Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temperatuur op Schiphol

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 25 Jul 2018 14:33

Temperatuur op Schiphol

Is iemand recent op Schiphol geweest? Is het daar binnen de laatste dagen erg warm of is dat allemaal gereguleerd en dus eigenlijk net zo warm als anders? Dan kan ik mij vast psychisch en praktisch voorbereiden :)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 25 Jul 2018 14:41

Re: Temperatuur op Schiphol

Niet warm, gewoon airco aanwezig. Maar hoezo psychisch voorbereiden? :confused:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 25 Jul 2018 15:02

Re: Temperatuur op Schiphol

Als het bloedheet is stel ik mij alvast in op een paar uur in de hitte, dat bedoelde ik met psychisch
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jul 2018 15:04

Re: Temperatuur op Schiphol

En een dun shirtje aan. Maar ik vind het sowieso altijd warm op Schiphol, ook in de winter. Kleed me daar idd bewust luchtiger voor aan als ik reis.
Let's discover the world together.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 25 Jul 2018 15:45

Re: Temperatuur op Schiphol

Thanks voor jullie reacties. De warmte op Schiphol zelf is mij eigenlijk nog nooit zo opgevallen. Maar draag sowieso een luchtige soepele broek en een shirtje, want dat vind ik in het vliegtuig prettig. En een vestje mee voor als het fris is.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 25 Jul 2018 18:04

Re: Temperatuur op Schiphol

Ik was er afgelopen weekend. Vond het gewoon normaal.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem248

Bericht 25 Jul 2018 18:10

Re: Temperatuur op Schiphol

Als het je nog nooit zo,opgevallen is, waarom wil je dan weten waar je je op voor moet bereiden? :wink:

Mijn vriend werkt op Schiphol, hij vindt het er altijd wel warm. Maar hij heeft het sowieso al heel snel warm. Die paar keer dat ik er loop, vind ik het eigenlijk wel meevallen. Ik denk dat je vooral uit de buurt moet blijven van ramen waar de zonsopgang staat, bij de gates.
<<

Anoniem249

Bericht 25 Jul 2018 18:37

Re: Temperatuur op Schiphol

Indien je een lange vlucht hebt zou ik me eerder kleden op de kou. Ik vind het normaal gesproken al koud, maar nu met het warme weer lijkt het me helemaal een ding. Je raak toch gewend aan de hoge temperaturen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jul 2018 20:05

Re: Temperatuur op Schiphol

Hee Fjell, lang niet gezien toch?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 25 Jul 2018 20:08

Re: Temperatuur op Schiphol

Maple schreef:Als het je nog nooit zo,opgevallen is, waarom wil je dan weten waar je je op voor moet bereiden? :wink:


Omdat het normaal als ik vlieg buiten meestal geen 35 graden is....:) Die tip van de ramen is wel een goede trouwens, probeer ik rekening mee te houden voordat ik op een stoel neerplof.
<<

Anoniem248

Bericht 25 Jul 2018 20:14

Re: Temperatuur op Schiphol

M’n iPad heeft typ-kuren, ramen waar de zon op staat, bedoelde ik. Maar ik denk dat je dat wel begreep :) Graag gedaan, succes!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jul 2018 20:54

Re: Temperatuur op Schiphol

Claire**** schreef:Indien je een lange vlucht hebt zou ik me eerder kleden op de kou. Ik vind het normaal gesproken al koud, maar nu met het warme weer lijkt het me helemaal een ding. Je raak toch gewend aan de hoge temperaturen.


Ik ben juist al een paar keer flauw gevallen aan boord vanwege de warmte. Maar ik kan daar ook slecht tegen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 25 Jul 2018 20:56

Re: Temperatuur op Schiphol

Marin schreef:
Claire**** schreef:Indien je een lange vlucht hebt zou ik me eerder kleden op de kou. Ik vind het normaal gesproken al koud, maar nu met het warme weer lijkt het me helemaal een ding. Je raak toch gewend aan de hoge temperaturen.


Ik ben juist al een paar keer flauw gevallen aan boord vanwege de warmte. Maar ik kan daar ook slecht tegen.

Zo ja, inderdaad. De hele vlucht naar Florida destijds, niet te doen, zo warm.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 26 Jul 2018 09:25

Re: Temperatuur op Schiphol

Stom is dat het in vliegtuigen. Het is altijd óf veel te warm óf veel te koud, maar bijna nooit gewoon lekker. Hopelijk valt de temperatuur op Schiphol mee en goede vlucht gewenst Char!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 26 Jul 2018 10:21

Re: Temperatuur op Schiphol

Dank je wel!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers