Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snurken

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6799

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 10 Mei 2018 19:53

Snurken

Zi)n hier er hier meer mensen waarvan de partner hard snurkt?
Mijn man is druk bezig met afvallen in de hoop dat dit echt de oplossing is.
Ik word iedere nacht zo vaak wakker van zijn gezaag. Ik heb al speciale oordopjes en zorg ervoor dat ik eerder in bed lig.
Maar ik merk dat ik hierdoor slechter inslaap omdat ik eerder naar bed ga dan ik eigenlijk wil.
Resultaat is dat ik meerdere malen per week op de logeerkamer eindig.
Eerlijk gezegd zie ik een beetje op tegen de vakantie want dan heb ik die mogelijkheid niet.

Herkenning?
2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6185

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 10 Mei 2018 20:48

Re: Snurken

Ja toen mijn vriend nog rookte vond ik dit best wel een groot probleem en sliep ik ook vaak op de bank (die ligt heerlijk gelukkig ;). Bij hem was stoppen met roken dus wel de oplossing. Van bijna altijdnaar nooit meer snurken. Hoop voor je dat het afvallen van je vriend helpt want het is echt klote.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Mei 2018 20:52

Re: Snurken

Ohhh het geluid van snurken vind ik ook een van de ergste geluiden die er zijn. Mijn vriend doet het dan niet zo heftig als de jouwe maar alleen al dat er geluid is of geadem zorgt er vaak voor dat ik niet kan slapen. Ik kan niet slapen met oordoppen dus dat is hier geen oplossing. Wat bij ons veel heel gescheeld is een kind krijgen waardoor ik zo kapot moe ben, dat (in)slapen veel vaker lukt :laughcry: Wat ook helpt/hielp is idd eerder naar bed gaan zodat ik al slaap voor hij gaat snurken. Eerst werd ik daar ook niet relax van idd, maar na wat wennen, en zeker weten dat vriend me de tijd gaf in slaap te vallen, lukte het wel. Hij ging dan vaak nog even lezen of wat kijken.

Vaak moet vriend hier trouwens verkassen hoor! Kom nou, híj snurkt :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 10 Mei 2018 20:57

Re: Snurken

Toevallig lig ik nu in bed wakker omdat m'n man ligt te snurken. De laatste maanden is 't heel erg terwijl hij 't eerder alleen had met verkouden zijn of bier drinken. Zo irritant... Het helpt vaak wel om op z'n zij te gaan liggen, maar hij rolt steeds terug. Hier geen overgewicht ofzo, dus afvallen zal ook wel niet helpen. Shit voor iedereen die er last van heeft.
Juli 2015
Maart 2017
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 10 Mei 2018 21:09

Re: Snurken

Oh zo ontzettend herkenbaar! Paar weken geleden lag ik huilend in bed. Werd gewoon echt gek in mijn hoofd. Er knapte gewoon wat door dat geluid, ik werd helemaal hysterisch. Het gaat wel een beetje met ups en downs. Laatst was hij verkouden. Nou vreselijk!
Ik slaap altijd al met oordoppen in. Speciaal laten maken bij de hans anders. Ik word bijna nergens meer wakker van, behalve van gesnurk helaas.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Mei 2018 06:24

Re: Snurken

Oh ja hier ook! Ik vind t dan ook niet erg dat hij in de 3 weken een week nachtdienst draait :angel:
Hij krijgt ook regelmatig een schop van mij. Helaas werkt een andere houding aannemen van hem ook maar een paar minuten. En als ik wakker ben zijn de kleinste snurk/ademgeluiden al genoeg om mij te irriteren. Oordopjes helpen dan ook niet, t lijkt dan toch alsof ik er op moet letten.. En speciale durf ik niet aan te schaffen ivm kids/zoontje.
En wat zora zegt, als er iemand t bed uit gaat dan is hij t hoor;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Mei 2018 07:37

Re: Snurken

Dat is toevallig! Ik wilde er een topic over gaan openen.
Bij ons is het precies hetzelfde.. Hij snurkt zo enorm hard dat ik regelmatig bij mijn dochter ga liggen of hij op de bank.
Ik kan m tig x per nacht om duwen of een pur geven maar het heeft geen zin.
Ik had oordoppen gekocht bij Kruidvat maar daar komt t gewoon doorheen :palm:

De afgelopen nachten in Disney waren dan ook echt niet grappig :(
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 11 Mei 2018 09:59

Re: Snurken

Heel herkenbaar! En dan nog heel grumpy worden omdat ik hem niet laat slapen als ik hem een por geef. Ja hallo, ik kom überhaupt niet in slaap door jou!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Mei 2018 10:05

Re: Snurken

Hier was het vannacht ook weer raak. Toen we net wat met elkaar kregen, snurkte hij dus helemaal niet. Dat vond ik zo fijn! Maar het is de laatste twee jaar echt erger geworden, volgens mij zitten zijn holtes ook continu vol. Al ontkent hij van niet maar ok. Vannacht werd ik er echt helemaal gek van. De grapjas zei nog 'ik snurk niet, ik hoor het helemaal niet!' toen ik hem wakker porde.

Ik heb wel oordoppen, dat helpt iets. Ik wil nog op maat gemaakte hebben eigenlijk.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2018 10:17

Re: Snurken

Snurken is het meest verschrikkelijke geluid op aarde.
Man man doet het ook en wordt boos op mij als ik hem 10x wakker por. Ja hallo, ik kan door jou niet slapen grapjas. Vaak stuur ik hem dan ook naar beneden. Ik word soms echt agressief van het geluid.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6799

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Mei 2018 11:30

Re: Snurken

Gelukkig herkenning dus. Of Nouja helaas.
Mijn man zegt altijd: ik kon nog helemaal niet snurken want ik sliep nog niet hoor..
Of: ik snurk alleen bij het inslapen en daarna niet meer!
Gevolg is dat ik hem gefilmd heb haha

Ik hoop dat het scheelt als hij afvalt!
2016
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 11 Mei 2018 11:58

Re: Snurken

Haha Salome! Ook herkenbaar die woorden!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Mei 2018 13:37

Re: Snurken

Als je partner er ook last van heeft; ga eens langs een slaappoli.

Wanneer hij alleen snurkt bij het op de rug liggen wil een tennisbal op de rug van zn shirt naaien, bv met een washandje, meestal goed helpen ;)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Mei 2018 14:58

Re: Snurken

Argghh idd dat ie dan zegt: ik sliep nog niet!! Raahhh
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Mei 2018 18:02

Re: Snurken

Ik heb mn man ook een x gefilmd, toen werd hij toch giftig :palm:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6799

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Mei 2018 19:56

Re: Snurken

Lejow schreef:Ik heb mn man ook een x gefilmd, toen werd hij toch giftig :palm:

Ja totaal geen toegevoegde waarde zegt mijn man dan.
Je moet mij gewoon wakker maken als ik snurk :12:
Ten eerste gaat dat niet. En ten tweede snurkt hij dan direct weer. Ik vind het dan makkelijker om zelf op zolder te gaan liggen.

Hij heeft dus wel overgewicht en sport nu erg veel en eet minder.
'vroeger' begon hij altijd te snurken als hij tegen de 100kg aan kwam. Dan viel hij 5 kg af en was het weer oke.
We zullen zien.
2016
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 11 Mei 2018 20:12

Re: Snurken

Ohh ik lees een en al herkenning hier. Incl het ik sliep nog niet enz. Hij word ook slecht wakker dus dan ga ik zelf soms maar op de bank liggen om nog wat te slapen. Als ik eenmaal wakker ben dan helpen oordoppen inderdaad niet meer. Komt er zo doorheen. Welke oordop dan ook. En ik ga erop letten dan en word dan ook agressief ervan. Weet dat hij het niet expres doet maar niet slapen kan ik echt slecht tegen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 22 Mei 2018 20:43

Re: Snurken

hier het omgekeerde, ik ben degene die snurkt. gelukkig voor mijn man is hij half doof want er is in mijn geval weinig aan te doen.

de opmerking "ik sliep nog niet" komt mij bekend voor. ik krijg soms ook een por terwijl ik voor mijn gevoel nog helemaal niet slaap.
Afbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 22 Mei 2018 22:27

Re: Snurken

Naarmate mijn zwangerschap vordert neemt bij mij zelf het snurken toe. Zelf hoor ik het ook regelmatig als ik net i n slaap val. Gelukkig slaapt mijn vriend er doorheen. Ik hoop wel echt dat het minder wordt na de bevalling.
Mijn vriend snurkt zelf overigens ook maar niet hard genoeg om mij wakker te houden.
<<

Anoniem246

Bericht 23 Mei 2018 15:55

Re: Snurken

Mijn man heeft nooit echt gesnurkt tot hij stopte met Oxycodon. Hij snurkte door twee muren heen. Was niet naast te liggen. Nu doet hij het gelukkig vele malen minder en hoor je hem nog amper tot niet, maar wat vond ik hem vervelend tijdens dat snurken. En ja, ik heb hem opgenomen. Omdat hij maar bleef roepen dat hij niet snurkte. Toen schrok hij zelf ook wel.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4390

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 24 Mei 2018 05:07

Re: Snurken

Mijn vriend heeft het met vlagen. En nu zit hij in zo'n vlaag :nopompom: oordoppen hebben geen zin, zo hard gaat het. Ik lig al sinds 3.30 wakker. Ook omdat M nog eens wakker werd, maar hij ligt dan meteen weer terug te zagen en ik kom niet meer in slaap.
december 2016
juli 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Mei 2018 06:42

Re: Snurken

Surya schreef:Naarmate mijn zwangerschap vordert neemt bij mij zelf het snurken toe. Zelf hoor ik het ook regelmatig als ik net i n slaap val. Gelukkig slaapt mijn vriend er doorheen. Ik hoop wel echt dat het minder wordt na de bevalling.
Mijn vriend snurkt zelf overigens ook maar niet hard genoeg om mij wakker te houden.


Wist niet dat jij weer een kindje krijgt, wat leuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem282

Bericht 24 Mei 2018 16:03

Re: Snurken

Oh, ik heb echt met jullie te doen. Het geluid van snurken wekt bij mij echt agressie op vind het gekmakend als ik nacht na nacht hierdoor te weinig slaap. Gelukkig heb ik tot dusver maar 1x een vriend gehad die snurkte en die nachtelijke onrust was ik al vrij snel klaar mee. Wel knap dat jullie nog gewoon in een ruimte liggen; ik zou de neiging hebben een kussen op z'n hoofd te drukken. :redface:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 24 Mei 2018 17:20

Re: Snurken

Guattari schreef:Oh, ik heb echt met jullie te doen. Het geluid van snurken wekt bij mij echt agressie op vind het gekmakend als ik nacht na nacht hierdoor te weinig slaap. Gelukkig heb ik tot dusver maar 1x een vriend gehad die snurkte en die nachtelijke onrust was ik al vrij snel klaar mee. Wel knap dat jullie nog gewoon in een ruimte liggen; ik zou de neiging hebben een kussen op z'n hoofd te drukken. :redface:


Whaha ja precies dit!!! Echter ben ik wel gewoon met hem getrouwd haha ondanks het snurken. En soms is ie een periode rustig en ik slaap dan beter/sneller ofzo.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Mei 2018 17:58

Re: Snurken

Leuk dat je weer zwanger bent, Surya!

Mijn ex snurkte echt vreselijk! Heb daar nooit een nacht normaal naast kunnen slapen, meestal ging hij halverwege de nacht op de bank liggen en op een gegeven moment ben ik aan de slaappillen gegaan als we samen sliepen, anders deed ik gewoon geen oog dicht. Ben ik even blij dat dat uit is. :wink:

Mijn vriend snurkt af en toe, eigenlijk alleen als hij op z'n rug gaat liggen. Dan geef ik hem een por, draait hij zich om en is het weer over. Is wel mee te leven gelukkig.

Laatst was ik een keer strontverkouden en snurkte ik een paar nachten gigantisch. M'n vriend heeft het één keer opgenomen en ik kreeg gewoon de slappe lach toen ik het hoorde, zo erg was het. Hij heeft toen een paar nachten in z'n dochters bed geslapen. Denk dat het door de zwangerschap wel verergerde, slijmvliezen zijn dan meer opgezet enzo.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers