Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bekende met relatie op Tinder

<<

Anoniem232

Bericht 13 Apr 2018 19:22

Bekende met relatie op Tinder

Ik zit net een beetje door Tinder te swipen, kom ik de vriend van m'n huisgenootje tegen..
What to do? Ik zit enorm in tweestrijd, aan de ene kant denk ik dat ik er beter niks van kan zeggen, komt alleen maar ellende van. Maar aan de andere kant zou ik 't wel willen weten als het mijn vriend was.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Apr 2018 20:24

Re: Bekende met relatie op Tinder

Ik heb Tinder een paar jaar geleden gedownload omdat ik wilde weten hoe dat ging. Toen kwam ik ook nog eens een bekende tegen die ook een relatie heeft en kinderen. Ik heb er niks van gezegd, ik gokte dat hij hetzelfde aan het doen was als ik (uit nieuwsgierigheid de app bekijken). Misschien was dat niet zo maar ja.

Wel lullig. Aan de andere kant: als hij echt serieus op tinder zit dan is het ook wel oerdom, toch? Bedoel, dat komt toch supersnel uit dan?
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Apr 2018 20:50

Re: Bekende met relatie op Tinder

Had mijn vriend destijds ook gedaan, nog niet echt goed op de hoogte van wat het nu was/hoe het werkte. Daarna snel verwijderd. Klinkt dit heel naïef nu haha.

Iemand van mijn werk heeft wel eens een vader van een kind op Tinder gespot, vond ik ook best gek te horen.

Ik zou het denk ik wel zeggen.
<<

Anoniem232

Bericht 13 Apr 2018 21:38

Re: Bekende met relatie op Tinder

m'n huisgenoot en haar vriend kennen elkaar via Tinder, dus hij weet wel hoe 't werkt haha
Dom is het inderdaad, maar misschien is ze wel op de hoogte. Ik heb dr al 'n paar dagen niet gezien dus misschien os het wel uit, kan natuurlijk ook nog
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Apr 2018 21:43

Re: Bekende met relatie op Tinder

Oh ja in dat geval zou ik aan hem vragen of het uit is :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem257

Bericht 13 Apr 2018 21:43

Re: Bekende met relatie op Tinder

Kun je geen berichtje sturen?
"He, jij ook hier?" Haha
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 14 Apr 2018 08:13

Re: Bekende met relatie op Tinder

Haha wat Betty zegt zou ik doen.

Hier helaas ervaring met een vriend die op datingsites zat, en dat was toen niet “per ongeluk”. Echt met doel om iemand anders te leren kennen. Ik zou het als huisgenootje dan ook fijn vinden als ik erop gewezen wordt.
<<

Anoniem248

Bericht 14 Apr 2018 08:35

Re: Bekende met relatie op Tinder

Ik ben verder niet bekend met Tinder, maar zou het kunnen dat hij zijn account gewoon nog niet verwijderd heeft? Omdat je zegt dat ze elkaar ook via Tinder kennen. Mijn vriend en ik kennen elkaar via een datingsite en ik geloof dat de profielen van ons allebei gewoon nog wel bestaan, ruim zes jaar na dato. Ik heb in elk geval niets verwijderd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Apr 2018 14:07

Re: Bekende met relatie op Tinder

Ik heb dat jaren geleden gehad op een datingsite, kwam ik ineens de vriend van een vriendin tegen met een compleet profiel. Ik vond het heel moeilijk maar heb haar opgebeld en het verteld. Hun relatie bleek in een dip te zitten en hij zocht aandacht bij andere vrouwen. Het wel vertellen heeft uitiendelijk misschien wel hun relatie gered want daardoor zijn ze eindelijk goed met elkaar in gesprek gegaan en hard gaan werken aan hun relatie.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 14 Apr 2018 16:56

Re: Bekende met relatie op Tinder

Het zou ook nog kunnen dat hij alleen Tinder heeft verwijderd van zijn telefoon maar niet zijn account heeft verwijderd. Dat heeft een vriendin van mij gehad en toen dachten bekenden ook dat ze nog steeds zat te swipen. :smile: Misschien aan je huisgenootje vragen of de relatie over is inderdaad. Ik zou ook niet echt weten of ik direct iets zou zeggen erover of niet.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers