Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weg met 4 kids?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 24 Jun 2018 17:13

Weg met 4 kids?

Eigenlijk wil vriend niet Weg, maar als ik iets gevonden krijg wat leuk is en niet al te duur krijg ik hem waarschijnlijk wel overtuigd ;)
Planning is nu om thuis te blijven en dagjes weg te doen (dierentuin waar we abbo op hebben, speeltuin, bossen, dagje Duitsland, uit eten enz)
We hebben zitten denken aan iets van een camping (stacaravan oid) maar voor 6 personen betaal je nog wel wat, en daarbij moet je ook nog wat dingen ondernemen en eten kopen waardoor je uiteindelijk nog veel geld kwijt bent. Dat zelfde geld voor bijv centerparcs.

Nu kwam ik op internet ook slagharen tegen, en dan een wigwam wat mss nog wel wat is. We zitten gunstig eerste week heeft nog niet iedereen vakantie.

Wie heeft er nog evt nog leuke ideeën? Ik zelf vind in de buurt van t strand ook wel leuk :) en we wonen in t zuiden, slagharen zou 2 uur reistijd betekenen
Laatst gewijzigd door Elroya op 24 Jun 2018 17:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jun 2018 17:17

Re: Weg met 4 kids?

Ik weet de prijzen niet, maar k begreep dat de Efteling bosrijk op zich wel meevalt aangezien de entree er ook bij zit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 24 Jun 2018 18:52

Re: Weg met 4 kids?

Dagjes uit met zoveel kinderen en dan een paar keer per vakantie is toch ook rete duur. Consequentie als je zo'n groot gezin hebt. Ik zou iets niet zo heel duur uitzoeken, en dan wellicht iets met animatie, en dan niet nog extra weg.
Spreek ik met mijn kinderen ook altijd af. Vakantie is prima, maar niet op vakantie nog dagjes uit, scheelt een hoop geld.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Jun 2018 19:44

Re: Weg met 4 kids?

Kun je mss via VakantieVeilingen of een andere vergelijkbare site iets vinden?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 24 Jun 2018 20:06

Re: Weg met 4 kids?

Sillyone, ja dat klopt dat t in verhouding dan wel meevalt. Alleen heb ik paar kaartjes via de ah actie om met mn ouders naar de Efteling te gaan. En 2x is toch teveel van t goede ;)

Popcorn, dat klopt. Maar omdat ik de ervaring nog niet heb met weg gaan als groot gezin vraag ik t hier. Volgend jaar willen we mss sowieso oriënteren op kamperen achtig iets. En dan mag t ook wel iets meer kosten.
Maar nu vond ik zelf slagharen zo op t oog wel meevallen en vroeg ik me af of er niet nog wat opties zijn

Dora, ben daar soms wel aan t kijken, niwt te vaak omdat ik de kans niet groot acht dat er iets op staat voor grote gezinnen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jun 2018 06:03

Re: Weg met 4 kids?

Kijk eens even op de site van vacansoleil.
Verschillende grote familie campings met een bungalowtent voor 6 personen onder de 400 euro voor een week.
(7-7 tot 14-7)
Goedkoper kan haast niet denk ik zo.
<<

Anoniem286

Bericht 25 Jun 2018 09:15

Re: Weg met 4 kids?

<<

Anoniem250

Bericht 25 Jun 2018 09:21

Re: Weg met 4 kids?

Ik heb een leuke en zeer kindvriendelijke vakantie gehad met Farmcamps. Ik weet alleen niet of het nog leuk is voor jullie oudste twee meiden. Je kan er tenten huren voor 6 personen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2018 09:34

Re: Weg met 4 kids?

Hoe was je vakantie HGL? Was het nog enigszins droog te houden?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jun 2018 09:40

Re: Weg met 4 kids?

Heel erg leuk. Wel de meeste dagen koud. Zo'n 17c en bewolkt, maar we hebben ook twee dagen zon gehad en 20c, toen zijn we naar het strand gegaan. Ondanks de kou hele dagen, van 8.00 tot 20.00 uur buiten geweest. De kinderen hebben heerlijk gespeeld. Alleen maar gespeeld. Het boerenleven vonden ze geweldig. Ze mochten mee op de tractor, hebben een kalfje geboren zien worden, de kalfjes mee voeren, kijken naar het melken, koeien uit de wei halen. Er waren konijnen. Ze mochten spelen in de hooischuur. En de tenten stonden aan een speelweide met water/zand keukens, trampolines, speeltoestellen. Wij hebben gelezen, wijn gedronken en spelletjes gespeeld. Dus het was heerlijk. Volgend jaar weer naar een boederijcamping. Echt een aanrader. Als je van kamperen en buitenleven houd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2018 09:41

Re: Weg met 4 kids?

Dat klinkt echt alsof het al je verwachtingen heeft overtroffen. Wat ontzettend fijn. Ik vind het ook echt heel erg leuk klinken.
Let's discover the world together.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 25 Jun 2018 22:24

Re: Weg met 4 kids?

Oh dat van die boerderij heb ik ook wel eens gehoord ja. Zullen we dit jaar niet doen maar kan ik wel onthouden
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 26 Jun 2018 08:31

Re: Weg met 4 kids?



Ik heb deze opgeslagen, ziet er heel gezellig uit.

En FarmCamps ook trouwens. Meelezen kan helemaal geen kwaad haha!
L2014 & H2017

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers