Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Center Parcs of Landal?

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Feb 2018 18:12

Center Parcs of Landal?

Wij gaan met vrienden en de dan 1 jarige dochter een weekend weg in april. Nu hadden ze het over Center Parcs of Landal. Vroeger gingen wij heel vaak naar CP en vond het altijd super. Laatste tijd hoor ik wat meer wisselende verhalen. Landal ben ik 1 keer geweest in een luxe huisje en verder niet. Heeft er iemand ervaring met beide parken en welke vinden jullie het leukst?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem244

Bericht 02 Feb 2018 18:29

Re: Center Parcs of Landal?

Qua zwembad center parcs maar qua huisjes landal :)
Maar verschilt ook wel weer per park wat een aanrader is :)
<<

Juli14th.

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 01 Feb 2018 14:26

Bericht 15 Feb 2018 18:52

Re: Center Parcs of Landal?

Center Parcs vind ik vrij prijzig en vaak erg gedateerde huisjes en achterstallig onderhoud. Ik ben in de afgelopen jaren bij verschillende parken van Landal geweest en de huisjes worden gewoon veel beter up to date gehouden en je kunt eventueel voor circa twee tientjes extra een huisje huren met een recent vernieuwde inrichting. Ook hebben de meeste parken een prima zwembad, een restaurant en/of snackbar, een kleine supermarkt en verschillende activiteiten. Landal heeft naar mijn mening een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers