Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Polen

<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 28 Mrt 2019 21:05

Polen

Wij willen dit jaar met de auto op vakantie naar Polen.
Is er iemand hier die er wel eens is geweest? Los van de hoofdstad?
Wij gaan altijd met name de minder toeristische dingen doen.
En weet iemand toevallig of Polen een beetje bekend is met coeliakie? (gluten intolerantie)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Mrt 2019 21:15

Re: Polen

Supermarkten in Polen hebben gewoon gv producten. In Krakau zijn veel hippe restaurants waar je ook gv kunt eten, ik vond het te doen, maar niet super gemakkelijk. In air bnb met supermarkt eten wel goed te doen. Ik denk dat het uit eten buiten Krakau lastiger is, vooral bij de minder toeristische plekken. Maar ik ben alleen bekend in Krakau.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 29 Mrt 2019 06:50

Re: Polen

Dank je wel Joey, ik dacht al zoiets. Maar dan kunnen we aardig uit de voeten. We hebben immers ook een maand Sri Lanka overleefd, en daar waren 0.0 glutenvrije producten.
Maar omdat dit een gewone vakantie wordt is het wel fijn dat er iets meer glutenvrij is. Dat scheelt een hoop werk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 29 Mrt 2019 08:06

Re: Polen

Zelf ben ik alleen in Warschau geweest en vind dat echt een hele leuke stedentrip incl hippe eettentjes. Over gv echter geen idee.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 29 Mrt 2019 09:20

Re: Polen

Ik ben ook op Sri Lanka geweest. Prachtig land, drama qua gv eten. Dan is Polen echt veel beter hoor :D. Polen schijnt verder ook erg mooi te zijn, maar ik weet er weinig van. Ik bedenk nu net wel twee dingen die m'n broertje er doet. Ze gaan af en toe wandelen in de bergen en dan slapen ze in hutjes. Veel Polen doen dat in het weekend. In de omgeving van Zakopane. Het andere, de hele andere kant op, wat mooi schijnt te zijn de meren van Mazury.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 30 Mrt 2019 07:07

Re: Polen

Klinkt goed wat je broertje doet! Denk dat wij gaan slapen in airbnb zodat we gemakkelijk kunnen koken. Onze dochter heeft coeliakie, zij eet wel heel veel en divers maar kan vanwege haar leeftijd ook minder snel schakelen als een volwassene.

Ik ga me er verder in verdiepen, Warschau staat ook op mijn lijstje. Ben heel benieuwd naar die stad. Alleen denk ik dat we dat niet gaan redden qua tijd. Waarschijnlijk gaan we alleen naar het oostelijke deel van Polen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers