Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

<<

Ava

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Jan 2018 12:52

Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Mijn man en ik zijn in Juni 10 jaar samen en willen een romantisch nachtje weg. Gewoon naar een lekker luxe hotel en ergens waar een ruime keus is aan restaurantjes. Het liefst niet verder dan een uur rijden vanaf Eindhoven/Den Bosch. Iemand tips voor een leuk hotel? Of een leuke stad?

Ik zit zelf te denken aan Maastricht of Scheveningen. Vooral aan Scheveningen omdat we dan nog evt naar het theater kunnen en kunnen uitwaaien aan het strand. Maar wat is dan een mooi luxe hotel waar we naar toe kunnen gaan? Er is echt zoveel keus!
2010
2014
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jan 2018 13:46

Re: Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Wij boeken onze weekendjes weg altijd via nuwegexclusief.nl
Dit ziet er wel romantisch uit :smile:
http://nuwegexclusief.nl/monumentaal-landgoed-vlakbij-zee/
Afbeelding