Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Feb 2014 21:15

Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Naar aanleiding van het topic 'waar wil je nooit meer naartoe?'

Wat vond je zo'n leuke plaats (land, stad, streek) dat je er heel graag nog eens naar toe wil?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Feb 2014 21:17

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

- Ik zou de zoutvlakten in Bolivia nog wel een keer willen zien maar dan in een ander seizoen.
- Istanbul, ik ben er een week geweest en ik heb het idee dat ik er nog wel een week door zou kunnen brengen.

Edit:

- Oh ja, Portland, Oregon zou ik nog graag eens heen willen!
Laatst gewijzigd door Pompoen op 18 Feb 2014 23:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Feb 2014 21:17

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Heel veel plaatsen wel. St. Julians in Malta, Brighton, Londen, Canterbury, Torquay en nog wel wat plaatsen die ik nu vergeet in Engeland, Alcudia op Mallorca, Parijs, enzovoort. Ik wil ook nog wel naar Amerika maar dan nu misschien wel eerder de oostkust. Oh, en Krakow, Polen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 18 Feb 2014 21:26

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Er zijn heel veel plaatsen waar ik nog wel een keer naar toe wil. New York en Andalusie staan toch wel bovenaan, omdat ik het gevoel heb daar nog niet alles gezien te hebben.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 18 Feb 2014 21:27

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

New York :heart:. Sowieso de VS, maar dan ook nog allerlei plaatsen waar ik nog niet ben geweest.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 18 Feb 2014 21:43

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Eindhoven :), afgelopen weekend voor het eerst geweest, vond het erg gezellig!
En New York en Disneyparken over de hele wereld!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 18 Feb 2014 21:45

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Ik vond Slovenië zo verrassend leuk en mooi, dus daar wil ik nog wel een keer naar toe!
En ik wil heel graag weer op Wintersport, echt prachtig zo'n witte natuur.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Feb 2014 21:48

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Oh, zo veel maar dan kom ik nooit toe aan de plekken die ik ook nog wil zien.

Ik zit elk jaar toch wel weer te twijfelen over de Zijderoute landen:

ik ben maar heer kort in Turkmenistan geweest en heb daar afgelopen keer op de Vakantiebeurs toch wel weer naar gekeken, er zijn best wel dingen die ik nog wil zien en ik vond de mensen op bv markten ed zo mooi. leuk en vriendelijk (en absoluut niet opdringerig) ook omdat ze nog niet zo veel toeristen gewend zijn.

Ik vond Uzbekistan zo mooi qua gebouwen (echt een aanrader voor iedereen): Afbeelding Afbeelding Afbeelding Ik ben dol op al die blauwe tegeltjes: Afbeelding

Afgelopen april/mei ben ik in Moskou en St. Petersburg geweest en daar zou ik nog wel dagen kunnen rondlopen. Ik heb dit jaar echt weer gekeken naar een reis maar is vrij aan de prijs en ik wil nog zoveel andere dingen maar echt ik wil een keer terug en nog meer van Rusland zien.

Barcelona wil ik ook nog wel weer naar toe, net als Parijs, Londen, Berlijn en Wenen. Zulke mooie steden met zo veel dingen te doen en te zien, mooie musea.

Kirgizië was zo prachtig qua natuur en mensen.

Iran vond ik ook zoveel mooie dingen hebben en vriendelijke mensen: bij deze brug in Isfahan Afbeelding heb ik zo leuk zitten praten met al die mensen die er zaten en ook heerlijk mensen gekeken. Ook hier mooie gebouwen: Afbeelding en heel veel blauwe tegeltjes: Afbeelding
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 18 Feb 2014 21:51

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Madeira. En ik wil best nog eens naar New York en nu wel wat zien.
<<

Anoniem38

Bericht 18 Feb 2014 21:59

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Cuba, Canada, Curacao, Thailand, Laos, Cambodja, Oman, Denemarken... Veel te veel eigenlijk!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 18 Feb 2014 22:27

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Ik wil graag nog een keer naar New York en Londen (dat laatste staat al gepland).
<<

Anoniem40

Bericht 18 Feb 2014 22:42

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

New York en IJsland zijn de eerste die in me op komen. New York is te groot om in een paar dagen te kunnen zien en ik ben ook maar 3 dagen in IJsland geweest en dat was ook veel te kort natuurlijk!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Feb 2014 22:46

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Vietnam, IJsland, Lissabon (daar wil ik elke maand wel naar toe), Denemarken
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Feb 2014 22:57

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Italië! En dan specifiek Rome en Florence en yay daar ga ik van de zomer weer heen! Verder alle steden waar ik al eens ben geweest, zoals Londen, Berlijn en Barcelona. Parijs ook, maar dat gaat begin mei gebeuren.
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 18 Feb 2014 23:31

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Ik wil heel graag terug naar San Francisco. En dan wél naar Alcatraz. En naar Bryce Canyon om daar een hele dag te wandelen.

Verder wil ik altijd naar Dublin en Liverpool. Vanwege het fijne gevoel dat die twee steden mij altijd weer geven.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Feb 2014 23:35

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Jip83 schreef:Cuba, Canada, Curacao, Thailand, Laos, Cambodja, Oman, Denemarken... Veel te veel eigenlijk!


Wauw, ben je daar allemaal al eens geweest? Ik wil ook naar Cuba, Curacao en Oman in elk geval! Maar ja die horen in het rijtje nog niet geweest maar wel op de verlanglijst thuis en niet hier in dit topic ;-).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Feb 2014 23:39

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Carra schreef:Ik wil heel graag terug naar San Francisco. En dan wél naar Alcatraz. En naar Bryce Canyon om daar een hele dag te wandelen.

Verder wil ik altijd naar Dublin en Liverpool. Vanwege het fijne gevoel dat die twee steden mij altijd weer geven.


OH hoe kan ik Dublin vergeten?! :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem80

Bericht 18 Feb 2014 23:40

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Amerika! In het bijzonder nogmaals naar New York, Washington DC, Los Angeles en Yosemite!

In Europa wil ik graag nog eens naar (waar ik dus al eerder ben geweest, want zo las ik de vraag): Rome, New Castle, Iseo (Italie) en L'Estartit (Spanje).


edit zo was de vraag dus ook bedoeld
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 19 Feb 2014 05:51

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Disneyland Parijs :cheering:

En de andere Disney parken, maar daar ben ik nog nooit eerder geweest, dus dat is niet 'nog' een keer.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem152

Bericht 19 Feb 2014 07:25

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Lapland, Australië, Argentinië, Chili, Londen, New York, west kust VS, Curaçao.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Feb 2014 12:32

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Tenerife vond ik schitterend. Daar ben ik nu 2 x geweest, maar zou er zo weer heen gaan.

Ik blijf ook in Frankrijk komen. Ik hou van kamperen en naar mijn mening kun je dat het beste in Frankrijk doen. Ik krijg daar nooit genoeg van.

Qua verre landen zou ik graag nog eens naar Nepal gaan. Ik vond het daar schitterend. Zowel de gekte van de grote stad als de rust en ruimte van de natuur. Geweldig!

Qua steden zou ik graag nog eens terug willen naar Sevilla en Madrid. New York zou ik ook geen nee tegen zeggen.
<<

Anoniem 52

Bericht 19 Feb 2014 12:55

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Liefst ga ik jaarlijks terug naar Parijs :)
<<

Anoniem17

Bericht 19 Feb 2014 13:02

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Berlijn, ik ben echt gek op die stad :) Misschien dat we dit jaar weer eens gaan.
Cornwall, vanwege de jeugdherinneringen. Wij gingen vroeger elk jaar naar Cornwall op vakantie. Gelukkig gaan we dit jaar weer een x, met het hele gezin + aanhang :D
Kos, dat vond ik een prachtig eiland.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Feb 2014 13:28

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Kiev. Ik ben er nu in de winter geweest, maar zou het nog wel een keertje in het voorjaar willen zien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 19 Feb 2014 13:33

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Qua steden: New York, Stockholm, Berlijn en Parijs

Qua landen: IJsland (en nu wil ik verdorie wel het Noorderlicht zien).
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers