Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 10 Feb 2019 23:29

Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

En waarom..? :ja:
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 11 Feb 2019 09:41

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Mijn innerlijk. Omdat ik altijd eerlijk ben en betrouwbaar ben. Ik ben ook wel lief voor anderen vind ik.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

ChiQ

Bericht 11 Feb 2019 09:58

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Uhmm, even denken! Ik vind mezelf mooi fijntjes, ik ben klein zonder 13 jaar te lijken. En ik heb een mooi lichaam want ik doe er 0,0 voor en ik eet echt veel en niet eens echt gezond altijd. En dit is stom om te zeggen, maar ik kan bijna alles met kleding hebben.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Feb 2019 10:20

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Ehmm, ik ben lang en slank gebouwd en ik vind mijn lippen wel mooi.
Al zou ik soms ook wel 10 cm kleiner willen zijn.
<<

Anoniem317

Bericht 11 Feb 2019 10:55

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Mijn ogen. Ze zijn blauw/grijs en als ik ze op een bepaalde manier opmaak, spreken ze heel erg en krijg ik altijd complimenten.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Feb 2019 22:29

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Ik vind m'n ogen mooi. Ze zijn heel blauw en ik krijg er vaak complimenten over. Mijn zoons hebben ook allebei grote ogen, heel mooi.
R. 2013
D. 2016
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 16 Feb 2019 09:37

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Ik ben tevreden, maar echt mooi.. Nee, daar kan ik niet echt wat op bedenken. Mijn buik is meestal vrij plat, maar zit onder de littekens. Mijn haar vond ik altijd oké, maar nu ziet het er niet uit, er groeit allemaal nieuw donshaar (dus sprieten), omdat ik vorig jaar zo'n 20 tot 30% van mijn haar verloren ben. Komt allemaal wel weer goed hoor, zit er verder niet zo mee, maar mooi kan ik het allemaal niet noemen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Feb 2019 09:44

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Mijn bouw, ben 33 en hoef er nog steeds niks voor te doen. Ik heb een hele slanke taille die mooi uitkomt in jurkjes. Mijn ogen vind ik ook mooi ze zijn heel donkerbruin tegen zwart aan terwijl ik zelf hartstikke blank ben.

Ik vind van mijn innerlijk mijn eerlijkheid en humor mooi. Ik ben best adrem en extravert en durf voor mijn mening uit te komen. Ik praat makkelijk met mensen.
<<

Anoniem262

Bericht 16 Feb 2019 09:53

Re: Wat vind jij het mooiste aan jezelf?

Dat is vrij moeilijk, omdat ik mezelf niet zie zoals een ander mij ziet. Ik ben dan ook al jaren gediagnosticeerd met Body Dysmorphic Disorder. Of nee, ik leef langer met BDD dan zonder. Maar als ik dan toch iets moet noemen, dan denk ik dat ik mijn krullen met de jaren mooier ben gaan vinden. Ze worden handelbaarder en het ziet er leuker uit.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron