Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kosten taxi Schiphol.

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2017 20:11

Kosten taxi Schiphol.

Geen ervaring mee en van al die links word ik gek.
Wat kost een enkele reis? Is het een vaste prijs?
Kennen jullie sites die eventueel korting geven?
Ik hoor het graag.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Aug 2017 20:13

Re: Kosten taxi Schiphol.

Misschien handig om te weten om hoeveel km het gaat. Kaan mij voorstellen dat het vanaf Amsterdam goedkoper is dan vanaf Maastricht.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem252

Bericht 15 Aug 2017 20:16

Re: Kosten taxi Schiphol.

Taxi centrale Utrecht heeft een vaste prijs van volgens mij 69 euro enkele reis. Heel tevreden over.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2017 20:36

Re: Kosten taxi Schiphol.

Silly-One schreef:Misschien handig om te weten om hoeveel km het gaat. Kaan mij voorstellen dat het vanaf Amsterdam goedkoper is dan vanaf Maastricht.


We komen uit Utrecht aantal kms weet ik niet.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Aug 2017 21:29

Re: Kosten taxi Schiphol.

Met de trein kost het €8,70 per persoon.
#teammaple🍁
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 15 Aug 2017 21:31

Re: Kosten taxi Schiphol.

ik zou denk ik gewoon de trein pakken, veel betaalbaarder...
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2017 21:53

Re: Kosten taxi Schiphol.

Vinden we zo'n gedoe, dan moeten we met de bus naar de station en daar dan slepen met de koffers. We denken erover na iig.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2017 21:55

Re: Kosten taxi Schiphol.

Urban Naked schreef:Met de trein kost het €8,70 per persoon.


€ 9,30 enkele reis voor ons pp
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 15 Aug 2017 22:01

Re: Kosten taxi Schiphol.

Nog geen €20 totaal dus. Daar red je het met de taxi in elk geval niet mee.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 16 Aug 2017 06:52

Re: Kosten taxi Schiphol.

Je kunt ook een taxi naaf het station nemen en dan met de trein naar Schiphol. Vanaf Utrecht CS ben je er zo, en je stapt direct onder Schiphol uit.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 09:08

Re: Kosten taxi Schiphol.

Prosecco schreef:Je kunt ook een taxi naaf het station nemen en dan met de trein naar Schiphol. Vanaf Utrecht CS ben je er zo, en je stapt direct onder Schiphol uit.


Kan ook idd.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 16 Aug 2017 09:36

Re: Kosten taxi Schiphol.

En met de auto naar schiphol en parkeren op P3? Als je dat van te voren boekt is dat goed betaalbaar.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 09:56

Re: Kosten taxi Schiphol.

Sawadee schreef:En met de auto naar schiphol en parkeren op P3? Als je dat van te voren boekt is dat goed betaalbaar.


Dan moet die daar 16 dgn staan en da's best duur. Bovendien worden we opgehaald dus dat schiet niet op.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Aug 2017 10:04

Re: Kosten taxi Schiphol.

Ik zal eigenlijk voor de trein kiezen. Misschien kan iemand je naar het station brengen met de auto, maar je komt heerlijk onder Schiphol aan. Het is iets van 30 min met de trein max. Met de taxi ben je toch weer aan het prutsen bij Schiphol en ik vond het daar heel irritant aanrijden laatst toen ik mijn ouders wegbracht.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 16 Aug 2017 10:06

Re: Kosten taxi Schiphol.

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:En met de auto naar schiphol en parkeren op P3? Als je dat van te voren boekt is dat goed betaalbaar.


Dan moet die daar 16 dgn staan en da's best duur. Bovendien worden we opgehaald dus dat schiet niet op.


Wij parkeren altijd bij zon bedrijf omgeving Aalsmeer en worden met bus voor de deur afgezet, wij vinden dat echt ideaal. En je kan toch zeggen dat je dan niet opgehaald hoeft te worden?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 10:19

Re: Kosten taxi Schiphol.

Silly-One schreef:Ik zal eigenlijk voor de trein kiezen. Misschien kan iemand je naar het station brengen met de auto, maar je komt heerlijk onder Schiphol aan. Het is iets van 30 min met de trein max. Met de taxi ben je toch weer aan het prutsen bij Schiphol en ik vond het daar heel irritant aanrijden laatst toen ik mijn ouders wegbracht.


Wat vond je er irritant aan?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2017 10:41

Re: Kosten taxi Schiphol.

caribbeanlover schreef:
Prosecco schreef:Je kunt ook een taxi naaf het station nemen en dan met de trein naar Schiphol. Vanaf Utrecht CS ben je er zo, en je stapt direct onder Schiphol uit.


Kan ook idd.


Dit zou ik doen. Stukje lopen over Utrecht CS is nou ook weer niet zo veel en je stapt inderdaad direct onder Schiphol uit. Dat is zo makkelijk!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Aug 2017 10:43

Re: Kosten taxi Schiphol.

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:Ik zal eigenlijk voor de trein kiezen. Misschien kan iemand je naar het station brengen met de auto, maar je komt heerlijk onder Schiphol aan. Het is iets van 30 min met de trein max. Met de taxi ben je toch weer aan het prutsen bij Schiphol en ik vond het daar heel irritant aanrijden laatst toen ik mijn ouders wegbracht.


Wat vond je er irritant aan?

Het file rijden naar de uistapzone, waar ook in het eerste gedeelte taxi's stonden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 11:01

Re: Kosten taxi Schiphol.

Marin schreef:
caribbeanlover schreef:
Prosecco schreef:Je kunt ook een taxi naaf het station nemen en dan met de trein naar Schiphol. Vanaf Utrecht CS ben je er zo, en je stapt direct onder Schiphol uit.


Kan ook idd.


Dit zou ik doen. Stukje lopen over Utrecht CS is nou ook weer niet zo veel en je stapt inderdaad direct onder Schiphol uit. Dat is zo makkelijk!


Ik ben vroeger wel eens met een vriendin met de trein gegaan en dat was idd makkelijk. Het punt is nu dat mijn man dan de koffers rijd die best zwaar zijn en ik een handbagagekoffertje heb en hij een rugtas. Hij zei dat hij dat zo'n gedoe vind om er dan mee te slepen, maar we gaan het er nog over hebben omdat een taxi best duur is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2017 11:18

Re: Kosten taxi Schiphol.

Tja je gaat op vakantie of niet, denk ik dan.. Ik vind dat zelf nooit zo'n ramp. Maar je kunt ook voor comfort kiezen, een taxi dus, maar daar betaal je wel voor.

Maar met een taxi van huis naar station Utrecht CS en dan met trein, dan loop je echt alleen op het station een stukje en op Schiphol een stukje. Daar kan je al gauw van die karretjes pakken (zelf loop ik altijd liever gewoon met m'n koffer, maar goed).
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 11:25

Re: Kosten taxi Schiphol.

Marin schreef:Tja je gaat op vakantie of niet, denk ik dan.. Ik vind dat zelf nooit zo'n ramp. Maar je kunt ook voor comfort kiezen, een taxi dus, maar daar betaal je wel voor.

Maar met een taxi van huis naar station Utrecht CS en dan met trein, dan loop je echt alleen op het station een stukje en op Schiphol een stukje. Daar kan je al gauw van die karretjes pakken (zelf loop ik altijd liever gewoon met m'n koffer, maar goed).


Mijn man vind het niet nodig dat ik mijn eigen koffer rijd zeker ook omdat ik sinds 2 jr zo'n klein koffertje heb. We gaan erover nadenken of we met de trein gaan.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 16 Aug 2017 14:29

Re: Kosten taxi Schiphol.

Om die reden gebruik ik altijd een rugtas voor handbagage, heb je in elk geval je handen vrij voor de koffers. Ik heb wel een trolley in handbagageformaat, maar die staat ongebruikt in de schuur. Je kunt uiteraard voor het comfor van een taxi kiezen maar ikzelf zit nooit zo comfortabel in een taxi omdat ik weet dat dat gewoon een rib uit ons lijf is en ik alleen maar angstvallig die meter in de gaten hou :laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 16:37

Re: Kosten taxi Schiphol.

Poutine schreef:Om die reden gebruik ik altijd een rugtas voor handbagage, heb je in elk geval je handen vrij voor de koffers. Ik heb wel een trolley in handbagageformaat, maar die staat ongebruikt in de schuur. Je kunt uiteraard voor het comfor van een taxi kiezen maar ikzelf zit nooit zo comfortabel in een taxi omdat ik weet dat dat gewoon een rib uit ons lijf is en ik alleen maar angstvallig die meter in de gaten hou :laughcry:


Het is een vaste prijs voor Schiphol en ik zag een bedrijf waar je vooraf betaald.
<<

Anoniem249

Bericht 16 Aug 2017 21:48

Re: Kosten taxi Schiphol.

Of je neemt gewoon wat minder spullen mee. Je gaat 2 weken naar een warm oord, wat heb je nou eenmaal nodig? Als je samen 1 koffer deelt en beide een rugzak als handbagage meeneemt hoef je ook niet zo met bagage te zeulen. Kun je lekker makkelijk met t OV, stukken goedkoper.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 16 Aug 2017 21:53

Re: Kosten taxi Schiphol.

slepen met bagage ontkom je toch niet aan. of je sleept met spullen op het station utrecht, of vanaf de taxi naar schiphol toe. maakt weinig uit.
Afbeelding
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers