Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wintersport

<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 03 Jan 2018 14:49

Wintersport

Ik wil na 20 jaar weer eens skiën. Heeft er iemand ervaring met een reisorganisatie?
En wat is jullie favoriete ski gebied?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jan 2018 14:55

Re: Wintersport

Ik weet niet of je met een groep gaat, familie of alleen.

Meestal boek ik apart een appartement en haal ik mijn skipas gewoon aan het loket. Daar zijn ook genoeg winkels om materiaal te huren.

Ik ben 1x met een singel vakantie gegaan en toen heb ik voor Crusj gekozen. Dat was zeer geslaagd en ik kan die organisatie ook wel aanraden.

Qua gebieden heb ik een voorkeur voor Oostenrijk. Vooral vanwege de sfeer die al op de piste aanwezig is.
Veel gebieden heb ik nog niet gezien, maar Saalbach vind ik wel een prettig gebied. Groot, verschillende soorten pistes en je kan echt helemaal rond. De laatste keer was Fieberbrunn er al bij getrokken, maar aangezien ik met mijn broer was en de afdaling rood was, heb ik dat stuk gelaten voor wat het was.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 04 Jan 2018 10:37

Re: Wintersport

Ik ga waarschijnlijk met een vriendin, anders alleen. Dank je voor je tips! Zal Crusj eens bekijken.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers