019 13:57

Re: Verjaardagskado partner

Ik onthoud meestal dingen die vriend noemt en probeer zelf wat te bedenken.
Zoals dit jaar kaartjes voor Soldaat van Oranje; soms allemaal kleine cadeautjes met verse koffie, happy socks etc; wel eens een horloge gegeven ook :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mrt 2019 14:06

Re: Verjaardagskado partner

Het wisselt een beetje of ik iets bedenk of hij.
Het ene jaar heb ik een goed idee (concertkaartjes/iets voor in de keuken) en het andere jaar komt hij zelf met een idee (horloge bijvoorbeeld, paar jaar geleden en dit jaar wil hij er ook weer eentje). Ik heb wel eens een chilipeperpakketje samengesteld omdat hij zo van pittig eten houdt en vorig jaar kreeg hij een truffelset met een schaaf en stolp. Dat had ik zelf bedacht maar vond hij leuk, omdat hij nooit zoiets zelf zou kopen.

Als jij het dit jaar niet weet zou ik het zeker aan hem vragen wat hem leuk lijkt. Misschien kan je het combineren: Een uitje maar dan naar een bierbrouwerij, dus bijvoorbeeld een nachtje naar Brugge en dan daar de brouwerij bekijken. Ik noem maar iets. Of als hij graag dat motortheorieboek wil, dan kan je dat doen, met alvast een proefles erbij ofzo?
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 07 Mrt 2019 15:10

Re: Verjaardagskado partner

Ik vind het ook altijd lastig! Afgelopen keer heb ik via Zalon van zalando een doos kleding besteld. Hij had echt nieuwe kleding nodig en haat shoppen. Heeft toen wel enkele dingen gehouden, de doos was echt goed samengesteld.
Hij heeft eigenlijk ook niet zoveel met spullen, dus ik kom ook vaak op een uitje. Of misschien heeft hij straks weer nieuwe kleding nodig :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 07 Mrt 2019 15:14

Re: Verjaardagskado partner

Vaak is het cadeau wel geïnspireerd op iets wat hij eerder genoemd heeft. Vorig jaar was dat bijvoorbeeld een platenspeler. Om toch nog een beetje het verrassingseffect te behouden heb ik daar wat kleine cadeautjes bij verzonnen.

Een uitje vind ik zelf wel een heel leuk cadeau. De tip van Marin is een leuke!
<<

Anoniem284

Bericht 07 Mrt 2019 15:53

Re: Verjaardagskado partner

Meestal zegt ie ‘ik wil dit of dat voor mijn verjaardag van jou’ :smile: . Erg makkelijk!
<<

Geel

Bericht 07 Mrt 2019 16:04

Re: Verjaardagskado partner

Mijn man en ik zijn totaal verschillend met cadeaus: hij wil graag precies krijgen wat op zijn lijstje staat, terwijl ik wil dat hij aanvoelt wat ik moet hebben/nodig heb en komt met verrassingen (ik doe dat zelf ook graag).

Het compromis is dat hij laat weten als hij iets ziet wat hij leuk vindt, en ik houd dat dan voor mezelf bij en kan daar evt. mee improviseren. En ik maak inmiddels voor mijzelf een lijstje en dan koopt hij altijd nog iets extra's naast het lijstje. En zo zijn we allebei blij :-)

Cadeau-ideeën: een bioscoopbon, manchetknopen, stropdas, cd, iets lekkers maar dan heel luxe, een mooi (kijk)boek, iets van sport(kleding), gereedschap?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 07 Mrt 2019 16:08

Re: Verjaardagskado partner

Misschien een leuk uitje plannen en daarbij het boek geven.
Hier wisselt het ook. Of ik koop iets wat hij genoemd heeft en heel graag wil hebben of ik bedenk zelf iets.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 07 Mrt 2019 16:47

Re: Verjaardagskado partner

Volgens mij kun je ook een proefmotorles doen bij veel rijscholen?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Mrt 2019 17:08

Re: Verjaardagskado partner

Sinds een paar jaar nemen we elkaar mee uit eten als de ander jarig is. Zo hebben we er allebei iets aan. Cadeaus vond ik altijd maar gedoe.
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 07 Mrt 2019 17:19

Re: Verjaardagskado partner

Ik hou altijd voor iedereen lijstjes bij als ze zeggen dat ze iets wel graag zouden willen hebben/doen en dan kies ik daar wat van voor verjaardagen of andere gelegenheden. Dat doe ik ook bij mijn vriend. Soms komt hij zelf met iets en dat vind ik dan ook prima. Degene die jarig is neemt de ander altijd mee uit eten als traktatie haha!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2019 17:26

Re: Verjaardagskado partner

Ik bedenk vaak wat. Man ook voor mij. Mijn man is in april jarig maar heb totaal geen idee dit jaar. En als ik hem vraag komt die met mega dure dingen.
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Mrt 2019 17:53

Re: Verjaardagskado partner

Ik probeer ook te onthouden wat hij zou willen, maar volgens mij heeft hij alles al haha.
Een nachtje weg heb ik vorig jaar gegeven, alleen is dat bij ons heel moeilijk te plannen met werk in t weekend en t komen van zijn kids om t weekend. Daarom op t einde van vorig jaar hem een hightea met bier gegeven en met een vriend op stap laten gaan.
Dus een nachtje brugge met bierproeverij zal hem ook niet worden;)
Met kerst heb ik hem geld gegeven voor een telefoon, want zijn fotocamera werkte niet goed. Die doet t inmiddels wel, dus dat geld ligt ook in de la..

Tuurlijk, als hij een motorboek wil, prima. Motorrijles ook aan zitten denken. Maar ik ben bang dat t daadwerkelijk gaan lessen bij wijze van een paar jaar duurt (Hebben jonge kinderen die tijd in beslag nemen, veel kinderen, willen nog trouwen en verbouwen) en dan is t boek mss niet meer up-to-date, en de rijles valt dan ook in t niet (want op een motor gereden heeft hij al wel eens)

Heb ook wel ooit trui gegeven, maar vraag me af of dat ook niet een beetje eigenbelang voor mezelf is haha.
Sporten doet hij niet, stropdas draagt hij niet, portemonnee hoeft niet.
Gereedschap heeft hij al veel, is een echte klusserd! Alleen geen idee wat hij nodig zou hebben.
Een kaart om iets te downloaden op de PlayStation vind ik ook saai.
Haha ik heb een moeilijke vent denk ik;)
Dan wordt t denk ik een bioscoopbon met een etentje (En evt t boek)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 07 Mrt 2019 17:58

Re: Verjaardagskado partner

Geel, ik wil ook dat hij aanvoelt wat ik graag zou willen haha. Ik geef tegenwoordig maar concreet "hints"... Zo onromantisch! Dit jaar heb ik al meerdere malen laten vallen dat ik wel een slowcooker zou willen, of een goede geluidsset voor m'n laptop. Ik hoop nu dat hij overlegt met m'n ouders en dat ik van de ene het ene krijg en van de andere het andere :laughcry:

Maar wat ik eigenlijk vooral wil... Me een beetje jarig voelen. Ik ben altijd thuis bij de kindjes, en die dag zou ik het leuk vinden om wat minder te hoeven. Net als met Moederdag. Klinkt ouderwets als ik het zo lees. Gewoon even niet in die zorgende huisvrouw rol. Maar voordat ik het weet ga ik zo op de automatische piloot toch al die dagelijkse klusjes af. Nu doet mijn man ook veel dingen als hij thuis is, ook uit zichzelf. Dus ik heb echt niks te klagen. En hij pakt zich altijd vrij op mijn verjaardag :)

Maar het ging over verjaardagscadeau partner. Ik vraag hem altijd wat hij wil, en verzin daar dan dingen omheen. Hij krijgt meestal een Xbox game, en ik maak wel eens een mandje met allemaal aparte dingen die ik denk dat hij lekker vindt en we nog nooit hebben geprobeerd. Dat zoeken naar die dingen vind ik altijd erg leuk!

Overigens bedenk ik me nu dat hij (voor de grap) riep dat ik een stofzuiger krijg (we gaan een Dyson kopen als het goed is), maar ik roep dan weer dingen terug als: Oh gezellig, een stofzuiger delen voor onze verjaardagen :P
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 07 Mrt 2019 18:04

Re: Verjaardagskado partner

Wij kopen de laatste jaren elke keer iets wat we graag willen hebben maar we eigenlijk te duur vinden en geven dan elkaar de helft cadeau. Dat is al een keer een Creusetpan geweest en afgelopen jaar een Basterd barbecue.
Dit jaar gaan we de tuin opknappen en zou het zomaar kunnen dat we elkaar elk een leiboom geven bijvoorbeeld. Een beetje suf misschien maar daardoor gunnen we onszelf wel iets wat we anders misschien wat te duur gevonden hadden en ik vind het heel fijn dat ik dan niet moeilijk hoef te doen om cadeaus te kopen voor iemand die eigenlijk geen wensen binnen een redelijk budget heeft.

Om de dag zelf dan nog speciaal te maken geven we altijd naast de knutsels nog een cadeautje namens de kinderen wat vaak neerkomt op douchschuim van de Rituals of zo en gaan we meestal uit eten.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 07 Mrt 2019 18:57

Re: Verjaardagskado partner

Soms verzint hij zelf iets, soms verzin ik iets en soms weten we allebei niets en dan krijgt hij ook niets. Hij geeft er niet zoveel om, wel makkelijk.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Mrt 2019 20:49

Re: Verjaardagskado partner

Ik vind mijn vriend echt heeel moeilijk met cadeaus. En als hij dan een keer iets laat vallen dan doe ik stinkend mijn best omdat te onthouden en dan 2 of 3 weken voor zijn verjaardag of kerst koopt hij het gewoon zelf.. :cry:

Ik doe mijn best, maar vraag het hem ook wel gewoon omdat ik het gewoon zo moeilijk vind.

Ik zelf maak altijd een lijstje, maar hij bedenkt regelmatig iets zelf of kiest wel iets van het lijstje.
:heart: :heart: 2011
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 07 Mrt 2019 20:51

Re: Verjaardagskado partner

Mijn vriend houdt van koken dus vaak geef ik hem een "apart" kookboek of iets handigs voor in de keuken. Ook houdt hij van een goede whiskey of speciaal bier. We hebben een platenspeler dus ik heb ook weleens een duurdere plaat voor hem gekocht.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 07 Mrt 2019 20:58

Re: Verjaardagskado partner

Urban Naked schreef:Sinds een paar jaar nemen we elkaar mee uit eten als de ander jarig is. Zo hebben we er allebei iets aan. Cadeaus vond ik altijd maar gedoe.
Precies dit.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 07 Mrt 2019 21:23

Re: Verjaardagskado partner

Hij zegt altijd wat hij wil, en dan regel ik dat. Ben zelf niet zo creatief. Maar meneer is ook nogal van de dure dingen. En heeft altijd dingen die hij nog wil (is dat typisch voor mannen?).

Ik weet nooit wat ik wil. Dit jaar heb ik bijvoorbeeld een pretecho cadeau gevraagd gewoon omdat ik er 1 wilde, hij het onzin vond, en ik zo toch mijn zin kreeg. Maar hij maakt me het meest blij met doe dingen, en überhaupt het gevoel krijgen geliefd te zijn.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 08 Mrt 2019 11:32

Re: Verjaardagskado partner

Theorieboeken worden ieder jaar wel vernieuwd dus als hij dit jaar niet gaat lessen, zou ik dat wel zonde van mijn geld vinden.

Ik verzin meestal zelf iets voor mijn vriend, hoewel nu nog geen idee heb. Maar gelukkig is hij eind juni pas jarig.
Vriend weet voor mij nooit wat te verzinnen, dat vind ik wel eens jammer. Eind van de maand ben ik jarig en heb gezegd dat ik dan graag een avondje uit eten wil met hem.
Ik vraag trouwens ieder jaar een ontbijtje op bed maar die heb ik nog nooit gehad haha
10.04.17
<<

Anoniem313

Bericht 08 Mrt 2019 11:39

Re: Verjaardagskado partner

Elroya schreef: Gereedschap heeft hij al veel, is een echte klusserd! Alleen geen idee wat hij nodig zou hebben.


Een vriend van mij is ook een fanatieke hobby-klusser, en zijn vriendin heeft 'm weleens een kluscursus cadeau gedaan. In zijn geval was het een stuc-cursus, maar je hebt heel veel van dat soort dingen, bijvoorbeeld electro, of een bijenhotel bouwen (die wil ik zelf doen! https://www.buurmanrotterdam.com/worksh ... otel-kjmmf)

En wat hierboven al wordt gezegd, een mooie fles whisky, of misschien heeft ie een andere drank die hij lekker vindt?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 08 Mrt 2019 12:15

Re: Verjaardagskado partner

Hier een etentje en meestal samen een uitje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Mrt 2019 12:20

Re: Verjaardagskado partner

Urban Naked schreef:Sinds een paar jaar nemen we elkaar mee uit eten als de ander jarig is. Zo hebben we er allebei iets aan. Cadeaus vond ik altijd maar gedoe.

Maar hoe die je dit dan met de kids? Mijn man is overmorgen jarig en ik heb hem afgelopen weekend al een nachtje weg cadeau gegaan. Ik vind het tegenover onze kids wat sneu om er dan zondag verder niks aan te doen. Ik denk dat ik maar gewoon wat kleinigheidjes haal, die de kids dan kunnen geven. Reep witte Tony en een lekker wijntje ofzo.

Bedankt, dankzij jou heb ik mijn eigen vraag kunnen beantwoorden :laughcry: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mrt 2019 12:21

Re: Verjaardagskado partner

Ik vind het ook altijd lastig, maar hij is over drie weken jarig en ik heb twee nachtjes in een hotel geboekt voor ons tweeën. Hij weet dit nog niet. Dat is dus mijn cadeau. Vorig jaar zijn we ook een nachtje weggeweest als verrassing. Twee jaar geleden waren we een weekend naar Londen met zijn verjaardag en toen heb ik als verrassing een avondje stand-up comedy geboekt. Schoenen heb ik hem ook een keer gegeven. En voor Sinterklaas kreeg hij een elektrische tandenborstel. :P
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers