Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiehuisje

<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1843

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 11 Apr 2023 13:34

Vakantiehuisje

Ik ben op zoek naar ervaringen met een eigen vakantiehuisje.
Hoe bevalt het en hoe vaak gaan jullie er heen?
Verhuren jullie het ook? Hoe bevalt dat en hoe heb je dat geregeld?
Hoe hebben jullie de aanschaf bekostigt? Via een hypotheek, eigen geld of andere manier?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Apr 2023 15:02

Re: Vakantiehuisje

Mijn ouders hebben een vakantiehuisje (of stacaravan) en we zitten daar echt wel vaak per jaar. Ik vind het geweldig, maar vooral met kinderen prettig. Ze verhuren het niet, want dan kunnen ze zelf niet meer spontaan gaan en ze houden er niet van dat iemand op zich in hun 'huis' zit dan. Het is toch meer eigen dan bijvoorbeeld iets dat je aanschaft voor de verhuur.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 705

Geregistreerd: 11 Okt 2022 21:24

Bericht 11 Apr 2023 16:23

Re: Vakantiehuisje

Daar heb ik ook weleens van gedroomd. Is nog even een afweging geweest. Of ga ik groter wonen en dichtbij natuur (met hogere maandlasten). Of blijf ik klein wonen en schaf ik een vakantiehuisje aan, zodat ik vaak de natuur in kan. Uiteindelijk kwam er een droomhuis voorbij tegenover een natuurgebied, dus een vakantiehuisje kan ik niet meer betalen, maar ik begrijp de wens heel goed. Heb je al enig idee waar?
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1843

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 11 Apr 2023 17:59

Re: Vakantiehuisje

We willen graag in een bos. Exacte locatie maakt niet zoveel uit, als het maar niet verder dan 1,5 uur rijden is. Grote (bosrijke) tuin en open haard is een must.
In de winter zijn we er niet, dus dat zou een ideale periode zijn om het te verhuren. We willen graag een sauna en hottub in de tuin plaatsen, dat maakt t ook aantrekkelijker voor de verhuur in de winter.

Mocht je nog iets weten, tips zijn welkom!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers