Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

<<

Anoniem237

Bericht 22 Jun 2017 10:47

Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Wat je beter niet had kunnen doen? Maar nu misschien ook wel om kunt lachen?

Ik heb een keer de sleutel van z'n auto naar buiten gegooid. Helaas deed ik dat uit het slaapkamerraam, waardoor de sleutel ergens in de tuin van de buren terecht kwam. :laughcry:

Mijn man heeft een keer alle potjes kruiden van het rekje gegooid. Maanden later vond ik nog basilicum achter de verwarming.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Jun 2017 11:01

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Foto's doormidden gescheurd.
04-2014
10-2015
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 22 Jun 2017 11:06

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Met een wasmand gegooid en deuren gesmeten. Ohja en mijn telefoon stuk gegooid, dat was heel in het begin van onze relatie en dat alleen maar door miscommunicatie via whatsapp. :')
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jun 2017 11:39

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Spaghetti gegooid
Deuren dicht geslagen
Een linnen doek met trouwfoto kapot gemaakt toen was ik zo kwaad
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Jun 2017 11:59

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Geen gekke dingen gedaan, wel hele akelige dingen gezegd. Qua acties ben ik redelijk beheerst, qua verbale uitingen iets minder :)
#teammaple🍁
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Jun 2017 12:05

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

We hebben heel weinig ruzie, denk gemiddeld jaarlijks 1.

Ik heb me weleens in een kast verstopt, omdat ik zo kwaad was en ik het even alleen moest verwerken (ik was ook steeds bang dat mijn relatie op het spel stond of kon komen te staan als ik de confrontaties opzocht).

Verder niet eigenlijk...
L2014 & H2017
<<

Anoniem316

Bericht 22 Jun 2017 12:09

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Gegooid met deuren.
Mijn man heeft eens een deuk in een koelkast getrapt.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 22 Jun 2017 12:30

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Urban Naked schreef:Geen gekke dingen gedaan, wel hele akelige dingen gezegd. Qua acties ben ik redelijk beheerst, qua verbale uitingen iets minder :)


Dit. En de deur dicht gooien en hard stampend de trap op als een kleuter.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 22 Jun 2017 12:33

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Veel verder dan een paar keer binnensmonds 'eikel' ben ik volgens mij nog niet gekomen in de afgelopen elf jaar. :laughcry:
<<

Anoniem281

Bericht 22 Jun 2017 12:42

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Niks, ik huil alleen maar :') als k niet uit m'n woorden kom, ga ik huilen. Soort wanhoop-actie.

Leuk detail; als ik huil, huilt m'n man mee haha. We hebben nooit ruzie (is één keer gebeurd) en ik huil zelden. Maar als ik huil, is het echt goed mis en dan huilt m'n man dus mee. Niet tranen met tuiten, hoor, maar wel natte ogen zegmaar.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 22 Jun 2017 13:02

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Dat is schattig Bazz!

Wat schattig mzcharlotte, wat zei je man er van? Lijkt me echt comisch als J ineens in de kast kruipt haha

Ik heb eens zo hard met de deur gegooid dat de lamp op de vliering aan ging. Daarna stond ik buiten te roken van kwaadheid en zei J dat hij de deur op slot deed en ik maar buiten moest slapen. Helaas voor hem maakte dat echt 0 indruk en kwam ik erachter dat hij (in dit geval gelukkig) niet zo consequent is :laughcry:
30-04-2017
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 22 Jun 2017 13:55

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

In huidge relatie niet zoveel. Ben meer van flinke confrontatie aangaan in woorden dan fysiek. Loop meestal gewoon weg.

In vorige relatie al zijn spullen naar beneden gegooid. Van de trap af. Ook veel computerspul enz.
<<

IlikeBali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:25

Bericht 22 Jun 2017 14:51

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Een wasmand kapot geschopt. Hij een wok met rode pastasaus door de keuken gegooid
<<

Anoniem245

Bericht 22 Jun 2017 15:21

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Een bureau kapot geslagen, zo'n uitschuifdingetje waar je vroegah je toetsenbord opzette.
Met een matras in de schuur gaan liggen toen bleek dat ex een mailwisseling met andere vrouw had over hele persoonlijke dingen van ons. We hadden geen andere kamer en in de woonkamer bleef hij me de hele tijd stalken. Met deuren gegooid...

Allemaal in de tijd met mijn ex, met mijn vriend gaan ruzies heel anders gelukkig.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Jun 2017 15:40

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Misoe schreef:
Urban Naked schreef:Geen gekke dingen gedaan, wel hele akelige dingen gezegd. Qua acties ben ik redelijk beheerst, qua verbale uitingen iets minder :)


Dit. En de deur dicht gooien en hard stampend de trap op als een kleuter.


Dit. En dan heel hard een deur dichtslaan. Ik dacht dat dat indruk zou maken, maar helaas. Mijn woorden echter maken meer indruk. Ik kan echt ijzig kalm en behoorlijk akelig uit de hoek komen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Jun 2017 16:28

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik ben verbaal ook vrij sterk en heel scherp als ik boos ben. Niet fijn voor mijn 'tegenstander.' Net nog een leuk telefoongesprek gevoerd en iemand (heeeeel terecht!) de oren gewassen. Lucht soms wel op, maar het is niet altijd handig als het tegen mijn man is en de helft van wat ik zeg niet zo stellig meen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 22 Jun 2017 16:54

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik heb een keer een bord pasta bolognese op de grond gesmeten en hij heeft een keer zijn gloednieuwe telefoon tegen de muur gegooid. Ook akelige dingen gezegd over en weer. De laatste jaren is dat eigenlijk niet meer voorgevallen.

We maken nog steeds af en toe ruzie (minder vaak) en daarbij gooi ik graag deuren dicht.

Als we ruzie maken is het meestal over verwachtingen die ik heb en niet uitspreek en dan escaleren omdat hij die verwachtingen niet kent en zich ook niet geneigd voelt om aan die verwachtingen te voldoen.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Jun 2017 17:25

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Als ik ruzie met iemand heb, maak ik niks kapot. Maar als ik ruzie heb met iets, en datgene werkt niet gauw genoeg mee, dan wil dat wel eens verbogen of kapotgegooid eindigen. Ik weet niet eens voorbeelden, want het gebeurt best vaak en daarna vergeet ik het gauw weer ;)
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 22 Jun 2017 18:12

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Misoe schreef:
Urban Naked schreef:Geen gekke dingen gedaan, wel hele akelige dingen gezegd. Qua acties ben ik redelijk beheerst, qua verbale uitingen iets minder :)


Dit. En de deur dicht gooien en hard stampend de trap op als een kleuter.


Deed ik laatst ook. Bleek dat de kinderen het slot uitgedraaid hadden... Slot krom, kozijn stuk dus dat werd op zondagmiddag een ander slot halen :palm:

Oh ja en couscous in een boze bui door de keuken gooien is ook niet aan te raden. Dat kwamen we nog weken tegen
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 22 Jun 2017 18:35

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Misoe schreef:
Urban Naked schreef:Geen gekke dingen gedaan, wel hele akelige dingen gezegd. Qua acties ben ik redelijk beheerst, qua verbale uitingen iets minder :)


Dit. En de deur dicht gooien en hard stampend de trap op als een kleuter.


Dit haha
Ik ben eigenlijk niet zo goed in ruzie maken want of ik ga hysterisch 'schreeuwen' tussen haakjes omdat het meer met stemverheffing is of ik ga huilen...
Wat als het lukt
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 22 Jun 2017 19:06

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Bij mijn ouders heb ik de deur naar boven zo toegetakeld dat hij niet meer open ging.
we moesten buitenom lopen om naar de woonkamer te gaan.

Met mijn vriend heb ik tijdens een ruzie buiten mijn bord op de grond gegooid, maar dat was in het gras. Ik ben wel vaker 'weggelopen' gewoon even de deur uit en stoom afblazen.
<<

anoniem203

Bericht 22 Jun 2017 19:40

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

De prullenbak in elkaar geschopt en geslagen. Zo'n dure van Brabantia met zo'n druk klep. Er zat een grote deuk in en de klep kon niet meer dicht want er was iets afgebroken. Volgens mij ben ik ook nog nooit zo boos geweest. Iets met baby, slechte nachtrust en een dwarse man :laughcry:
<<

Anoniem291

Bericht 22 Jun 2017 20:16

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

De tomatensoep die ik net had gemaakt door de gootsteen gegooid en boos naar buiten gegaan, maar daar had ik vooral mezelf mee want de volgende dag hadden we een verjaardag en kon ik dus weer opnieuw beginnen nadat mn boosheid was gezakt :palm:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 22 Jun 2017 20:49

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Als ik echt boos ben ga ik met deuren slaan of ergens mee gooien. Wel met dingen die niet stuk kunnen zoals een kussen.
Ik had een keer ruzie met mijn broertje toen we op de boot zaten en toen heb ik zijn handdoek in het water gegooid.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem298

Bericht 22 Jun 2017 22:17

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik smijt deuren dicht. Gooi kopjes/glazen//luiertas/net wat voor handen is tegen de muur of vloer of partner (laatste is geen goed idee, was ook eenmalig). Dramatisch huilen kan ik ook, evenals schreeuwen. Verder ben ik heel beheerst.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers