Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leeuwarden

<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 18 Mrt 2024 11:30

Leeuwarden

Wij willen mijn ouders kaartjes geven voor musicalnde tocht en een overnachting. Weet iemand een leuk hotel of b&b in de omgeving.
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Mrt 2024 13:38

Re: Leeuwarden

Hotel Postplaza is erg mooi, zit ik het oude postkantoor. Stadhouderlijk Hof is ook erg mooi. Beide zitten midden in de binnenstad.

Net buiten de stad zijn Van der Valk, dat is een mooi en nieuw hotel. Moeten ze wel met de fiets of de auto naar de stad (centrum per auto kleine tien minuten en op de fiets een kwartiertje).

Fletcher Hotel, tegenover het station.
In de brouwerij, midden in het centrum aan het Wilhelminaplein.

Blokhuispoort, hier kun je ook slapen. Is de oude gevangenis en je slaapt hier in de oude cellen. Is meer een hostel maar volgens mij hebben ze ook een paar tweepersoonskamers. Is wel heel origineel!

Iets verder in Finkum (kwartiertje naar het centrum per auto) zit ook een hele mooie B&B in een ingebouwde boerderij/stal. D.oniastate heet het geloof ik.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers