Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fuengirola

<<

Anoniem253

Bericht 25 Jun 2015 05:32

Fuengirola

Iemand weleens in Fuengirola geweest? Is dit leuk voor een strand vakantie of is dit een party plaats? Daar ben ik namelijk een beetje bang voor.. Hoe graag jullie ervaringen :).
<<

Anoniem205

Bericht 27 Jun 2015 19:48

Re: Fuengirola

Ik meld me :)
We zijn in, ehm, 2010 volgens mij, geweest. We zaten in een appartement, eind september.
Er zaten veel britten en russen. het zal vast wel een plek zijn waar je lekker kunt stappen, maar wij zaten in een rustig deel waar voornamelijk ouderen woonden. Dus het was lekker rustig voor ons.

Mijn tip: huur een auto en ga ook wat van de omgeving bekijken: Ronda, Malaga, dat soort locaties. Maar een feestlocatie vond ik het totaal niet.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 27 Jun 2015 23:25

Re: Fuengirola

Ik ben hier in 2012 met mijn man twee weken op vakantie geweest. Ik vond het wel toeristisch, maar niet alleen om uitgaan draaien. Het is mij heel goed bevallen daar. Er is een mooi zandstrand, je kunt leuke uitstapjes maken als je een auto huurt en wij hadden een fijn hotel: Florida.

Als je een auto huurt, kun je een dagje naar Ronda, Marbella, Gibraltar en Tarifa, Granada, Cordoba en Nerja. We zijn met de bus naar Mijas geweest en met een soort trein naar Malaga.
<<

Anoniem253

Bericht 28 Jun 2015 10:18

Re: Fuengirola

Bedankt voor jullie reacties!! Oreo weet je nog waar jullie zaten? Het ziet er idd toeristisch uit maar als het geen 2e Salou oid is dan is het helemaal prima!!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 28 Jun 2015 10:39

Re: Fuengirola

Champagne schreef:Bedankt voor jullie reacties!! Oreo weet je nog waar jullie zaten? Het ziet er idd toeristisch uit maar als het geen 2e Salou oid is dan is het helemaal prima!!


Ik ben ook in Salou geweest en ik vond Salou veel erger. Het is echt wel toeristisch, maar gezellig toeristisch.
<<

Anoniem205

Bericht 28 Jun 2015 17:05

Re: Fuengirola

Wij zaten in hotel El Embajador. Maar het was een appartementencomplex. Geboekt via Sunweb, eind september. Rustig, relaxed en vooral geen lawaai om je heen. sangria uit de bar beneden was erg lekker en de bar sloot ook gewoon om 11 uur ofzo. Helemaal prima.

Afbeelding
Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 28 Jun 2015 22:16

Re: Fuengirola

Ik heb ook nog even wat foto's van hotel Florida gezocht:

Afbeelding

Afbeelding

Het zit wel echt in het centrum en heel dichtbij het strand.
<<

Anoniem253

Bericht 29 Jun 2015 06:39

Re: Fuengirola

Leuke foto's! Bedankt meiden! Ik ga zo even googelen.. :).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers