Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend aan de kust

<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 08 Okt 2018 11:35

Weekend aan de kust

Aankomend weekend ga ik samen met mijn man op zaterdagavond naar Soldaat van Oranje.
Zelf komen wij niet uit de omgeving, dus gaan we een hotel boeken en daar overnachten.
Heeft er iemand leuke tips voor gezellige restaurants of uitjes in de omgeving?
Even lekker uitwaaien op het strand staat in ieder geval op de planning.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 08 Okt 2018 21:00

Re: Weekend aan de kust

Waar logeer je Arizona? De plaats bedoel ik... en waar hou je van qua eten?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 09 Okt 2018 08:59

Re: Weekend aan de kust

We hebben een hotel in Noordwijk geboekt, maar vinden het ook geen probleem om ergens naar toe te moeten rijden.
Qua eten.. mijn man is gek op een goed stuk vlees en we zijn beiden gek op Italiaans eten. Al vind ik het ook leuk om eens iets anders te proberen. Oh ja, misschien handig om te weten dat mijn man geen vis eet (jammer genoeg :( )

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Anoniem298

Bericht 09 Okt 2018 10:59

Re: Weekend aan de kust

In welk hotel verblijf je? Over het algemeen liggen de hotels redelijk centraal en wandel je zo naar het strand en de boulevard. Er zit ook een leuke winkelstraat (Hoofdstraat) tegenover de boulevard, op die boulevard zitten allemaal leuke restaurants. Ik ging altijd graag naar La Galleria (Italiaans), dat zit ook aan die boulevard. Oh en De Zeemeeuw is ook een aanrader, daar kun je zowel vlees als vis eten. Verder zou je uit kunnen wijken naar Leiden, hele leuke (winkel)stad met nog veel meer restaurants en barretjes. Ik denk nog even verder na over leuke uitjes in de omgeving.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 09 Okt 2018 16:15

Re: Weekend aan de kust

Arizona schreef:We hebben een hotel in Noordwijk geboekt, maar vinden het ook geen probleem om ergens naar toe te moeten rijden.
Qua eten.. mijn man is gek op een goed stuk vlees en we zijn beiden gek op Italiaans eten. Al vind ik het ook leuk om eens iets anders te proberen. Oh ja, misschien handig om te weten dat mijn man geen vis eet (jammer genoeg :( )


La galleria is inderdaad leuk. Hiro Mina vinden wij ook erg lekker (sushi) Verder is Katwijk ook leuk en vind ik persoonlijk ook leukere strandtenten hebben dan Noordwijk. (Persoonlijk vind ik noordwijk vaak iets te kak, en veel zien en gezien worden)
Op zondag gratis parkeren in Katwijk :thumbup: Qua restaurants: Neeffies is leuk, het wapen van Katwijk, en strandtent het Strandhuys. Qua uitjes kun je inderdaad makkelijk naar Leiden, of anders lekker wandelen in Panbos of het strand. Op zondag zijn ook wel een aantal winkels open in Noordwijk en Leiden. In Katwijk zijn de winkels dicht, de restaurants zijn wel open.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 14 Okt 2018 20:50

Re: Weekend aan de kust

Beachgirl en Jet, bedankt voor jullie tips, we hebben echt een heerlijk weekend gehad!

2014 - ♥
2019 - ♥

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers