Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiebestemming eind september met baby 9 maanden

<<

Anoniem252

Bericht 17 Jul 2018 08:29

Vakantiebestemming eind september met baby 9 maanden

Wij gaan dit najaar in de laatste week van september en eerste week oktober op vakantie. In juni zijn we bij Barcelona in de buurt geweest en dat was super leuk! Nu ben ik dus op zoek naar een leuke bestemming met onze baby van dan 9 maanden. Hebben wel een paar eisen:

Voor de bestemming
-maximaal 2,5-3 uur vliegen
-transfertijd maximaal 30 min rijden.
-temperatuur 25-30 graden
-voorkeur voor een plaats waar wat te doen is qua restaurantjes, wat terrasjes, eventueel wat winkels.

En qua accommodatie, mocht iemand tips hebben.
-appartement of huisje
-verwarmd kinderzwembad
-maximaal 10-15 min lopen van centrum
-kindvriendelijk

Bij voorkeur dus niet de Costa brava want daar zijn we dus net geweest :P.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 17 Jul 2018 12:42

Re: Vakantiebestemming eind september met baby 9 maanden

Lantana resort in Pula, Sardinie.
Halfuurtje rijden vanaf Cagliari (vliegveld).
Loopafstand van klein dorpje Pula. Hotelkamers/appartementjes met zwembad en speeltuintje erbij. Als je wilt kun je ook ontbijtservice kiezen. Wij waren daar vorig jaar eind oktober en toen was t nog steeds zo rond de 27-28 graden.

Heb nog wel wat meer childproof adresjes maar deze voldoet iig aan al je voorwaarden volgens mij.
<<

Anoniem252

Bericht 17 Jul 2018 12:43

Re: Vakantiebestemming eind september met baby 9 maanden

Thanks voor je tip!
Andere chilproofadresjes zijn ook welkom hoor. Vind het altijd fijn om gericht te kunnen kijken ipv zoveel accomodaties en bestemmingen door te moeten kijken.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 17 Jul 2018 13:26

Re: Vakantiebestemming eind september met baby 9 maanden

Le sarrail id buurt van Carcassonne Frankrijk.
Prachtig en superleuke mensen! Paradijs voor kinderen (al is jouw dochtertje denk ik net te jong voor de meeste speeldingen). Verwarmd zwembad. Weet niet hoe warm het daar nog is eind september

Monte da Vilarinha, Carrapateira Portugal (wel iets verder rijden vanaf vliegveld), maar supermooie omgeving en geweldig accommodatie (lieve mensen ook )

Borgo podero Monte sixeri in t noorden van sardinie (moet je op Alghero vliegen, daar is t vlakbij). Hebben ze ook een boerderijtje met wat dieren. Veel leuke strandjes en stadjes s id omgeving (niet op loopafstand though)

Cantueso in andalusie, Spanje. Dat was onze eerste echte vakantie met ons dochtertje van toen 10 maanden.

Quinta dos Moinhos in de buurt van porto, Portugal.
Nederlandse eigenaren. Schitterend aangelegd, met sinaasappelbomen in de tuin. Ik vond zelf de eigenaren niet super sympathiek, maar ze regelen op zich wel alles voor je. Eind september weet ik niet zeker of t daar nog warm genoeg is dan.

Ooohhh nu wil ik ook op vakantie!!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers