Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verliefdheid

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Sep 2019 09:02

Verliefdheid

Naar aanleiding van een eeuwige discussie die ik met een vriendin heb ben ik wel benieuwd hoe jullie verliefdheid ervaren. Naar mijn idee is dat redelijk hetzelfde voor iedereen (veel contact, graag bij elkaar willen zijn, moeite doen, etc) maar zij is het daar niet mee eens.

Hoe merkte jij dat je verliefd was op je vriend(in)/man/vrouw/ex? En hoe uitte je partner dit in de eerste weken/maanden. Deed hij/zij moeite voor je? Heb je hem/haar moeten overtuigen? Benieuwd naar jullie verhalen :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Sep 2019 09:11

Re: Verliefdheid

Oh sorry, verkeerde pijler! Kan deze verplaatst worden? :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 06 Sep 2019 09:53

Re: Verliefdheid

Hahaha zullen we verliefdheid maar als lichamelijke proces zien dan waarbij hormonen een belangrijke rol spelen ?

Maar hoe het bij mij en mijn vriend ging. We hadden onze eerste date en doordat mijn zoon voor het eerst bij de oppas was hield ik mijn
telefoon wel een beetje in de gaten. Halverwege kreeg ik een appje dat we gespot waren waardoor ik best wel iets meer spanning kreeg. Sowieso was het voor ons beiden best een gespannen date aangezien we beiden nogal slechte relatie-ervaringen hadden. De dag erna heb ik hem geappt dat het niets ging worden.

Na een week dacht ik shit hij blijft hangen wat heb ik gedaan. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en geappt dat hij toch wel interessant was. Toen hebben we een periode gehad van 4 maanden waarin we dagelijks aan het appen waren en elkaar een keer of 5 gezien hebben. Ik heb zijn hele verbouwing mee gekregen via de app.

Ik ben toen hij net verhuisd was gaan kijken. Dat was super ongemakkelijk want hij was doodmoe. In de auto naar huis dacht ik echt die zie ik nooit meer dit is klaar.
Ik heb toen nog wel een bericht gestuurd dat het me goed leek dat hij een vakantie zou boeken.

Ondertussen bleven we appen. 2 dagen later hadden we best een heftig gesprek via de app waarbij hij vertelde over de ziekte van zijn moeder. Een paar uur later kreeg ik een bericht of hij ‘s avonds langs mocht komen. Ik zat nog steeds met het idee van 2 dagen eerder dat ik hem niet meer ging zien. Dat gevoel werd bevestigd toen ik 3 uur later een bericht kreeg dat hij toch niet zou komen ivm aanrijding. Het is dat hij de foto’s door stuurde anders had ik het echt niet geloofd. Weer 1,5 uur later kreeg ik bericht dat hij toch kwam want ze hadden inmiddels een vervangende auto geregeld.

Vanaf toen zaten we in een sneltrein, op 30 september kreeg hij zijn aanrijding. Op 8 oktober ben ik voor het eerst bij hem blijven slapen. J was toen een nacht bij mijn ouders.
Een week later heeft hij voor mij gekookt. En vanaf toen waren we eigenlijk al snel elk weekend samen. Rond de kerst zijn we toen 2 weken volledig samen geweest. Hij heeft ook vrij snel een bed voor J neer gezet zodat we daar ook konden slapen.

En op 1 augustus vorig jaar hebben we de sleutel van ons huis gekregen.

Het was dus niet ineens pats boem vuur en vlam daar hebben we beiden echt wel voor moeten werken. En eigenlijk is dit mijn meest saaie relatie ooit. Maar wel saai op een positieve manier. Er zijn geen gekke dingen, we verwachten geen gekke dingen. Nou ja misschien is stabiel een beter woord.
De over de top verliefdheid hebben wij eigenlijk nooit gehad, maar het gevoel van liefde is wel heel diep. We hebben beiden behoorlijk wat meegemaakt dus waarschijnlijk onbewust de rem erop gehouden.
2015 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Sep 2019 10:02

Re: Verliefdheid

Bij ons was het helemaal niet veel contact en elkaar heel vaak zien in het begin. Vriend houdt niet van appen, vindt contact via de app stom omdat je elkaar snel verkeerd begrijpt. Ik vond dat soms wel moeilijk omdat er dus geen leuk contact via de app was. Ik vond dus ook dat ie veel te weinig moeite deed. Toen ik vrij snel stopte met leuk contact via de app verwachten omdat ik doorhad dat dat hem gewoon niet ging worden, werd ik er ook al snel minder onzeker over. Als we elkaar zagen was het altijd superleuk en dan zag ik ook wel dat hij ervoor ging zeg maar. En dat contact irl is natuurlijk waar het uiteindelijk om gaat. We zagen elkaar 1 tot 3x in de week, omdat we beide verder ook een druk leven hadden en beide geen types zijn die voor een verliefdheid direct alles aan de kant schuiven.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Sep 2019 10:11

Re: Verliefdheid

Ik was net opgestapt uit een relatie van 6 jaar en was nog in ontzettende twijfel of ik nog kans wilde geven of niet, toen ik F ontmoette. We werden FWB’tjes omdat ik toch soort troost zocht.
Ik woonde toen tijdelijk bij vriendin en die werd na een paar maanden op gegeven moment gék van mijn verhalen over hem. En ik zat er ook bijna dagelijks. Sliep er 5 van de 7 nachten ongeveer. We waren echt drie eenheid, F, zijn (mannelijke) huisgenoot en ik. Zo gezellig. Als we niet bij elkaar waren, zaten we te appen of nog erger: uren te Facebook chatten. Elkaar vragen stellend als: pizza of burgers, strand of doe-vakantie.

Ondertussen dus nog wel met ex in contact. Totdat die echt volledig over de schreef ging en ik er klaar mee was.

En ik wilde eigenlijk alleen maar naar F toe die avond. Onder zijn vleugels zitten. En toen besefte ik me gigantisch hoe verliefd ik was. Dat was dag voor Valentijnsdag. Dus ik maar gezegd dat we moesten stoppen want ik had gevoelens. Zegt hij: ik ook, ik wil helemaal niet stoppen. Dat was 6 maanden na kennismaking. 13 februari is dus onze datum. Maand later gingen we samenwonen want we wilden geen seconde zonder elkaar zijn. We zijn voor gemak ook maar op 13 februari getrouwd na 5 jaar samen, lekker overzichtelijk.

(Is wel 2 keer uit geweest van zijn kant, niet vanwege gebrek aan liefde, maar omdat wij 6 jaar schelen - ik ben ouder - en hij bang was me dingen te ontzeggen).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Sep 2019 16:24

Re: Verliefdheid

Ik kwam uit een relatie van bijna 4,5 jaar, mijn ex en ik waren echt geen match en ik was erg ongelukkig. Mijn vriend kwam ineens op mijn pad en beiden waren we direct smoorverliefd. Dit uitte zich in veel contact, elkaar veel zien, veel leuke dingen doen, direct elkaars vrienden en familie ontmoeten en binnen 5 maanden samenwonen. Wat ik vooral merkte vergeleken met mijn ex, dat alles zo vanzelf en makkelijk ging.

Inmiddels zijn we alweer 7 jaar verder.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Sep 2019 16:28

Re: Verliefdheid

Vroeger ben ik wel echt letterlijk ziek geweest van verliefdheid. Dat ik echt krom lag van de buikpijn. Heel heftig was dat.

Zo heftig was het totaal niet toen ik net verliefd was op m'n man. Dat voelde direct veel vertrouwder. Veel minder tienermeisjesachtig verliefd zeg maar, maar gewoon een soort 'understanding' met elkaar dat dit goed was.
Wel heel veel contact met elkaar, veel aan elkaar denken en zoveel mogelijk elkaar zien. Ik weet nog dat een keer mijn internet kapot was en m'n (toen nog) vriend zo in de auto sprong om van Amstelveen naar Den Haag te rijden en het te fixen voor me (wat me intussen zelf gelukt was haha). Het was gewoon direct heel fijn eigenlijk. Niet hotel de botel maar gewoon duidelijk dat dit goed was.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 06 Sep 2019 16:53

Re: Verliefdheid

Wij werkte samen en merkte aan mijn man dat hij veel naar mij keek, heel aardig tegen mij was en ook echt naar mij toekwam voor een praatje en ik zag het aan zijn ogen. Zelf deed ik eigenlijk hetzelfde. Ik had ook echt hevige vlinders en alshij vlakbij stond vond ik hem zo lekker ruiken. Nu ik dit zo typ komt alles weer naar boven :love: Ik ben nu nog steeds erg gek op hem en hij op mij en soms voel ik die verliefdheidskriebels nog. We zijn nu 11,5 jaar bij elkaar.

In het begin was hij best romantisch en kreeg ik echt van die smsjes met heel veel kusjes enzo haha. Maar na een half jaar ebte dit wel weg. Dat hij niet meer romantisch is vind ik soms wel jammer.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 06 Sep 2019 17:03

Re: Verliefdheid

Als ik in het verleden verliefd was, dan was dat vaak ook echt halsoverkop. Bijna obsessief was ik dan bezig met de ander, zoveel mogelijk bij iemand willen zijn en zo veel mogelijk samen moeten doen.

Nu met mijn huidige vriend merk ik dat het allemaal gematigder is. Ik ben alsnog heel graag bij hem(en ik ben graag met hem in contact, we doen genoeg moeite voor elkaar), maar het is ook prima om gewoon ons eigen ding te doen. Ik ben echt stapelgek op hem en mijn dagen hebben meer lichtpuntjes als hij bij me is, ik merk ook juist dat dat gevoel sterker is als we niet zo op elkaars lip zitten.
Oh in de beginperiode heeft het gevoel ook heel erg moeten groeien trouwens. Waar ik voorheen altijd in één blik verliefd op iemand kon worden had ik nooit op die manier naar hem gekeken en had ik ook mijn twijfels omdat hij compleet mijn type niet was. Hij bleek al een hele tijd verliefd op mij te zijn, maar heeft het rustig aangepakt en mij alle ruimte gegeven om te ontdekken en weer te leren vertrouwen.

Dus antwoord op je vraag; ik denk niet dat (buiten het natuurlijke proces) verliefdheid bij iedereen hetzelfde werkt, omdat ik heb ervaren dat het zelfs bij mezelf niet altijd hetzelfde gaat.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Sep 2019 17:34

Re: Verliefdheid

Bij mij is het per keer verschillend dus dan zal het per persoon zéker verschillen.
Bij mijn huidige vriend was het vooral meteen een vertrouwd gevoel, gewoon relaxed om bij elkaar te zijn, blij worden van zijn lach, fijne telefoon - en appgesprekken (al herken ik helaas ook dat je elkaar via app gemakkelijk verkeerd begrijpt).
Andersom zegt hij dit ook zo te voelen . Ik merk het aan hem vooral doordat hij me vaak belt om mijn stem even te horen, door dat hij bezorgd is als ik wat later thuis ben etc. Hij appte heel in het begin ook een keer of we die dag nog konden afspreken ipv in het weekend "want ik moet je zien ". Dat vond ik heel romantisch! Ik ben 2x echt zo verliefd geweest dat ik echt best heftig lichamelijk reageerde: weken bijna niet eten en weinig slapen. Heel apart gevoel, beide keren viel ik ook 5 kilo af daardoor.
Laatst gewijzigd door Lookie op 06 Sep 2019 17:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 06 Sep 2019 17:37

Re: Verliefdheid

Het zijn vaak verschillende factoren. Toen ik jonger was ging het zoals hier ook al beschreven staat: aardig obsessief. Ik wist alle trainingstijden en het telefoonnummer (lang leve het telefoonboek) uit mijn hoofd.

Nu zijn er andere dingen waar ik op val. Attent zijn, lekker ruiken en zorgzaamheid zijn de dingen waarvan ik denk hé dat is een leuke man.
Carpe Diem
<<

Anoniem269

Bericht 06 Sep 2019 18:43

Re: Verliefdheid

Ik ben ook op verschillende manieren verliefd geweest. Volgens mij ligt dat vooral aan je state of mind en in welke fase van je leven je bevindt, welke bagage je op dat moment met je meeneemt etc.
<<

Anoniem269

Bericht 06 Sep 2019 18:45

Re: Verliefdheid

Ik vind trouwens wel dat als je verliefd bent (op welke manier dan ook) je altijd je best doet voor diegene. Graag bij diegene wilt zijn en tijd voor die persoon maakt. Als je dat niet doet, ben je ook niet verliefd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Sep 2019 20:27

Re: Verliefdheid

Hoe denkt je vriendin er dan over?
<<

Anoniem269

Bericht 06 Sep 2019 20:36

Re: Verliefdheid

Claire**** schreef:Ik ben ook op verschillende manieren verliefd geweest. Volgens mij ligt dat vooral aan je state of mind en in welke fase van je leven je bevindt, welke bagage je op dat moment met je meeneemt etc.


Ik denk dat dat ook deels een beetje met leeftijd te maken heeft. Bij mijn ex was ik 18 en viel ik bijvoorbeeld in eerste instantie op zijn uiterlijk. Bij mijn huidige partner was ik 23 en ben ik echt op zijn innerlijk gevallen. Als ik terug kijk voelde dat dat bij beide gewoon anders. En als je tegen de 30 aanloopt kijk je waarschijnlijk nog anders. Als je kinderen wil dan zoek je ook echt iemand die je ziet als vader van je kinderen. Als je 18 bent dan denk je daar nog niet over na.
<<

Anoniem307

Bericht 06 Sep 2019 21:37

Re: Verliefdheid

Als ik verliefd ben dan wil ik door de ander gezien worden. Overdreven gedragen, veel om degene heen hangen, veel hopen op contact zonder zelf de stap te zetten. Maar meestal was ik ook niet verliefd op één persoon, er waren er altijd wel meerderen die ik interessant vond. Ik was altijd op zoek naar de grenzen en niet echt op zoek naar de liefde.

Toen ik mijn man ontmoette wilde ik eigenlijk helemaal niet verliefd worden/zijn. Maar aan alles merkte ik dat ik het was. Bij hem wilde ik zijn, ik wilde voor hem zorgen, alles met hem bespreken. Het was een hele andere soort verliefdheid en ondanks dat ik echt wel verliefd was, wilde ik dat dus helemaal niet en heb hem op alle mogelijke manieren proberen weg te jagen. Niet met andere mannen, zoals vroeger, maar gewoon... Ik was er nog niet aan toe toen ik hem ontmoette. Pas achteraf kan ik zeggen dat ik echt verliefd was en dat ik precies mijn grenzen kende. Had ik het bijvoorbeeld aangelegd met een andere man, dan was hij niet mijn man geworden. Dat wist ik, dus dat was een no go.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Sep 2019 09:30

Re: Verliefdheid

Leuk om al jullie verhalen te lezen! En het zal inderdaad ook met levensfases te maken hebben. Die puberale verliefdheid verwacht ik niet meer terug te krijgen maar hoop toch wel dat ik ooit wel heftige kriebels weer mag voelen en die enorme energie die verliefdheid met zich meebrengt.

Lot, mijn vriendin praat het heel vaak goed voor de mannen met wie ik date waardoor ik me dan weer slecht over mezelf voel. Ze bedoelt het goed maar ik merk dat het me elke keer ontzettend boos maakt omdat ze het vaak voor hen opneemt.
Laatste date laat dagen niets van zich horen om vervolgens weer te appen. Ik heb er geen zin meer in maar vriendin komt dan met allerlei excuses voor hem aanzetten en vind dat ik te hoge verwachtingen heb terwijl ik het alleen maar als desinteresse kan zien.

Ik was dus voornamelijk benieuwd of er inderdaad echt mensen zijn die wel iemand heel leuk vinden maar vervolgens amper contact zoeken, dat kan ik me niet voorstellen namelijk :)
En ik vind het heel leuk om jullie verhalen te lezen haha
<<

Anoniem269

Bericht 07 Sep 2019 09:59

Re: Verliefdheid

Hmm ja ik hoor dit vaker van vriendinnen, maar ik denk dan ook moet je dan echt elke dag met elkaar appen? Veel mannen hebben een hekel aan appen. Ik vind 't niet zo raar dat je op gegeven moment even een paar dagen niks stuurt. Kijk, als jij belt en hij neemt niet op en belt dagen niet terug vind ik 't wat anders. Maar dat ge-app... ik weet t niet zo goed.
We zijn ook zo bereikbaar de hele tijd, je hebt geen kans meer om elkaar te missen en daardoor je gevoelens te beseffen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Sep 2019 10:17

Re: Verliefdheid

Nee, ik vind ook niet perse dat iemand constant berichtjes moet sturen maar er is verder ook geen nieuwe date gepland of enige andere vorm van bevestiging dat hij mij ook beter wil leren kennen. In dat geval word ik wel een beetje onzeker en durf ik ook niet zo goed meer nieuwe dingen voor te stellen.
<<

Anoniem326

Bericht 07 Sep 2019 13:40

Re: Verliefdheid

Mijn laatste verliefdheid was nog van voor het app tijdperk. Maar je had toen wel sms en hyves ?. Ik geloof dat ik vooral van het per ongeluk expres elkaar tegenkomen was. Dus van “ga je volgende week vrijdag ook naar dat feestje” en dat je dan de hele tijd om je heen staat te kijken. Van meteen afspreken hield ik niet. Ik was meer van de korte ontmoetingen met andere mensen erbij in een kroeg of op een feestje. Maar goed, de laatste keer dat ik verliefd was is ruim 10 jaar geleden.

En hoe ik verliefdheid ervaar? Ik vind best veel mannen leuk, grappig en aardig. Maar ik heb maar zelden een fysieke klik met iemand. Dus als ik verliefd ben voel ik letterlijk kriebels als diegene me aanraakt en ik wil dan aangeraakt worden. Of die fysieke klik er is, weet ik al vanaf ongeveer de eerste blik. En er gaat bij mij nooit iets groeien of ontstaan vanuit een vriendschap. Het is er of het is er niet. Ik wil ook niet meteen de hele tijd bij iemand zijn. Ik geloof dat ik als ik verliefd ben nog liever fantaseer over mijn object dan dat ik daadwerkelijk de hele tijd bij hem ben of contact met hem heb, want ik ben dan verliefd op het beeld dat ik gecreëerd heb bij het uitstraling en uiterlijk van een man. De werkelijk doet daar natuurlijk bijna altijd afbreuk aan. Mijn relaties zijn altijd ontstaan uit aantrekkingskracht van een uiterlijk en uitstraling/charisma. Ik denk zelf niet dat dat de beste basis is.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 09 Sep 2019 18:32

Re: Verliefdheid

Grappig dat de meeste schrijven dat verliefdheid als puber weer anders was dan nu. Ik ervaar dat helemaal niet zo anders, sterker nog: de beide keren dat ik verliefd was en daardoor ook echt misselijk van verliefdheid waren beide ná mijn 30e. Stom hè..

En om even op jouw vraag over contact zoeken terug te komen: ja, dat is wel iets wat bij mij bij elke verliefdheid terug komt: hem veel willen zien en spreken. Ik ben best introvert, heb veel tijd alleen nodig, maar degene op wie ik verliefd ben wil ik gewoon veel zien en spreken
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Sep 2019 19:19

Re: Verliefdheid

HG, ik heb dus ook zelden een fysieke aantrekkingskracht tot iemand. Ik date wel maar zelden met iemand waar ik zenuwachtig van word. Ik kan me nog wel jouw foto herinneren dat je op straat aan het bellen was, je zei dat je toen heel verliefd was. Prachtig was je daar!

Lookie, wat fijn om te lezen! Ik hoop echt dat ik nog een keer head over heels mag raken! Wederzijdse verliefdheid is zo ongelooflijk uniek!
<<

Bambi_123

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 10 Sep 2019 12:47

Bericht 13 Sep 2019 12:20

Re: Verliefdheid

Ik ben het biechtje die nu al ruim een jaar verliefd is op een ander. Maar omdat ik dan niet ergens anders kan meeschrijven maar even een ander account aangemaakt.


Marin schreef:
Zo heftig was het totaal niet toen ik net verliefd was op m'n man. Dat voelde direct veel vertrouwder. Veel minder tienermeisjesachtig verliefd zeg maar, maar gewoon een soort 'understanding' met elkaar dat dit goed was.
Wel heel veel contact met elkaar, veel aan elkaar denken en zoveel mogelijk elkaar zien. Ik weet nog dat een keer mijn internet kapot was en m'n (toen nog) vriend zo in de auto sprong om van Amstelveen naar Den Haag te rijden en het te fixen voor me (wat me intussen zelf gelukt was haha). Het was gewoon direct heel fijn eigenlijk. Niet hotel de botel maar gewoon duidelijk dat dit goed was.


Ik vraag mij toch af of dit genoeg is. Ikzelf heb het met mijn man ook. Ik ben nooit stapel verliefd geweest. Het voelde gelijkt goed en het is prima. Maar ja, nu toch echt wel weer stapel verliefd.... Maar dan op een ander.....
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Sep 2019 12:58

Re: Verliefdheid

Wow Bambi, dat lijkt me wel echt moeilijk, een jaar al. Kun je het contact niet verbreken? Benieuwd hoe je er zelf in staat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Sep 2019 13:12

Re: Verliefdheid

Gezien je mij gequote hebt voel ik me aangesproken maar voor mij is het zeker meer dan genoeg. Ik vind dit een veel volwassener normale verliefdheid dan die verliefdheden van vroeger. Ik ben nog altijd verliefd op m'n man maar godzijdank word ik er niet dagelijks ziek van haha.
Maar vervelend en heftig voor jou dat je zo verliefd bent op een andere persoon dan je man. Dat lijkt me heel verdrietig.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers