Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie Gambia

<<

Peanutbuttercup

Bericht 29 Okt 2019 07:18

Vakantie Gambia

Een vriendin en ik willen in februari op vakantie naar 'n plek waar we verzekerd zijn van lekker weer.
Nu hebben we 'n beetje gegoogeld en kwamen we uit op evt Gambia. Is iemand daar al eens geweest en hoe is dat bevallen?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Okt 2019 17:59

Re: Vakantie Gambia

Ik niet maar ik vind dit soort landen altijd wat tricky. En dan is veiligheid wellicht nog één, maar ik kijk zelf altijd ook naar hoe mensen daar lokaal leven en hoe ze het personeel behandelen. En uiteraard geven grote touroperators aan dat dat vast allemaal conform lokale standaard is maar na een aantal documentaires te hebben gezien over werkomstandigheden daar is dat dus voor mij een reden er niet heen te gaan.

Wat ik er verder van weet is dat het prima is als je beetje op je resort blijft. En dan bedoel ik voornamelijk weer etc.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11328

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 30 Okt 2019 06:57

Re: Vakantie Gambia

Wij zijn er zo'n tien jaar geleden geweest en ik zou niet snel weer gaan.

Ik vond het heel vervelend dat zodra je één stap buiten je hotel zet continue lastig gevallen wordt. En ja dat gebeurt in andere landen ook, maar daar kun je het met een grapje of duidelijk zeggen dat je alleen met je man een strandwandeling wil maken oplossen. Dat was daar niet. Er stond zelf bewaking bij de strand bedjes om verkopers uiteindelijk weg te sturen.

De excursies die we gedaan hebben waren wel heel mooi!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron