Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen een weekendje de natuur in!

<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 18:57

Bericht 03 Sep 2018 13:39

Alleen een weekendje de natuur in!

Hoi,

Eind september wil ik graag in mijn eentje, zonder man en kind, een weekend weg. Keywords: midden in de natuur, veel wandelen (niet teveel bebouwing tegenkomen), veel lezen en luieren. Fijne hotelkamer, waar ik lekker kan chillen liefst met bad. Geen krap kamertje dus. Eten hoeft niet per se, ik kan ook boodschappen meenemen.

Ik woon in het midden van het land (U.tr) en zoek iets wat met OV goed bereikbaar is. Hebben jullie goede tips? Ervaringen? Ben benieuwd!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Sep 2018 14:49

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Natuur en er toch met de OV komen gaan lastig samen vrees ik.

Misschien iets rond de Loonse en Drunense Duinen.
De Peel, Maashorst of Maasduinen kan ook wel, maar overal zal het bereiken via OV het lastigst zijn.
Ik zou goed kijken waar bepaalde buslijnen lopen.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Sep 2018 15:44

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Met een OV-fiets of NS taxi kun je op de meeste plekken wel komen.

Misschien is Dordrecht icm de Biesbosch leuk? Daar kun je goed komen met de trein (via Rdam) en dan kun je lekker wandelen. Ik zag bv deze:

http://biesburcht.nl/
<<

Anoniem249

Bericht 03 Sep 2018 17:57

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Ik zou als ik jou was zoeken op natuurhuisje.nl of via airbnb naar een huisje met een open haard in Nederland. Dat zijn vaak gezellige huisjes in de natuur :-)

Misschien fiets meenemen in de trein, dan kom je al een heel eind de natuur in.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Sep 2018 18:02

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Oh ja dat natuurhuisje.nl popt steeds op in mn insta en dat ziet er superleuk uit!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 03 Sep 2018 18:54

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Ooh heerlijk zeg! Ik heb niet meteen tips, maar wil je alvast heel veel plezier wensen!
De Veluwe is denk nu mooi met de heide nog net in bloei en de bomen die verkleuren.
<<

Anoniem302

Bericht 09 Sep 2018 14:07

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem302 op 18 Mei 2021 15:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Linvi

Bericht 09 Sep 2018 18:36

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Ik kan je het van der Valk hotel in Harderwijk echt aanraden!! Dichtbij de bossen en zandverstuiving.
Echter wel vlakbij een woonwijk.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Sep 2018 19:22

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Gray schreef:kijk eens op netl.nl absolute aanrader!!!!
Hotels zijn er wel in de buurt maar bij netl kun je ook het een en ander huren. heerlijk om te wandelen en ke kijkt je ogen uit.

Bedoel je die in de Noordoostpolder? Zeker een aanrader, daar kan je heerlijk wandelen, gezellig en dichtbij zijn er ook een paar prachtige bossen (met de meesten paddenstoelen van NL).
<<

Anoniem302

Bericht 10 Sep 2018 10:01

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem302 op 18 Mei 2021 15:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 11 Sep 2018 13:11

Re: Alleen een weekendje de natuur in!

Wat leuk! 'Vroeger', toen toegang nog gratis was, kwam ik er ook vaak. Heerlijk om te wandelen en erg leuk terras. Door verhuizing ben ik er niet meer geweest. Binnenkort gok ik weer eens heen, meteen combineren met de bossen daar.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers