Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Aug 2018 21:35

Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Over 2 weken hebben we een dikke week vakantie en willen we toch nog even weg.
Ivm de kindjes willen we graag een huisje, maar voor onszelf willen we wel graag eens een ander landschap dan het vlakke land hier in het noorden, haha.
Heeft iemand tips voor een leuk park in bijvoorbeeld Duitsland of Oostenrijk? Liefst met wat te doen voor kinderen ((binnen)speeltuin oid) en sowieso een fijn (binnen)zwembad met glijbanen (favoriet van de peuter).
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 18 Aug 2018 22:50

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Camping Aufenfeld in Aschau in Zillertal! Wij hebben een aantal keer in appartementen en chalets op de camping gezeten. Hele mooie camping.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Aug 2018 06:23

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Landal Sonnenberg of Warsberg.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Aug 2018 08:46

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Lamdal De Wasberg!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem236

Bericht 19 Aug 2018 10:12

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Center parcs hochsauerland heeft een heel leuk zwembad voor kleine kids! En glijbanen. Mooie omgeving dichtbij Winterberg.
Bispinger heide schrijnt ook heel mooi te zijn maar zelf nooit geweest
<<

Anoniem298

Bericht 19 Aug 2018 10:24

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Centerparcs Bispinger Heide inderdaad. Prachtig park, heel leuk zwembad en leuke plaza. Qua reistijd ook nog goed te doen.
<<

Pitty

Bericht 21 Aug 2018 00:02

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

www.huisjeindealpen.nl

Net even wat anders! Of anders de buren:Hamilton Lodge.
<<

Anoniem272

Bericht 21 Aug 2018 06:29

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Leuk plan, doen!!

Wij zitten op dit moment in een huisje op Landal Hochmontafon in Oostenrijk, vlak over de grens met Zwitserland.

Het park is op 1400 meter hoogte, en met een kabelbaantje kun je in tien minuten naar 2100 meter. Daar kun je allerlei wandelingen doen die ook leuk zijn voor kleine kinderen. En hysterisch mooie foto's maken :love:

Met de Brandnertal Card kun je in alle kabelbanen en naar alle zwembaden in de buurt. Elke regio in de Alpen schijnt zo'n soort kaart te hebben.

Op het bungalowpark zijn vier leuke speeltuintjes en een afgezet stuk weg waar allemaal fietsjes en skelters en zo staan. Het park is autoluw (ondergrondse parkeergarage) en klein en overzichtelijk, dus onze dochter mag er al zelfstandig spelen van mij. Vanaf het balkon houd ik het een beetje in de gaten. Er is bij slecht weer ook een binnenspeelplek en een binnenzwembad. Allebei niet groot. Zwembad heeft geen glijbanen of zo. Alleen het peuterbadje een mini glijbaantje. Maar de kinderen vinden het super hier. T. is nu mee met een huttentocht voor tieners (zonder ons dus, spannend!) en I. gaat straks knutselen en mee een manage bezoeken. We gaan deze week samen nog naar het Waldrutschenpark, daar kun je een heuvel afdalen d.m.v. meterslange glijbanen.

Weersverwachting hier in de bergen heb je niks aan. Het hangt er zo vanaf op welke hoogte je zit en op welke berg. Regenwolken blijven vaak rondom een bepaalde bergtop hangen. Volgens de verwachting hadden we al drie dagen regen moeten hebben, maar het is juist drie dagen zonnig en droog geweest.

We zijn ook een keer een zomer bij Landal Wirfttal in de Duitse vulkaaneifel geweest. Ook heel mooi, met een grote recreatieplas in het park, maar toch minder spectaculair bergachtig dan waar we nu zijn. De regio rondom Winterberg lijkt me dan mooier.

Heel veel plezier!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Aug 2018 09:19

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Landal Wirftall wilde ik ook tippen. Daar zijn wij vroeger een aantal keren geweest. Ligt in de Eiffel, dus je bent er eigenlijk zo, maar toch een heel ander landschap. Hoe op dit moment de voorzieningen voor kinderen zijn weet ik niet, want het is al zeker 10-15 jaar geleden dat wij daar kwamen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Aug 2018 18:29

Re: Bungalowpark in Duitsland, evt Oostenrijk

Nog bedankt voor alle tips! Ik ga ze zeker opslaan voor volgend jaar.
We kwamen er voor nu namelijk echt niet uit, haha. Willen graag naar Oostenrijk, maar totaal een dag of 4 reistijd op maar iets meer dan een week vrij, is een beetje zonde van de tijd, haha. We gaan daarom dit jaar naar Zeeland!
Maar volgend jaar staat Oostenrijk zeker op het lijstje, hopelijk zijn we dan langer dan een week vrij :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers