Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aruba

<<

Anoniem253

Bericht 02 Mrt 2014 19:15

Aruba

Wij willen deze zomer naar Aruba maar twijfelen tussen de resorts. We hebben riu palace op het oog en de holiday in. Iemand hier ook geweest?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 02 Mrt 2014 21:27

Re: Aruba

Holiday in heb ik goede verhalen over gehoord toen ik zelf op vakantie was op Aruba. Maar heb er zelf niet gezeten.

Riu leek mij persoonlijk echt helemaal niks, echt over the top Amerikaans alles daar...

Wij hadden zelf een appartement in "The Mill Resort" en dat is ons erg goed bevallen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

ChiQ

Bericht 02 Mrt 2014 22:33

Re: Aruba

Wij zijn naar Aruba geweest, naar Riu Palace! Ik vond 't waanzinnig mooi; lekker eten etc, maar verder was er op het resort zelf weinig te beleven. Niet dat dat erg was hoor maar zoek je meer leven dan is dit hotel net ff te saai. We hebben heerlijke cocktails gedronken, tijdens het eten was er elke dag een dame die verse pasta's maakte en een dame die verse salades voor je maakte. Veel keus aan eten! Wij hadden een prachtige kamer met zeezicht, een kleine walk in closet en een fijne badkamer. Superfijn bed die je zachter en harder kon maken (ja echt!) en in de hoek had je je eigen bar met drankjes die je gewoon kon pakken. Het is wel erg koloniaal, erg zware meubels etc. Dus zoek je iets tropischer, dan is dit niet the place. Oranjestad is goed te bereiken, je hebt goede winkels trouwens en je kan 's avonds gewoon veilig over straat.
<<

Anoniem253

Bericht 03 Mrt 2014 08:59

Re: Aruba

Dat klinky goed Chiq! Hoe lang geleden ben jij daar geweest? Ik lees nu veel slechte recenties over de staat van het hotel. In Mexico ben ik ook in riu palace geweest maar die was net verbouwd, alles was dus nieuw.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 03 Mrt 2014 09:10

Re: Aruba

Wij zijn een aantal jaar geleden ook in het Riu geweest, echt n geweldig hotel. Ik vond de kamer die wij hadden wel vrij ouderwets. Zwembad en ligging echt super en de all in is erg goed.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 03 Mrt 2014 13:44

Re: Aruba

Ben er zelf niet geweest hoor, maar m'n schoonouders zijn een maandje terug geweest, zij zaten in Riu Palace. En ik heb alleen maar gehoord dat het super, super, super was.
<<

Anoniem253

Bericht 03 Mrt 2014 13:49

Re: Aruba

Van deze reacties wordt ik blij :-). Ik lees wel overal dat er te weinig strandbedjes zijn. Hebben jullie dit ook zo ervaren?
<<

ChiQ

Bericht 03 Mrt 2014 14:19

Re: Aruba

Zeikerds heb je helaas echt overal! Wij konden in hoogseizoen elke dag gewoon een strandbedje pakken hoor, zijn er genoeg! Wat ik me nu wel herinner, wij waren er eind juni in 2009 maar het waaide elke dag zó hard! Je werd gewoon gezandstraald maar dat schijnt dus normaal te zijn op aruba. Alles waaide ook weg zelfs de ligbedden kan je nagaan! Dus een tijdschriftje lezen lukte niet. Was wel heerlijk hoor, maar een zacht tropisch briesje kan je vergeten.
<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:29

Bericht 03 Mrt 2014 14:50

Re: Aruba

Wij zaten 4 jaar geleden in het riu en echt het was heerlijk, fijne kamer, lekker en uitgebreid eten. We hebben 2 jaar daarvoor in the Mill gezeten, ook erg leuk maar niet echt te vergelijken met elkaar.
<<

Anoniem253

Bericht 03 Mrt 2014 15:21

Re: Aruba

Is palm beach ook echt zo mooi?
<<

Anoniem253

Bericht 03 Mrt 2014 15:46

Re: Aruba

ChiQ schreef:Zeikerds heb je helaas echt overal! Wij konden in hoogseizoen elke dag gewoon een strandbedje pakken hoor, zijn er genoeg! Wat ik me nu wel herinner, wij waren er eind juni in 2009 maar het waaide elke dag zó hard! Je werd gewoon gezandstraald maar dat schijnt dus normaal te zijn op aruba. Alles waaide ook weg zelfs de ligbedden kan je nagaan! Dus een tijdschriftje lezen lukte niet. Was wel heerlijk hoor, maar een zacht tropisch briesje kan je vergeten.


Ja dat is waar! Ik hou wel van wind in die hitte.. Wordt je lekker snel bruin haha. Ik denk dat het dan toch riu palace wordt :-).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers