Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Centerparcs de kempervennen !

<<

Anoniem266

Bericht 04 Aug 2018 15:18

Centerparcs de kempervennen !

Hoi hoi,

Wat vinden jullie van centerparcs de kempervennen ? Is dat een beetje een leuk park?
Geschikt voor een kindje van 4 jaar oud?

4 nachtjes/5 dagen goed te vermaken als je alleen op het park verblijft zonder auto?

Weet er iemand hoe de 2 persoonshuisjes zijn? Zijn die prima te doen voor 1 ouder met kindje?

Voorheen 4 keer in erperheide geweest die vonden we wel erg erg leuk.

Groetjes Reep
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Aug 2018 16:09

Re: Centerparcs de kempervennen !

Volgens mij zijn alle parken heel geschikt voor een vierjarige :wink:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 04 Aug 2018 16:13

Re: Centerparcs de kempervennen !

Leuk park! Er is heel veel te doen en de 2 persoons huisjes zijn wel te doen met 2. Wij zijn er een keer in geweest met zijn 2en + baby + hond. Dat was wel krapjes :-)
<<

Anoniem248

Bericht 04 Aug 2018 18:27

Re: Centerparcs de kempervennen !

Ik zou een tweepersoonshuisje echt wel afraden met een kindje van 4. Dan is het toch echt wel heel klein. Het park is verder wel heel erg leuk, we zijn er zelf 2x geweest, ook zonder auto, in een tweepersoonshuisje en niet het park af geweest (maar wel zonder kinderen) en wij hebben echt genoten. Maar wij liepen elke dag wel een rondje om één van de meren op het park, daar ben je wel even mee zoet.

Oh wacht: 1 ouder met kindje, dan is het tweepersoonshuisje goed te doen!
<<

Anoniem266

Bericht 04 Aug 2018 19:08

Re: Centerparcs de kempervennen !

Mijnman moet gewoon werken dus hij gaat dan zaterdag mee zwemmen en in de avond naar huis en komt ons woensdag ochtend weer ophalen. Dus ik en mijn zoontje blijven dan een paar dagen alleen in het huisje slapen.
Dus geen auto ter beschikking

Ik twijfel nog omdat het zwembad niet zeer kinder geschikt is lees ik overal en je hebt geen indoor speel iets. (Niet zoals erperheide waar de wildwaterbaan geschikt is voor kleintjes plus een stroming en groot buitenbad).

En het is toch weer 375 euro voor 4 nachten maar ook speciaal alleen met mijn zoontje op vakantie.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2654

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 04 Aug 2018 21:00

Re: Centerparcs de kempervennen !

Vossemeren misschien ook een optie?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem236

Bericht 04 Aug 2018 21:04

Re: Centerparcs de kempervennen !

Heel leuk park.
Van alles te doen en het dorp in de buurt is ook erg gezellig en makkelijk per bus of fiets te bereiken.

Mooi zwembad, kinderboerderij, meertje
Bad heeft wel een wildwaterbaan

2 persoonshuisjes zijn wel erg klein. Als je er alleen slaapt is het prima, wil je daar gaan koken en binnen eten zou ik het niet doen. Geen echte eettafel, geen zithoek.


Kijk eens naar Landal de Lommerbergen. Mega leuke speeltuin, binnen speelparadijs en leuk zwembad, wel zonder wildwaterbaan. Heel veel leuke activiteiten worden er voor kids georganiseerd.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 05 Aug 2018 11:39

Re: Centerparcs de kempervennen !

Ik vind het kinderbad van de Kempervennen juist één van de leukere kinderbaden. De wildwaterbaan is inderdaad wat anders (vanwege de opstoppingen in de grot), maar ik neem aan dat je je zoontje er niet alleen vanaf wilt laten.

Een binnenspeeltuin heb ik daar wel gemist ja. Dat is er niet zoals op Vossemeren (erg leuk, wel met water) en Erperheide wel is.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Aug 2018 12:13

Re: Centerparcs de kempervennen !

Ik ben een keer met een groep in het bad geweest en een van de anderen ging moeiteloos met zijn zoon van 4 van die wildwaterbaan af.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem248

Bericht 05 Aug 2018 12:43

Re: Centerparcs de kempervennen !

Oh ik zou dat niet durven hoor. Er zit één punt in de wildwaterbaan (in die laatste bocht voor je naar binnen gaat) waar ik als volwassene al lastig overheen kom als ik de baan niet ‘goed’ neem, dan zou ik niet graag een kind bij me willen hebben wat nog niet kan zwemmen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers